Aihe: Idols 2006-2007
1 2 3 4 571 72 73 74 75
Bonesaw
17.03.2007 11:12:00
Vanha meni täyteen. Jatketaan täällä.
Joo'o
Lennu
17.03.2007 13:24:53

Kyllähän Ari vois vähän vedellä takasinpäin. Vaikka rokki onkin rebeliä, eikä mihinkään suuntaan tarvii pokkuroida, niin kyllähän se pikkasen omaan pesään kusemista on haukkua kanssarokkareita tuohon malliin.
Au! Kusi-Leinonen on enoni eli sukua.
Jormaz
17.03.2007 13:27:52
Kyllähän Ari vois vähän vedellä takasinpäin. Vaikka rokki onkin rebeliä, eikä mihinkään suuntaan tarvii pokkuroida, niin kyllähän se pikkasen omaan pesään kusemista on haukkua kanssarokkareita tuohon malliin.

Remuhan siis ei ole nähnyt kyseistä pätkää, ainoastaan kuullut mitä Ari oli sanonut, ja ilmeisesti vain sen osan missä se arvostelee rummutusta ja laulua.
Veikko
17.03.2007 13:29:48

Joo, karaokekuningas vastaan Remu Aaltonen on jo asetelmana sen verran hassu, että hampaatkin nauraa. Ties vaikka tuolla kommentoinnillaan Ari olis kussut Idols-voittonsa. Oleellistahan ei ole edes se osaako Remu soittaa vai ei. Se on Remu Aaltonen!
"Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno" (Ef 5:18).
Lennu
17.03.2007 13:33:20

Joo, karaokekuningas vastaan Remu Aaltonen on jo asetelmana sen verran hassu, että hampaatkin nauraa. Ties vaikka tuolla kommentoinnillaan Ari olis kussut Idols-voittonsa. Oleellistahan ei ole edes se osaako Remu soittaa vai ei. Se on Remu Aaltonen!

Niin, sinä sanoit sen. Mä en ihan viittiny.
Au! Kusi-Leinonen on enoni eli sukua.
Qsysi
17.03.2007 13:37:11
Yritystä on, rutiinia ei. Englannin kielen lausuminenkin on sinne päin. Populaarikulttuurissa menestystuoteelta vaaditaan tiettyä originelliutta, laulajalta tarpeeksi raflaavaa ja uniikkia saundia. Ja tietysti intensiivistä esittämistä. Näissä on Kristiinan vahvuudet musiikillisissa ulottuvuuksissa. Ja ihmisenä hän on tarpeeksi naapurintyttö ja ulkoiselta habitukseltaan moitteeton, joten ääniä heruu enemmän kuin m-nettiläiset toivoisivat asenne-rok-rok-painajaisessaan. Tavallisuus kunniaan!

Juu, eihän noita nenäänsähonottajia olekaan kuin vain joka toisella nurkalla. Kristiinan soundissa nimenomaan ei ole mitään originellia tai uniikkia. Naikkareihin sopisi hienosti kolmanneksi.
I reject your reality and substitute my own!
Joees
17.03.2007 13:41:24

Oleellista on se että Remu Aaltonen ei merkkaa mulle just mitään, heh.
Mitä se Ari oli sanonut? Multa on mennyt täysin ohi.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Olen toisinaan piikki sun persauksissasi.
Bonesaw
17.03.2007 13:42:27 (muokattu 17.03.2007 13:42:36)
Oleellista on se että Remu Aaltonen ei merkkaa mulle just mitään, heh.
Mitä se Ari oli sanonut? Multa on mennyt täysin ohi.

Se sano,että "Remu on kova jätkä,vaikkei se osaa laulaa eikä soittaa rumpuja" tjms.
Joo'o
Joees
17.03.2007 13:44:12
Se sano,että "Remu on kova jätkä,vaikkei se osaa laulaa eikä soittaa rumpuja" tjms.

No jee... Olihan taas. Toihan on ihan arkipäivää. Hittoako siitä vääntämään?
Bonesaw
17.03.2007 13:45:37
No jee... Olihan taas. Toihan on ihan arkipäivää. Hittoako siitä vääntämään?

Juu. Mutta kun Remu oli vissiin kuullut ton jutun Iltalehden toimittajilta,jotka jutun toivossa ehkä heiman paisuttelivat.
Joo'o
Joees
17.03.2007 13:48:36
Juu. Mutta kun Remu oli vissiin kuullut ton jutun Iltalehden toimittajilta,jotka jutun toivossa ehkä heiman paisuttelivat.

