Aihe: Nicholas Cage
1 2
Angra Mainyu
22.01.2020 16:37:30 (muokattu 22.01.2020 16:38:46)
Jaahans Cage on taas tehny viime vuonna n. 5kpl b-luokan leffoja, jotka vaikuttavat olevan katsomatta bullshittiä. Vai onko joku erimieltä?

Mielestäni Cage on tehnyt 2000 luvulla vain pari hyvää leffaa jotka ovat:

Lord of War (2005)

Paha poliisi - määräsatama New Orleans (2009)

The Frozen Ground (2013)

Loput n.30 leffaa ovat korkeintaan keskitasoa, osan katsomisen joutuu jopa lopettamaan kesken.

Kaikkien aikojen paras Cage leffa on mielestäni Face Off ja toisena ehkä em. Lord of War
Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta)
tomaattiorava
22.01.2020 16:59:50
Voivoi kun kaikista paras uupuu, joka siishän on Leaving Las Vegas.

Mandy ei ollut mitenkään huono, joskin taatusti väkeä polarisoiva.
Angra Mainyu
22.01.2020 17:22:28
tomaattiorava: Voivoi kun kaikista paras uupuu, joka siishän on Leaving Las Vegas.

Mandy ei ollut mitenkään huono, joskin taatusti väkeä polarisoiva.

Mandyn lopetin kesken, hävitin punaisen langan leffasta
BMF
22.01.2020 19:32:42
Olihan tuo Kick-Ass kanssa aivan katsottava.

The Wicker Manin mehiläiskohtaus on kyllä jäätävä. :D
Beat your dick like it owes you money.
miscage
22.01.2020 19:39:32 (muokattu 22.01.2020 19:40:27)
Hop hop, 2000-luvulla ainakin Adaptation on aivan huikeen kova, leffa ja roolisuoritus.

Nicholas Cage on käsite, häneen ei sovelleta kuolevaisten sääntöjä.

Mmm, Bad Lieutenant on tullut myös tällä vuosituhannella, ja se on hyvä roolisuoritus Cagelta.

EDIT: Joo olihan tuo jälkimmäinen mainittukin!
en vittu tiiä. juon vaan - Grunge-Jukka
Bluesmies
22.01.2020 19:42:41
Minun top-10 Nic Caget:

1. Leaving Las Vegas
2. The Rock
3. Lord of War
4. Con Air
5. Face Off
6. Kick-Ass
7. Bringing Out the Dead
8. Kapteeni Corellin Mandoliini
9. 8 mm
10. City of Angels

Kyllä äijä siis laatuleffoissa on näytellyt.
Henri Henri Olavi
22.01.2020 20:57:35
Onhan Cage aivan ässä. Top-4 on tämä (muita hyviä ei sit oikein olekaan):

1. Wild at Heart
2. Mandy
3. Adaptation
4. Bad Lieutenant
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin.
dixi19
22.01.2020 22:14:00

Olen ehtinyt houria tällä palstalla jo sen verran Cagen hienoudesta, että ei viitsi taas samoja juttuja toistella, paitsi sanottakoon nyt kuitenkin, että oikean projektin sattuessa ukko on ehdottomasti sukupolvensa hienoimpia näyttelijöitä. Ja huonoissakin projekteissa silti monesti niitä mielenkiintoisimpia näyttelijöitä.

Ja noita oikeita projekteja täällä onkin jo hienosti mainittu monta. Vampire's Kiss taisi silti olla sanomatta, se on erittäin tykittelyä kaikin puolin - todella vahva suositus.

Ylihuomenna ilmestyy Richard Stanleyn paluuelokuva, H.P. Lovecraft -filmatisointi Color Out of Space. Sitä odottelen kyllä innolla.
anomus.com
Angra Mainyu
23.01.2020 10:51:17 (muokattu 23.01.2020 10:58:46)
Bluesmies: Minun top-10 Nic Caget:

1. Leaving Las Vegas
2. The Rock
3. Lord of War
4. Con Air
5. Face Off
6. Kick-Ass
7. Bringing Out the Dead
8. Kapteeni Corellin Mandoliini
9. 8 mm
10. City of Angels

Kyllä äijä siis laatuleffoissa on näytellyt.

joo mutta tuossa on varmaan 1/6 discographystä, aika pieni otanta urasta, ja parhaimmat on tullu 90 luvulla

En ole nähnyt Leaving Las Vegas, koska niin vanha ja silloin skidinä drama/romanssi leffat ei kiinnostanu. Vois kattoo nyt aikuisena. Kick-Assistä en saanut mitään irti, muka-hauska komedia.
seppo69
23.01.2020 12:22:12
dixi19: Olen ehtinyt houria tällä palstalla jo sen verran Cagen hienoudesta, että ei viitsi taas samoja juttuja toistella, paitsi sanottakoon nyt kuitenkin, että oikean projektin sattuessa ukko on ehdottomasti sukupolvensa hienoimpia näyttelijöitä. Ja huonoissakin projekteissa silti monesti niitä mielenkiintoisimpia näyttelijöitä.

