Aihe: Yle Extra: Extra Large
1
Mikaelo
11.09.2007 23:51:41

Katsoin tuossa vartin verran kyseistä pläjäystä. Ensiksi naureskeltiin 9/11 pommi-iskuille (lähinnä tosin sille muka-saatanan kuvalle joka räjähdyksessä näkyi.), ja kohta perään todettiin "uutisissa" kuinka poliisi on keskittymässä perheväkivaltaan, PAITSI perjantai-iltaisin saa tietenkin pitää pienet turpakäräjät.

Jos toi oli huumoria, niin mää oon tosikko.
In the end of the day, evrybody poops. -Devin Townsend ,Romantikkoitkijät #41
Rotuvaari
12.09.2007 00:48:32
Nauranut olen muutamalle "uutislähetykselle", joita sieltä tulee. Sopivan hämäriä reportaaseja ja ilmeisesti harjoittelijat vielä tekevät suurimman osan niistä. Korjatkaa toki jos olen väärässä. Näyttävät vielä YleX:n iltapäivää, joka on parhaimmillaan oikeinkin hauska. Jutut eivät välttämättä ole aina kaikkein korrektimpaa tavaraa, mutta sehän mustassa huumorissa on se kaikkein ydin. Kanavalla pyörii jonkinlainen levyraatikin, jota tulee katsottua jos paikalle sattuu.

Vastavedoksi voi näppäillä digikaukosäädintä eteenpäin ja katsoa vaikka Voice Tv:n uutta Voicelaa ja testata itseä kauanko menee, ennen kuin myötähäpeä muuttuu liian voimakkaasti. Töihin on saatu taas pari miesmallia, joilla on paljon asiaa. Vittu- tai muun kirosanan laskelmallinen käyttö on oikein hellyyttävää. Onneksi Vip Top 10-musavideolista on oikein katsottavaa, eikä vähiten kuvaajan takia, joka saa välillä jopa jotain irtikin niistä julkkisvieraista.
Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja.
masterhat
12.09.2007 10:41:17
10-musavideolista on oikein katsottavaa, eikä vähiten kuvaajan takia, joka saa välillä jopa jotain irtikin niistä julkkisvieraista.

Onks siel yli-tornio kuvailees? Jyrkistä tuttu pitkätukka

Eilen tsiigailin extra largea ja ihan mukava keskusteluhan sielä oli, etenkin kun vieraalla tuntui olevan paljon sanottavaa. Omaa kantaani tähän 9/11 aiheeseen en tahdo tuoda julki, eikä mulla oikeetaan es oo ihmeemmin kantaa siihen..

Se oli hauska jakso kun eläkeläiset olivat vieraana (tai osa heistä) isännöimässä bingoa.

Ja kyllähän tuo ylex:n iltapäivä on parhaimmillaan erittäin hauskaa, sillin kun jutut lähtee käsistä ja toimittajien pokka pettää.

Nyt oon jo alkanut arvostamaan Heikki Paasosta, kun on sattunut katsomaan näitä uusia idiootteja jotka voicella pyörii.. Heikki on oikeestaan ihan hyvä jäbä
Snails against humanity
Krice
12.09.2007 11:04:15

Nuppu Stenros on oikeestaan ihan hyvä jäbä
"I'm sorry, I dont listen to country music." -Joey DeMaio when asked what he thought about Metallica.
Rotuvaari
12.09.2007 12:37:11
Onks siel yli-tornio kuvailees? Jyrkistä tuttu pitkätukka

Sama mies. Hiusmalli on vaan muuttunut lyhyemmäksi. Harvoja tyyppejä kanavalla, joka ei yritä liikaa, eikä ole teennäinen. Heikki Paasonenkin peittoaa nämä kaksi uutta tyyppiä aika helposti. Tosin täytyy sanoa, ettei Heikin Conan-apinointia jaksaisi enää katsoa yhtään. Eikä vissiin tarvitsekaan. Kaverihan lähtee jonnekin Jäämerelle moottoripyörämatkalle, jos oikein kuulin. Siitä matkasta ei tarvitse kovin montaa inserttiä katsoa.
Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja.
simperi
12.09.2007 19:13:25 (muokattu 12.09.2007 19:13:35)
Nuo uutiset ovat loistavia. Ilmeisesti samaa settiä, kuin http://lehti.samizdat.info !
"Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
THE RIPPER
13.09.2007 14:17:49 (muokattu 13.09.2007 14:18:08)
Jos toi oli huumoria, niin mää oon tosikko.

tässä yks syy miks moontv lopetettiin, + aina on joku joka valittaa jostain. miksei voi tyytyä omaan elämäänsä. ja jos joku asia todellakin häiritse niin paljon tarviiko sitä katsella
(_/) (O.o)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)