Aihe: Taustabiisi Tjäreborg -mainoksessa
1
vaikkukorva
10.05.2007 21:07:34
Mo.

Oon saletti että oon kuullu ton veisun joskus aikasemminki jossain toisessa yhteydessä, mutta en vaan saa sitä päähäni millään. Onnekseni sama tunnari soi Tjäreborgin omilla sivuilla..

http://www.tjareborg.fi/start/start.aspx?menuid=1

.. joten jos sen tuosta joku tunnistaa ja välittää kertoa siitä tähän alle, niin kiitokset. Tämä tunne on raivostuttava, ja se vainoaa juuri siihen asti kunnes sen sitten saa selville. Olen varma että tämmöistä on tapahtunut muillekkin. ;)
Kaverini on Eritrean kovin runkkaaja.
elbowski
10.05.2007 21:09:01 (muokattu 10.05.2007 21:09:47)
E. Jassoo, olikin kyse jostain ihan muusta mainoksesta.
March 23rd hushed the wind, the music died
vaikkukorva
13.05.2007 06:08:50
E. Jassoo, olikin kyse jostain ihan muusta mainoksesta.

Jesh, no kiitos kuitenkin mielenkiinnosta. Tämä biisi sattuu kuin sattuukin kuuluvan sinne "hankala" -kategoriaan. Mutta ne todelliset sydämelliset kiitokset menee sille kuka sitten ikinä saakin selville tuon veisun nimen, sekä esiintyjän.

Orsg, se on muuten canskut vastassa finaalissa.
jp8000
13.05.2007 09:26:25

Ainakin tv-mainoksen kappale on Deep forestin kappale "sweet lullaby"
vaikkukorva
15.05.2007 10:24:21 (muokattu 15.05.2007 10:25:06)
Ainakin tv-mainoksen kappale on Deep forestin kappale "sweet lullaby"

Jaahas, tämä pitääkin sitten tarkastaa mahdollisimman nopeasti. Toivotaan että osui oikeaan.. satuitko muuten kuuntelemaan sen samaisen biisin tuolta Tjäreborgin omilta sivuilta, sillä siellä se tosiaan soi taustalla ja sitä kautta voit todeta onko se tuo Sweet Lullaby. Ainoa syy minkä takia epäilen sen biisin olevan joku muu on se, että sen mainoksen aikana (tai siellä sivuilla kuunnellessa), en saa sanaakaan selvää niistä sanoista, mutta sen tiedän ettei se ole englantia. ^^
Huvittavaahan se olisi että biisi on ton niminen mutta lauletaan jollain aivan eri kielellä. Mutta onhan noita.

Mutta kiitoksia joka tapauksessa, osui oikeaan tai ei. Jännittävää nähdä mikä on tulos.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)