Aihe: Dumb & Dumberer
1 2
FearMTC
02.02.2004 23:16:37
Onko kukaan muu katsonut tätä leffaa? Aivan huippukamaa. Noiden tyyppien toilailut jaksavat naurattaa. Heh.
On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua.
Isäntä
02.02.2004 23:20:31
Onko kukaan muu katsonut tätä leffaa? Aivan huippukamaa. Noiden tyyppien toilailut jaksavat naurattaa. Heh.

Vallan hauska elokuva on.
Onko sinun lithiumisi todella sorbettia? -Patrick Bateman-
Zed
02.02.2004 23:22:58

Dumber.
"Vitun ruma omakuva." -jannu
FearMTC
02.02.2004 23:38:14
Dumber.

Eipäs vaan Dumberer.
blastoff
02.02.2004 23:57:33
Eipäs vaan Dumberer.

http://www.jimcarreyonline.com/pics/dumb/pics/dumb03.jpg

Olihan se ihan hassu leffa silloin joskus 12-vuotiaana...
FearMTC
02.02.2004 23:58:53 (muokattu 03.02.2004 00:01:07)
Eh..

Dumb & Dumber on yksi leffa. Kuka tässä nyt siitä puhuu?

Kyse on elokuvasta Dump & Dumberer.

http://i.imdb.com/Photos/Ss/0329028/dumb_poster.jpg

Vai täytitkö kenties viime vuonna 12?

--

Hieman eri näyttelijät on tuossa, mutta menivät ihan täydestä.

Eric Christian Olsen = Lloyd Christmas
Derek Richardson = Harry Dunne
blastoff
03.02.2004 00:04:17
Eh..
Dumb & Dumber on yksi leffa. Kuka tässä nyt siitä puhuu?
Kyse on elokuvasta Dump & Dumberer

Ovelaa... Olipa muuten saanut hyvät pisteet tuolta IMDB:stä :)
FearMTC
03.02.2004 00:06:46 (muokattu 03.02.2004 00:08:04)
Yksi parhaimpia kohtia tuossa:

Harry: "Harry Dunne."
Lloyd: "Harry Dunne? Why doesn't that sound familiar?"
Harry: "Cos' we've never met before?"
Lloyd: "No, no... that's not it... Anyway, y'ah, Lloyd Christmas."

Tuota Lloydia saa nauraa niin pirusti, kun se aina esittää niin pirun älykästä, eikä sitten tiedä koskaan mitään. Ihan hiton hyviä näyttelijöitä nuo.
FearMTC
03.02.2004 00:07:20 (muokattu 03.02.2004 00:07:27)
Ovelaa... Olipa muuten saanut hyvät pisteet tuolta IMDB:stä :)

Joo, enpä tiedä niistä pisteistä. Voihan tuon luokitella tusinakamaksikin, mutta nauroin kyllä ihan hitosti ko. leffaa.
Guderian
03.02.2004 00:07:32

Vaikuttaa muuten todella hyvältä kalkkunalta. College-komediat ovat katoavaa luonnonvaraa maineikkaassa jenkkifilmiteollisuudessa.
"Klotzen, nicht Kleckern!"
vexu
03.02.2004 00:44:01

Tuo jatko-osa on ehkä paskimmat leffat ikinä top 10:ssä. Aivan uskomattoman huono... ainoat naurahdukset tulevat siitä kun epätoivoisesti ihmettelee miten tälläistä roskaa on voitu oikeasti tehdä. Siis oikeasti... Mukanahan ei luonnollisesti ole ketään alkuperäisesti tekijätiimistä. Kuinka lohdullista onkaan, että tänä vuonna tulee Mask 2, joka näyttää vähintäänkin yhtä huonolta.

Tarvitaan huomattavat määrät alkoholia ja hyvä kaveriporukka, että sen kestää katsoa.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
FearMTC
03.02.2004 01:03:31 (muokattu 03.02.2004 01:13:08)
Heh.. ihmiset ovat selvästikin imeneet oikein kunnolla leffakriitikoiden mielipiteitä. Joku siis oikeasti lukee niitä? Hehee.

Noh, olkaa kenen mieltä tahdotte. Minusta oli hiton hauska leffa. Katsoin päiväsaikaan, selvin päin ja yksin. Ja nauroin oikein kunnolla.

Varsinkin siinä kohdassa, kun se Harry meni sinne Jessican kotiin. Olin juuri juomassa vettä, ja katsoin että mitähän tässä tapahtuu. Tyyppi selittää "Hi, I'm Harry.." jne. Sitten se Jessica vahtaa siinä nokan edessä. "Do you wanna come in?" Olin tukehtua tuossa kohdassa.

