Aihe: Konnankoukkuja Kahdelle
1
slowdive
22.03.2007 17:36:40
Mulla ois hyviä ja huonoja uutisia.

TV-sarjoista parhaimpiin lukeutuva 'Konnankoukkuja Kahdelle' alkaa pyörimään Nelosella. Hieno homma, ainakin itse tuota olen kaipaillut enkä usko että olen ainoa. Saa nyt sitten nähdä kuinka aika on tässä tapauksessa muistot kullannut kun alkaa 20 vuotta olla edellisestä kerrasta aikaa.

Mutta, jostain syystä Nelonen on valinnut järjettömän esitysajan: lauantai klo 14.30.
Mahtava aika. Kuka tuohon aikaan katsoo TV:tä? No, minä sitten vissiin kun ei tallentavaa boxia ole ja videotkin vetelee ihan viimeisiään.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Mika Antero
22.03.2007 17:39:00
Minusta tuo sarja oli niin umpisurkea, että vasta 12 apinaa palautti jossain määrin uskoa Willisin näyttelijänkykyihin. Ehkä aika on mullannut muistot, voihan se olla hyväkin.
aikavaikea
22.03.2007 18:05:08
..vasta 12 apinaa palautti jossain määrin uskoa Willisin näyttelijänkykyihin...

Palautti? Eikös se tolla roolilla vasta alkanut päästä leffoihinkin käsiksi? Itse muistelen hyvällä, mulla on muinaismuistona vielä viimeinen jakso vanhalla vhs:llä tallessa. Muutamat sivuroolit olivat todella herkullisia ja mulle tuo esitysaika sopii oikein hyvin.
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Mika Antero
22.03.2007 18:41:21
Palautti? Eikös se tolla roolilla vasta alkanut päästä leffoihinkin käsiksi?

Puhutaankohan me samasta miehestä nyt... Unohtui tosin, että kyllähän hän Pulp fictionissakin teki ihan kelvollisen roolin ennen 12 apinaa.
bedlam
22.03.2007 20:06:55

Sarjaa saa myös dvd-boksina esim. Anttiloista.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Majesty
22.03.2007 20:43:52
Muistot on ainakin tosi kultaiset tästä sarjasta. Saapa nähdä miten iskostuu nykyään. Toisaalta luulen, että vois upota paremminkin, koska taisin kuitenkin aika nuori kolli olla tämän silloin joskus tullessa, joten saattaapi olla että jotain nerokasta meni aikanaan yli ymmärryksen...
En juo vettä koska kalat naivat siinä.
Mikaelo
22.03.2007 21:37:56

Muistot on ainakin tosi kultaiset tästä sarjasta.

Joo, sarjahan lässähti tosin totaalisesti siinä vaiheessa kun Willis ja Shepherd menivät jörnimään.

Täytyypä katsoa, Agnes ja se käkkäräpää muistuvat ainakin mieleen loistavina tyyppeinä.
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41
aikavaikea
23.03.2007 07:02:56
Puhutaankohan me samasta miehestä nyt... Unohtui tosin, että kyllähän hän Pulp fictionissakin teki ihan kelvollisen roolin ennen 12 apinaa.

Konnankoukut alkoi vuonna 1985, eka Die Hard on vuodelta 1988, apinat vuodelta 1995 ja pulppi on vuosikertaa 1994. Sitä minä vaan.
Jäärä
23.03.2007 11:10:40
Saa nyt sitten nähdä kuinka aika on tässä tapauksessa muistot kullannut kun alkaa 20 vuotta olla edellisestä kerrasta aikaa.

Eihän tästä nyt niin kauan ole, kun toi tuli uusintana joltain kanavalta. Vai muistanko väärin, oonko nähnyt unta?
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Mika Antero
23.03.2007 11:31:37
Konnankoukut alkoi vuonna 1985, eka Die Hard on vuodelta 1988, apinat vuodelta 1995 ja pulppi on vuosikertaa 1994. Sitä minä vaan.

Juu juu, minä ymmärsin, että tarkoitit Willisin alkaneeen vasta 12 apinan jälkeen saada elokuvarooleja, siksi ihmettelin.
aikavaikea
23.03.2007 11:51:20
...siksi ihmettelin.

No, me ollaan molemmat tällaisia ihmettelijöitä, vanhat huru-ukot. Tokihan tarkoitin tuota tv-sarjaroolia. Jatketaan ihmettelyä. :-)
juuso a
23.03.2007 12:20:37

Katselin viime kesänä pari ekaa kautta ja totesin, että liikaa on aika päässyt sarjaa kuluttamaan. Sitä ei tosin käy kieltäminen, etteikö joidenkin jaksojen erikoisemmat ratkaisut olisi toimineet. Esimerkkinä vaikka se kun eräs roisto pakeni ulos lavasteista ja ja takaa-ajo jatkui ihan selkeässä studioympäristössä.

Ihmetyttää minkä vuoksi tätä sarjaa ei uusittu jo yli kymmenen vuotta sitten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)