Aihe: Digiboxiongelmat
1
Deep Shadow
04.04.2007 15:33:33
Näitähän on varmaan kaikilla, joilla tuo laatikko on kotona?

Minulla tämmöinen: Kun katselee Eurosporttia, niin äänivalikosta löytyy AUTO, Swe ja Nor.

Jos valitsee swe, niin siellä tosiaan puhutaan ruotsia, jos valitsee auto, puhutaan taas ruotsia ja norjalaisen valinnan takaa sitten löytyy sekä norjaa että suomea. Norjan setä puhuu vasemmasta kaiuttimesta ja suomen setä oikeasta. Onneksi se norjan setä on melko hiljainen, mutta hämmentää silti vähän..

Topfieldin boxi. En vaan taas osaa jotain..
Mummun saappaassa soi fox
Tietysti Pauligin
04.04.2007 15:36:59
Humaxin kaapeliboxin juuri asentelin ja ihan passelisti toimii kaikki mutta kuva ja ääni pätkii silloin tällöin vähän.. Hmm.

Liekö lähetyksessä vikaa, emminä ymmärrä.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Deep Shadow
04.04.2007 15:41:19
Humaxin kaapeliboxin juuri asentelin ja ihan passelisti toimii kaikki mutta kuva ja ääni pätkii silloin tällöin vähän.. Hmm.

Liekö lähetyksessä vikaa, emminä ymmärrä.

Jostainhan sieltä varmaan näkee sen signaalin voimakkuuden. Tosin luulisi että kaapelissa ne signaalit eivät tuottaisi ongelmaa.

Maalla kun on antenniboxi, niin siinä oli tuota ongelmaa, että signaalin heikentyessä alkoi kuva ja ääni pätkiä.
Coatl
04.04.2007 15:45:19 (muokattu 04.04.2007 15:45:36)
Näitähän on varmaan kaikilla, joilla tuo laatikko on kotona?

Minulla tämmöinen: Kun katselee Eurosporttia, niin äänivalikosta löytyy AUTO, Swe ja Nor.

Jos valitsee swe, niin siellä tosiaan puhutaan ruotsia, jos valitsee auto, puhutaan taas ruotsia ja norjalaisen valinnan takaa sitten löytyy sekä norjaa että suomea. Norjan setä puhuu vasemmasta kaiuttimesta ja suomen setä oikeasta. Onneksi se norjan setä on melko hiljainen, mutta hämmentää silti vähän..

Topfieldin boxi. En vaan taas osaa jotain..

Mitäs siitä AUTO-valinnasta kuuluu?
Pistä sillain että valitse Nor ja sitten säädät äänen tulemaan vain jommastakummasta kaiuttimesta. Toisesta pitäisi ulostua norjaa, toisesta suomea.
Mormoneilla ei ole sukuelimiä. Sukuelimet on Saatanan houkutus
Tietysti Pauligin
04.04.2007 15:46:42
Mitäs siitä AUTO-valinnasta kuuluu?

"jos valitsee auto, puhutaan taas ruotsia"
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Deep Shadow
04.04.2007 15:51:15
Pistä sillain että valitse Nor ja sitten säädät äänen tulemaan vain jommastakummasta kaiuttimesta. Toisesta pitäisi ulostua norjaa, toisesta suomea.

Tähän ratkaisuun itseasiassa päädyin juuri. :) Hassua silti, luulisi, että tuolta saa ihan pelkkää suomeakin kuulumaan. Ja on sieltä joskus kuulunutkin, mutta en tiedä minne on FIN kadonnut sieltä valikosta.
MaD PiAnIsT
04.04.2007 15:58:16

Neuvokaas tyhmemmälle, että minkälainen digiboxi kannattais hommata?
Jotain ihan perusboxia olisin ostamas, hintaluokka siin 50-90€

Ja antenniverkkoon olisi tulossa.
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Jag
04.04.2007 16:13:44 (muokattu 04.04.2007 16:13:56)

Humaxin kaapeliboxi täälläkin. Muuten toimii oikeastaan moitteettomasti, mutta kolmosen teksti-tv ei toimi lainkaan. Sivut jää puoleksi näkymättä ja välillä näkyy ihan eri sivu mitä numerot näyttää...

btw. Egg and egg peli on aivan loistava :)
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Tympee Huttunen
04.04.2007 16:17:47
Forcen digiboxi kaapeliverkkoon täällä. On pelannut melko moitteetta. Kerran meni jumiiin, mutta vika oli ilmeisesti kaapeliverkossa. Päivittää itsensä automaattisesti aika ajoin. Hyvä peli musta.
Coatl
04.04.2007 16:34:25
Neuvokaas tyhmemmälle, että minkälainen digiboxi kannattais hommata?
Jotain ihan perusboxia olisin ostamas, hintaluokka siin 50-90€

Ja antenniverkkoon olisi tulossa.

Mulla ois ylimääräsenä antenniverkkoon Philips verkonlukijalla. Pistä privaa jos kiinnostaa
Mormoneilla ei ole sukuelimiä. Sukuelimet on Saatanan houkutus
FatSam
04.04.2007 18:11:04

Ostaisin kernaasti usb-digiboxin tähän koneelle, kun tämän näyttö on aikas paljon parempi kuin tuo makkarin kolmostöllö. Mutta en ole löytänyt kaapeliverkkoon sopivaa, mahtaako ollakaan? Onko tietoa?
"Yrittäkääpä joskus itse tehdä jotain, yleensä yrittäkääpä tehdä edes jotain. Mä olen työskennellyt Aku Louhimiehen ym. kanssa että nykikää peräsuoltanne minkä kerkeätte mutta mun tasolle ette vaa pysty. Se on vaan tiukka tosiasia." T.S.Slayer
Jaffe
04.04.2007 18:18:09 (muokattu 04.04.2007 18:20:08)
Ostaisin kernaasti usb-digiboxin tähän koneelle, kun tämän näyttö on aikas paljon parempi kuin tuo makkarin kolmostöllö. Mutta en ole löytänyt kaapeliverkkoon sopivaa, mahtaako ollakaan? Onko tietoa?

on http://www.anysee.fi/tuotteet.html

vaatii koneelta tehoja ja käyttäjältä hermoja. muuten ihan ok.
bändiSpirit pitää olla kohdallaan! Eihän siitä voi muuten tulla mitään?
FatSam
04.04.2007 18:39:26 (muokattu 04.04.2007 18:43:52)

on http://www.anysee.fi/tuotteet.html

vaatii koneelta tehoja ja käyttäjältä hermoja. muuten ihan ok.

Kiitos! Tuommosen antenniverkon Anyseen jostain bongasinkin joskus.

E: Vähän kalliimpi kuin luulin, mutta paljon mieluummin tuon ostan kuin jonkun pienen digi-lcd:n vähäiseen makkarikatseluun.
"Yrittäkääpä joskus itse tehdä jotain, yleensä yrittäkääpä tehdä edes jotain. Mä olen työskennellyt Aku Louhimiehen ym. kanssa että nykikää peräsuoltanne minkä kerkeätte mutta mun tasolle ette vaa pysty. Se on vaan tiukka tosiasia." T.S.Slayer
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)