Sitten kun ne räjäyttivät sen bensa-aseman. Aivan hiton tyhmiä äijiä. Siis kyllähän sen väkisinkin ymmärtää, jos tyypit eivät olleet niin neroja jossain high schoolissa.

Pääjuoni oli hieman kehno, mutta ei siihen juuri edes jaksanut kiinnittää huomiota. Paskat koko juonesta... heh.

--

Se jääkarhu oli vallan mainio. Vaikka osa niistä vitseistä olikin hieman ennalta-arvattavia, niin jaksoivat ne siltikin naurattaa. Juuri siksi, että ne tyypit ovat niin pirun himmeitä.

Se kun ne aivot jäätyivät siitä juomasta. "You're not drinking fast enough!" Tyypit aina leikkivät jotain hippaa. "Chicks are for fags..." Ne Lloydin fantasiat.. eh. Ihan himmeitä. Yleensäkin melkein kaikki mitä se Lloyd sanoi, alkoi naurattaa. Miten se osaa matkia Carreyta niin pirun hyvin. Aluksi jopa luulin, että se OLI Carrey. Ihan inhimillinen munaus sinänsä.
vexu
03.02.2004 01:12:14

Eipä ollut juurikaan arvosteluja luettuna kun leffan erehtyi katsomaan. Täysin makuasioita nämäkin sillä ovathan esimerkiksi Scary Movietkin uskomattoman suosittuja enkä kyllä itse voi sitää niitä yhtään ja kyse on kuitenkin hyvin samanlaisesta "huumorista".
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
FearMTC
03.02.2004 01:14:57 (muokattu 03.02.2004 01:17:52)
Eipä ollut juurikaan arvosteluja luettuna kun leffan erehtyi katsomaan. Täysin makuasioita nämäkin sillä ovathan esimerkiksi Scary Movietkin uskomattoman suosittuja enkä kyllä itse voi sitää niitä yhtään ja kyse on kuitenkin hyvin samanlaisesta "huumorista".

Enpä ole noita leffoja ikinä katsonut... eikä järemmin huvitakaan. Omasta mielestäni perustelin mielipiteeni aika hyvin. En minä normaalisti tämän tyylisestä huumorista todellakaan ole kovin kiinnostunut, mutta tässä oli vain sitä jotain - niiden vitsienkin ohella. Sen on pakko olla niissä näyttelijöissä...

Edit: Yleensäkään en mitään jatko-osia kyllä ymmärrä. Puhtaalta rahastukselta haiskahtavat kaikessa olemuksessaan. Sanokaa yksikin hyvä jatko-osa, jota ei ole kirjoitettu tyyliin joksikin trilogiaksi heti alkuunsa. Sellaisiakin on toki huonoja. Matrixin jatko-osat menivät ihan penkin alle. Hyviä nekin olivat, mutta eivät silti NIIN hyviä.

Kyllä tuo Dumb & Dumberer kuitenkin onnistui siinä mielessä yllättämään, ettei ollut niin huono, kuin olisi voinut luulla. Eihän se Dumb & Dumberin tasolle yltänyt millään.
Guderian
03.02.2004 09:54:44

Sanokaa yksikin hyvä jatko-osa, jota ei ole kirjoitettu tyyliin joksikin trilogiaksi heti alkuunsa.

Kummisetä.

Hei, ei se ole väärin pitää surkeista elokuvista. Kyllähän kriitikot usein ovat oikeassa kun arvioivat elokuvan tasoa, tyyliä, käsikirjoitusta, ohjausta jne, mutta jos itseäsi naurattaa ja viihdyt elokuvan parissa niin sehän riittää.
"Klotzen, nicht Kleckern!"
duluoz
03.02.2004 12:59:27
Joo, enpä tiedä niistä pisteistä. Voihan tuon luokitella tusinakamaksikin, mutta nauroin kyllä ihan hitosti ko. leffaa.

En ole nähnyt mutta on siinä pakko olla jotain kun se oli IMDB:n kaikkien aikojen huonoimmat leffat jossain 80 paikkeilla =) Saavutus sinänsä...
Dumb
03.02.2004 14:08:13

Sanokaa yksikin hyvä jatko-osa, jota ei ole kirjoitettu tyyliin joksikin trilogiaksi heti alkuunsa.

Terminator 2.
Eläin
03.02.2004 16:52:29

Star Wars.
Mene heti Collarbonen sivuille tai ammun tämän suloisen kanin!
FearMTC
03.02.2004 18:47:39
Star Wars.

No joo.. tuosta kirjoitettiin kolme trilogiaa. Olipa helvetin hyvä esimerkki...
Bluesmies
03.02.2004 22:02:14
No joo.. tuosta kirjoitettiin kolme trilogiaa. Olipa helvetin hyvä esimerkki...

Eli 9 leffaa. Miten niin?
Kitara on tyhmä!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)