Sinap 12.03.2007 21:10:03 | |
---|
"Siinähän se tuubi on." |
Jormaz 12.03.2007 21:15:20 | |
---|
Että semmonen avautuminen. Rumban toimituksesta on varmaan jo puolet irtisanottu moisen skandaalin takia. |
Sinap 12.03.2007 21:53:42 | |
---|
Mä en ymmärrä mikä tos on pointti, eihän Rumba tosiaan kaikkea arvostele. Miks pitäs sitte just tuo levy? Miksei huutaa faneille jotka ei löydä levyhyllyille? Mun silmiin aika turhautunutta tekstiä. Jos oikeesti on tota mieltä, ni miks ei oo sitte loppuun asti. Nythän arvostelu sitten lopulta tehdään. Toivotaan ettei arvostelija lähde leikkiin mukaan. "Siinähän se tuubi on." |
leka 12.03.2007 22:11:01 | |
---|
Aivan oikeita huomioita Rumbasta. Ärsyttävä lehti... |
Johnny Buzz 12.03.2007 22:14:01 (muokattu 12.03.2007 22:15:47) | |
---|
Melko katkeraa ja lapsellista tilitystä. Tulee mieleen, kun lapsena ei saa jotain lelua ja inttää vanhemmilleen: "Miks mä en saa sitä, kun naapurin Villelläkin on sellainen?" Ihme homma, että lähdetään tuollaista kirjoittelemaan. Luulisi myös monen muun musiikkimedian mielipide muuttuvan tuon kirjoituksen myötä. Totuushan on, että bändit tarvitsevat musiikkimedioita ja sama pätee myös toisin päin. Tuolla kirjoituksella Korento tekee vain hallaa itselleen. Mulla on ainakin entistä vähemmän kiinnostusta tutustua koko bändin tuotantoon tuon purkauksen jälkeen. Enpä usko, että bändin levy-yhtiökään on kovin mielissään tuosta. Mielenkiinnolla odotamme Rumban arvioita, joka tuolla postatun kommentin mukaan olisi tulossa. On totta, että Rumballa on tapana hehkuttaa tiettyjä bändejä, mutta sen kanssa on vaan elettävä. Tuo hehkuttaminen vaan tuppaa kuulumaan musiikkijournalismiin. Soulstab live 17.3.2007 @ Korjaamo, Helsinki w/ 22Pistepirkko, Clifton Sextet.
www.soulstab.com |
kyseinen 12.03.2007 22:15:40 | |
---|
Blogeja ei pitäis antaa osaamattomien ihmisten kirjoitettaviksi. Eikä Rumbaa pitäisi kenenkään lukea. It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Antsa 12.03.2007 22:27:14 | |
---|
*winewine* We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold... |
Tympee Huttunen 12.03.2007 22:31:15 | |
---|
Mielenkiinnolla odotamme Rumban arvioita, joka tuolla postatun kommentin mukaan olisi tulossa. Musta viisainta olisi Rumbalta pysyä hiljaa. |
Johnny Buzz 12.03.2007 22:35:34 (muokattu 12.03.2007 22:36:44) | |
---|
Musta viisainta olisi Rumbalta pysyä hiljaa. Toisaalta, kun lehteä vastaan hyökätään noin, niin on siihen syytä jotenkin reagoida. Tyylejä on tietenkin monia, mutta nähtäväksi jää millaisen lähestymistavan Rumba valitsee. Vai onko tässä vain kyse Korennon yrityksestä tehdä viraalikampanja, jolla saadaan ohjattua ihmisiä bändin sivuille? Samaan tyyliin siis kuin Tuvalu kielsi aikanaan biisiensä soiton radiossa. Soulstab live 17.3.2007 @ Korjaamo, Helsinki w/ 22Pistepirkko, Clifton Sextet.
