Aihe: Band of Brothersille jatkoa?
1 2
depe
15.03.2004 10:43:57
Ilouutinen kaikille sotaviihteen ystäville (okei, tämä saattaa olla monille jo wanha juttu): Taistelutoverit on saamassa "jatkoa"!

Luvassa on 10-osainen minisarja ja tapahtumat tulevat sijoittumaan Tyynenmeren taisteluihin. Hankkeessa on mukana tutkapari Hanks/Spielberg eli samat hemmot, jotka olivat tekemässä taistelutovereita. Budjettikin on pistetty kerralla kuntoon - se on £80 miljoonaa (Taistelutovereissa £7 miljoonaa). Tällä kertaa tarina/henkilöt taitaa olla enemmänkin fiktiivinen, koska vastaavaa Easy-komppaniaa, josta olisi vielä kirjoitettu kirja, ei taida löyty Tyynenmeren taistelujen historiasta.

Toivottavasti tämä "huhu" pitää paikkaansa ja raina tullaan toteuttamaan - ja mielellään saman tasoisesti kuin Taistelutoverit. Eli tarinaan ei mukaan mitään turhaa romantiikkaa tms. Pearl Harbor -meininkiä.

Lähteet:
http://www.omnipresence.ca/index2.h … hers_ii_hanks_goes_back_to_war.html

http://www.ananova.com/entertainment/story/sm_802175.html?menu=

http://freerepublic.com/focus/f-news/949830/posts
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
Karlsson
15.03.2004 10:48:17
Sitä odotellessa.
"basso on vekkuli soitin. se on vähän kuin ikkunat talossa, niiden olemassaoloa ei huomaa ennenkuin ne puuttuu" -Vasara
Dunga
15.03.2004 11:02:36
Uuu habahaba!!
...kiskoessa munat jäi vetoketjun väliin, sorsan syy, miks se ottaa vetoketjun pesänrakennusaineeksi...
Nimismies
15.03.2004 14:10:38
Päivän pelastus!!
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
gheisari
15.03.2004 14:32:14
Taistelutoverit on mahtava.
depe
15.03.2004 14:56:39
Taistelutoverit on mahtava.

Taistelutoverit on kyllä todellakin mahtava sarja. Oikea "sotaelokuvien" merkkiteos. Ei voi kuin nostaa hattua tekijöille. Sotamies Ryan oli aimo harppaus eteenpäin sodan kuvaamisessa, tarina vain oli vielä melkoisen kökkö. Taistelutoverit pisti kaiken kohdalleen sodan kuvaamisen, tarinan, tunnelman jne. Tietystihän tuo sarjamuoto mahdollistaa paljon paremman mahdollisuuden tarinan ja henkilöhahmojen kehittämiselle. Erityisesti miellyttää Taistelutovereiden realistinen ote - poissa on kaikenlainen Hollywood-sankarimeininki ja Ramboilu, räjähdykset eivät ole mitään tullipalloja jne. Ongelma on vain siinä, että nykyään kaikki vanhemmat sotaelokuvat näyttävät melkoisen naurettavilta.

Taistelutoverit lienee tuottanut ihan hyvin, kun nyt tuon uuden sarjan budjetti on kerralla pistetty noin isoksi. Luottoa löytyy, tv-yhtiöt maksavat sarjasta hyvin ja DVD:t menevät kaupaksi.
Incarnation
15.03.2004 16:31:31
Helvetin hieno juttu! Täällä joskus tästä asiasta jo uumoiltiinkin ja nyt se on tulossa sitten todeksi! Jeejee!
Ainoa paska homma on se, että sitä joutuu odottamaan tod.näk. aika perkeleen kauan.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
J.Newkid
15.03.2004 16:31:56

Se olisi helkkarin hyvä juttu !! Taistelutoverit oli kovaa kamaa. Mulla on ne kaikki nauhalla ja DVDt ostoslistalla
____Dave Lombardo___ Kovin
trx
15.03.2004 16:33:03
oikeinkin kiva
mitä *ttua? kysyi bill clinton
PJS
15.03.2004 17:11:05

OOOHHH...loistavaa...
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Bonham
15.03.2004 17:35:51
Periaatteessa hyvä homma, mutta pelko siitä, että nyt tehdäänkin Hollywood huttua on suuri...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
HC-Audio
15.03.2004 17:43:44

Tämä pelasti ruikkuuntuneen päivän totaalisesti! kiitos siitä
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
depe
15.03.2004 17:57:04
Periaatteessa hyvä homma, mutta pelko siitä, että nyt tehdäänkin Hollywood huttua on suuri...

Kunhan juoni ja tarina pidetään edes suurinpiirtein realistisena, niin luulisi etteivät nämä herrat pysty epäonnistumaan. Ja eihän tuota kai teattereihin tehdä. Nykyäänhän tv-sarjat tuntuvat olevan parasta mitä tällä hetkellä on tarjolla. Sopranos yms...

Eletään toivossa...
Bonham
15.03.2004 17:59:30
Kunhan juoni ja tarina pidetään edes suurinpiirtein realistisena, niin luulisi etteivät nämä herrat pysty epäonnistumaan. Ja eihän tuota kai teattereihin tehdä. Nykyäänhän tv-sarjat tuntuvat olevan parasta mitä tällä hetkellä on tarjolla. Sopranos yms...

Eletään toivossa...

Kyllä. Mä lähinnä pelkään, että tollasella budjetilla palkataan kansikuvatyyppejä rooleihin... ei se itse asiassa muuta edes vaadi ja homma on ruvella...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
depe
15.03.2004 18:05:33
Kyllä. Mä lähinnä pelkään, että tollasella budjetilla palkataan kansikuvatyyppejä rooleihin... ei se itse asiassa muuta edes vaadi ja homma on ruvella...

Kunhan Ben Aflec (vai mikä se J-Lo:n ex-mies onkaan) pidetään loitolla, niin ei pelota ihan niin paljon...
Järvihirviö
15.03.2004 18:10:32
Huh. En edes viitsi ajatella Bonhamin kauhuskenaarioita, vaan elän siinä toivossa, että saisi katsella taas kymmenen jakson verran laatuvihdettä vastaisuudessa. Oli meinaa niin legendaarinen sarja.
Monet noista sarjan näyttelijöistä on nähty muissakin sarjoissa ja leffoissa, esim. Boomtownissa (lähes yhtä hyvä sarja, kuin Taistelutoverit) ja Unensieppaajassa.
xulu
15.03.2004 19:23:08

Kiitos, jumala.
Stop the hatin' Everybody chillax!!!
Jaristoteles
15.03.2004 22:42:59
Ääh, miksi se piti kertoa jo nyt. Eihän tuota malta odottaa. Tuollaisen tekemisessä menee niin helvetisti, aikaa että kun se on valmis niin minä harrastan jo todennäköisesti jotain kukkien sidontaa ja kudontashakkia.
Naama ei mahdu päähän!
depe
16.03.2004 10:04:38
Ääh, miksi se piti kertoa jo nyt. Eihän tuota malta odottaa. Tuollaisen tekemisessä menee niin helvetisti, aikaa että kun se on valmis niin minä harrastan jo todennäköisesti jotain kukkien sidontaa ja kudontashakkia.

Halusin olla eka, ettei kukaan pääse sanomaan: WANHA! Onhan nuo uutiset jo muutes viime kesältä, joten ei se odotus ole enää niin pitkä. ;) Silti kyllä vielä pelottaa, että tuo homma perutaan tms...
Soulsista
16.03.2004 17:11:11

Eikös taitelutovereissa näyttele Frendit sarjan tähti...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)