Tämä ja sama.

Bringing out the dead ja Adaptation on kyllä kovia. Ja Face/off :D

Sitten kun Tarantino päättää joskus tehdä sen vakavimman leffansa, niin siihen pitää saada Cage mukaan.
tomaattiorava
23.01.2020 12:53:54
Bringing out the Dead päässy kokonaan hautautumaan vuosien alle. Muistan varhais-aikuisena tykänneeni kovastikin.
htm
23.01.2020 14:13:30

Mä en nyt muista oliko se Cage vai joku muu b-leffoja tehtaileva kaveri, joka totesi, että tämmönen on yleensä ihan harkittu uramoovi. Isot tuotannot vie parhaimmillaan kuukausiksi toiselle puolelle maailmaa ja syö pressikiertueineen parhaimmillaan useamman vuoden /leffa. B-leffoja voi tehtailla nopealla aikataululla muutamia vuodessa ja samalla jää aikaa olla kotona perheen kanssa. Palkkiot ei ole samaa luokkaa, mutta määrä korvaa laadun tässäkin.
www.signumfreud.com www.facebook.com/maenhaluakuunnellarekords
Vaihtovirta
23.01.2020 16:30:01
Tämä nauratti joskus kovasti.

https://www.youtube.com/watch?v=eExfV_xKaiM

Mutta juu hakkaahan Cage paskimmillaakin 95% hollywoodyn "tähti" "taiteilijoista" lattiaan.. Hieno mies.
Milkop
23.01.2020 16:34:00

Minulla meni vuosia tajuta että Nicholas onkin Coppola.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
seppo69
23.01.2020 16:35:31
Ai niin, National treasure. Aliarvostettu seikkailuleffa, todella huonot arviot on saanut se. Itse tykkään kyllä.
Angra Mainyu
24.01.2020 11:02:38
seppo69: Ai niin, National treasure. Aliarvostettu seikkailuleffa, todella huonot arviot on saanut se. Itse tykkään kyllä.

Jokus katoin popkorni päissään tuon niin oli ok, sit vuosia myöhemmin katsoin uudestaan niin oli vähemmän kuin ok
Tuomoo
28.01.2020 22:38:55
seppo69: Ai niin, National treasure. Aliarvostettu seikkailuleffa, todella huonot arviot on saanut se. Itse tykkään kyllä.

Enpä ole tätä katsonut aikoihinkaan, tämä leffa itse asiassa juolahti mieleen tuossa viikonloppuna kun mietin että jos sitä katselisi jonkin leffan. Tykkäsin tästä aikoinaan kun tämän näin, voisikin katsoa onko tämä enää mistään kotoisin, vai onko aika kullannut muistot.
jigsore
30.01.2020 08:32:31

Henri Henri Olavi: Onhan Cage aivan ässä. Top-4 on tämä (muita hyviä ei sit oikein olekaan):

1. Wild at Heart

Tässä onkin oikeesti ihan hyvä. Mandyn voisi tsiigata kun tuli just Netflixiin. Richard Stanleyn uusi kiinnostelee myös.
Zed
30.01.2020 12:21:23

jigsore: Tässä onkin oikeesti ihan hyvä. Mandyn voisi tsiigata kun tuli just Netflixiin. Richard Stanleyn uusi kiinnostelee myös.

Mielestäni Lynchin heikompaa osastoa, mutta ehdottomasti parhaita elokuvia joissa Cage on ollut mukana. Adaptation on oikein mainio myös.
33 miestä o istu sonnalla mutta! ,+ -haitaripartio
Lunnu
03.02.2020 14:49:27
Angra Mainyu: Mandyn lopetin kesken, hävitin punaisen langan leffasta

Kuten myös - aineksia olisi ollut vaikka mihin mutta ainakaan meikäläisen leffan katsomisen aikana nauttimat substanssit eivät ilmeisesti olleet tarpeeksi tehokkaita että tajuntani olisi laajentunut tuon pläjäyksen tasolle
Nostalgy is not what it used to be
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)