EH 15.10.2005 20:22:28 | |
---|
Rukouksiimme on vastattu! 20.10. eli neljän päivän päästä vihdoinkin tämä Suomen kaikkien aikojen paras komediasarja saadaan DVD-muotoon. Pakkohankinta kaikille huumorintajuisille. http://julmahuvi.net/Žaš besta sem guš hefur skapaš er nżr dagur. |
spacemonkeyevolution 15.10.2005 20:32:31 | |
---|
Kyllä minä perkeleeni kesytän ja haen tuon kaupasta heti kun vaan on se tänne peräkylän perukoille kauppoihin ilmestyy, täysillä! Don't worry, be heavy |
Planetist 15.10.2005 20:59:27 | |
---|
Kyllä minä perkeleeni kesytän ja haen tuon kaupasta heti kun vaan on se tänne peräkylän perukoille kauppoihin ilmestyy, täysillä! Minä menen avantoon! |
Kulkunen 15.10.2005 21:03:10 (muokattu 15.10.2005 21:04:46) | |
---|
Minä menen avantoon! Soita taksi! Pakkohankinta, hinnasta viis. No ehkä sillä hinnallakin on väliä... Tietoa kenelläkään? E: Näköjään 50 tienoilla. Be my reminder here that I am not alone. |
juuso a 15.10.2005 21:13:40 | |
---|
Minä menen avantoon! Eiköhän se oo Joke paras että lähet omalle pihalle huutelemmaan. V*ttu jeei!!! |
carnation 15.10.2005 21:44:34 | |
---|
Eiköhän se oo Joke paras että lähet omalle pihalle huutelemmaan. "Älä sano mittään..!" "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
Lennu 15.10.2005 22:11:49 | |
---|
"minä oon ihan paska.." Jee, joulu on tänä vuonna aikasessa. "mielenterveysongelmathan on hirveesti lisääntyneet, mä syytän niistä paskaa musiikkia ja kännyköitä", - Lasse Kurki |
Juugeli 15.10.2005 22:14:40 | |
---|
- Isi rakastaa teitä. - Tuleeko isi nyt kotiin? - Ei tule. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Heissi 15.10.2005 23:12:06 | |
---|
Tissit. On tuota odotettukin. |
Kulkunen 15.10.2005 23:24:05 | |
---|
Minä olen hankkinut, aseen... Vittu luuletsä oikeesti että täällä on joku hiiri sisällä?! Entä tykkäättekö te siitä kun kaveri käy suoraan kaluun kiinni? Nämä repliikit aiheuttivat ensimmäisellä kerralla pallearevähdyksen ja sen jälkeisillä katselukerroilla leuan jumittumisen. Be my reminder here that I am not alone. |
Lennu 15.10.2005 23:37:40 | |
---|
Tänään askarrellaan paskarrellaan ufo. Ne on pieniä miehiä ja ne sanoo sulle "sä oot täysi nolla, susta ei koskaan tulee mitään, sä oot aiina yksin." "mielenterveysongelmathan on hirveesti lisääntyneet, mä syytän niistä paskaa musiikkia ja kännyköitä", - Lasse Kurki |
salmivaara 16.10.2005 18:23:33 | |
---|
Tilattu, perhana vieköön. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Frankenstone 16.10.2005 18:37:57 | |
---|
Vuoden kulttuuritapahtuma on tässä. Tai ainakaan ei kovin kaukana olla kyseisestä tittelistä, kyseessä kun kuitenkin taitaa olla kaikkien aikojen paras kotimainen komediasarja. Kyllä. "Tänään askarrellaan paskarrellaan sielu", "Ach, die Türkischen, jeden Tag so schnell!" ja "This man is an impostor" ovat kyllä lentävien lauseiden aatelia. Oi, enää tovi ja pääsen lopettamaan odotukseni ja kuulemaan ne jälleen autenttisina! Paitsi että kyseinen nautinto maksaa opiskelijabudjetin kannalta katsottuna ihan hirveesti. Ei kukaan olis sattumalta nähnyt missään nettikaupassa tms. yhtään edullisempaa tarjousta kuin tuo noin 50e, mitä se tuntuu joka paikassa olevan? what does anyone want but to feel a little more free? |
Toveri 16.10.2005 19:00:11 | |
---|
TeleFinlandin asiakasetuna tuon boksin saa kympin halvemmalla Free Record Shopista. Täytynee tehdä näin. Romantikkoitkijät #2 |
Frankenstone 16.10.2005 19:25:28 | |
---|
TeleFinlandin asiakasetuna tuon boksin saa kympin halvemmalla Free Record Shopista. Täytynee tehdä näin. Ohoh! Mistäs tää tieto on peräisin? Kun en itse olekaan tällaista etua vielä huomannut... what does anyone want but to feel a little more free? |
Toveri 16.10.2005 19:35:55 | |
---|
Ohoh! Mistäs tää tieto on peräisin? Kun en itse olekaan tällaista etua vielä huomannut... Laskun mukana tuli tiedote. Ja kotisivujensa kautta pääsee myös tarkistamaan noita etuja. Romantikkoitkijät #2 |
Frankenstone 16.10.2005 19:42:53 | |
---|
Laskun mukana tuli tiedote. Ja kotisivujensa kautta pääsee myös tarkistamaan noita etuja. Kas mokomaa, tuollahan tuo mainitaan. Jo näyttää tulevaisuus valoisammalta. Kiitämme tiedosta runsaasti! what does anyone want but to feel a little more free? |
Lähikauppias 16.10.2005 22:18:35 | |
---|
Jee! Kaljanjuonnin oheistoiminta on turvattu! "No... Nyt kun sen näki kokonaan, niin... Eipä siinä juuri mikään. Voisko sen nähdä uudestaan, sehän oli oikeastaan aika hyvä?" "Lempimusiikista mainittakoon Leijoihin kultaisiin kirjoitan kirjeen ja Mandoliinin kylkeen kirjoitan kirjeen." "Tämmöinenkin se voi olla ihmisen pimeä puoli. Vompatti." |
salmivaara 18.10.2005 14:04:34 | |
---|
Tilattu, perhana vieköön. Ja nyt sois postissa. Ei tartte miettiä viikonlopuksi tekemistä. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
KTR 18.10.2005 14:06:47 | |
---|
Hankkia täytyy tuo minun itselleni. Kenties paras suomalainen sketsisarja ikuna. |