Heh, legendaarista. Näinhän se aina menee. :-D
Mutta nyt mä meen tekemään sapuskaa.
DJKaaos
17.03.2007 14:22:18
Kyllä Remu hoiti Hurriganesissa sen, mitä vaadittiin, mutta kyseessä on silti ylimielinen urpå. "Mul on nii paljo fyrggaa et mun fledaki on tehty nahasta". Juttujen perusteella samassa kastissa Andy McCoyn kanssa.
Minä olen minä.
Wk
17.03.2007 15:12:53 (muokattu 17.03.2007 15:14:23)
Aijai... Arillakin alkaa siis se pissi löytää sinne päähän :( Paljohan tossa koko hommassa on persoonallakin väliä ja jotenki tuntuu että se Kristian tippuu pitkälti sen takia vaikka hyvin laulaakin, jos Ari latelee lisää tällasia kommentteja niin samassa jamassa on sekin... vaikka eihän mikään toki estä tekemästä hyvää matskua vaikka kusipää olisikin, mutta Idols-voittoa ei ehkä tule :)

EDIT: Jotenki on sellanen fiilis että Ari vs. Anna tulee olemaan lopullinen battle, vaikka ilmeisesti viime lähetyksessä Annalla oli putoamisvaara? En ite tosiaan kattonu.
Qsysi
17.03.2007 15:44:40
Aijai... Arillakin alkaa siis se pissi löytää sinne päähän :(

No jaa. Aika moni varmaan meistäkin on joskus tehnyt pilaa vaikkapa Remun getoon-englannista, mutta ei ole tosissaan ollut sitä mieltä että sen pitäisi nyt mennä kansalaisopiston kieltenkurssille :)
I reject your reality and substitute my own!
Joees
17.03.2007 15:47:39
Kyllä Remu hoiti Hurriganesissa sen, mitä vaadittiin, mutta kyseessä on silti ylimielinen urpå. "Mul on nii paljo fyrggaa et mun fledaki on tehty nahasta". Juttujen perusteella samassa kastissa Andy McCoyn kanssa.

Kunnioitan Andya hyvin paljon enemmän kuin Remua. Painivat aivan eri sarjassa mun mielestäni.
Härski
17.03.2007 15:50:56 (muokattu 17.03.2007 15:52:58)
Kunnioitan Andya hyvin paljon enemmän kuin Remua. Painivat aivan eri sarjassa mun mielestäni.

Mun on pakko sanoa, että mä oon just päinvastaista mieltä. Toi Arin kommentti on samaa luokkaa kuin se, että joku sanoisi julkisesti Andya paskaksi kitaristiksi. Kauhea haloo siitä nousisi, mutta silti tosiasia on se, että Andy ihan oikeasti on huono kitaristi. Eli asia, jonka kaikki tietävät, mutta ei uskalla sanoa ääneen.

Right?
Fortune
17.03.2007 15:58:38
Mun on pakko sanoa, että mä oon just päinvastaista mieltä. Toi Arin kommentti on samaa luokkaa kuin se, että joku sanoisi julkisesti Andya paskaksi kitaristiksi. Kauhea haloo siitä nousisi, mutta silti tosiasia on se, että Andy ihan oikeasti on huono kitaristi. Eli asia, jonka kaikki tietävät, mutta ei uskalla sanoa ääneen.

Right?

Tosiasiat ja tosiasiat. Makuasioita ja näkökantariippuvaisia asioita nämä ovat. Sitä paitsi McCoyn soitossa ei esimerkiksi Hanoin kulta-aikoihin ollut kyllä mitään valittamista, päin vastoin. Näkemyksekästä ja tyylikästä kitarointia. Nykyään homma voi paikka paikoin seilata, kun sitä seuraa rokkipoliisivaihteella nauhoitteilta, mutta ei nyky-Hanoin keikoilla käsittääkseni meininki ole mitenkään hakemista tai kehnoa soittoa, päin vastoin.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sertzo S
17.03.2007 16:02:23
Kauhea haloo siitä nousisi, mutta silti tosiasia on se, että Andy ihan oikeasti on huono kitaristi. Eli asia, jonka kaikki tietävät, mutta ei uskalla sanoa ääneen.

Right?

Niin, tuskinpa Andylta esim. humpansoitto taittuisi, joten ensimäinen "hankala" sointu kun tulisi eteen, niin menisi pleku suuhun. ;)
Härski
17.03.2007 16:10:54 (muokattu 17.03.2007 16:11:59)
Tosiasiat ja tosiasiat. Makuasioita ja näkökantariippuvaisia asioita nämä ovat. Sitä paitsi McCoyn soitossa ei esimerkiksi Hanoin kulta-aikoihin ollut kyllä mitään valittamista, päin vastoin. Näkemyksekästä ja tyylikästä kitarointia. Nykyään homma voi paikka paikoin seilata, kun sitä seuraa rokkipoliisivaihteella nauhoitteilta, mutta ei nyky-Hanoin keikoilla käsittääkseni meininki ole mitenkään hakemista tai kehnoa soittoa, päin vastoin.

Samoja tosiasioita on täälläkin liputettu Remusta. Ja muutenkin ton saman tarinan voi sanoa Remustakin; Ganesin kulta-aikoina aivan pätevä rumpali. Ja vaikka nykyään soittaakin miten sattuu, niin vain rokkipoliisi tai muuten lahjaton ihminen kehtaa nillittää.
Veikko
17.03.2007 16:18:17
Edelleenkin epäoleellista on Remun tai Andyn soittotaidot. Munsta ei ole kauhean korrektia arvostella Arin tavoin tulevia kollegoita, lapsellista puuhaa. Se on sitten eri asia mitä puhutaan saunassa tai bakstagella, mutta mediasssa ei tuollaisia tarttis puhua.

Tosin vähän tekemällä tehtyhän tämä "uutinen" on.
"Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno" (Ef 5:18).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 571 72 73 74 75
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)