www.soulstab.com |
Sinap 12.03.2007 22:46:29 | |
---|
http://virtual23.nebula.fi/~rumbafi/keskustelu/viewtopic.php?t=2467 Rumban keskustelupalstalla on näköjään ruodintaa. Jos Juha olisi ennen vuodatustaan tiedustellut asiaa toimituksesta, hänelle olisi kerrottu että arvostelu on kirjoitettu ja julkaistaan numerossa 5/07. Juha K. Korento otti juuri itse minuun yhteyttä ja vannoi, ettei hän ole STT:lle asiasta tiedotetta lähettänyt eikä takuulla EMIkään. Joku oli kuitenkin STT:lle blogiotteen lähettänyt uutisointia varten, mutta koska uskon Juhaa, kyseessä on siis ilmeisesti ollut joku ulkopuolinen taho, fani tai muu. Juha K. Korento ei siis itse ole lähettänyt STT:lle tekstiä eikä siis itse ole ollut edes tietoinen bloginsa päätymisestä sinne. Samuli K. "Siinähän se tuubi on." |
bedlam 12.03.2007 23:21:13 (muokattu 12.03.2007 23:21:58) | |
---|
Onpas tosiaan kiire ollut kaverilla nähdä oman levynsä arvio, kun ihan yhdeksän päivää malttoi odotella ennen katkeraa tilitystään. Huokaus. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Spawn 12.03.2007 23:41:26 | |
---|
Nillin nillin. Olen taiteilija. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Kukkis 77 12.03.2007 23:56:31 | |
---|
Nillin nillin. Olen taiteilija. Sanos muuta. Viimeinen niitti päätökseni taustalla on seuraava: yhtyeeni Korento julkaisi 21.2. toisen albuminsa Pyrstötähti. Rumba jätti levyn tyystin huomiotta. Pidän tätä ammatillisena loukkauksena, koska Pyrstötähti on kunnianhimon ja tinkimättömyyden vallassa tehty poplevy. Voi helvetti kyllä. Vai että ammatillinen loukkaus. Mutta kuka ihmeen Juha K. Korento? Ikinä kuullutkaan. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
mrk 12.03.2007 23:59:13 | |
---|
Jos arvostelu olisi ollut jo edellisessä Rumbassa äijä olisi varmaan ruikuttanut kuinka arvostelija ei ole tarpeeksi huolellisesti perehtynyt levyyn. "Short On Long Term Goals" |
aikavaikea 13.03.2007 07:01:01 | |
---|
Tuolla on katkeraa tilitystä. :D Eijjuma! Jopas joku sitten osaa olla huomion- ja julkisuudenkipeä! Kannattikohan? Netti ei todellakaan ole läheskään aina hyvä asia! I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Bonham 13.03.2007 07:08:41 | |
---|
Eijjuma! Jopas joku sitten osaa olla huomion- ja julkisuudenkipeä! Kannattikohan? Netti ei todellakaan ole läheskään aina hyvä asia! Mutta nythän sitä julkisuuttaa tulee kunnolla... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Mika Antero 13.03.2007 07:38:01 | |
---|
Tuohan on taiteilijalta täysin nykyaikainen reaktio: Nostetaan helvetillinen meteli kärsitystä vääryydestä ja tiedotetaan ongelmasta ulkopuolisille yrittämättäkään selvittää itse ongelmaa. Seuraavaksi voisi yrittää joukkokannetta rocklehteä vastaan. Internet on hieno asia ja blogit sen kirkkain kruunu. |
Akiman 13.03.2007 07:45:25 | |
---|
Nillin nillin. Olen taiteilija. Taiteilia. Onko baskeri kallellaan? Mitä? Mitä? WWW.KORROOSIO.FI |
Ali 13.03.2007 08:04:02 | |
---|
Taiteilia. Onko baskeri kallellaan? Mitä? Mitä? Ööö. Siis kyllä se on TAITEILIJA. Katso vaikka sanakirjasta (huom. ei sanakiriasta). ;) Sori OT. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Juzzu 13.03.2007 08:04:49 | |
---|
Ööö. Siis kyllä se on TAITEILIJA. On tainnut jäädä PMMP:t kuulematta :o) |