Aihe: Drawn Together
1
Epämuusikko
14.07.2005 00:17:02
Kuka on seurannut tätä sarjaa? Olen tiirannut ne jaksot, kun olen tv:n ääreen oikeaan aikaan osunut. Loistava pläjäys, mitä ootte mieltä? MusaTeeVeen piirretty pila-tosi-TV siis. Menee mulla samaan kastiin South Parkin, Simpsoneiden, Samurai Jackin, Two Stupid Dogsin ja PowerPuff Girlsin kanssa. Siis, tykkään.

Ling Ling on mun lempparihahmo.
Virallisesti ur-poÄrLä #009
zernobyl
14.07.2005 01:00:17 (muokattu 14.07.2005 01:00:43)

"Say Ling Ling three times to challenge me!"

Joo, tullut katsottua kaikki jaksot, paitsi se, jota ei lähetetty sillon joskus talvella, koska se irvaili Christopher Reevelle, ja hänhän kuoli juuri tuohon aikaan.

Loistava sarja. Irvailee hyvin.. kaikelle. No, kannattaa vain katsoa. Mutta mutta. Katsokaa. Pitää kyllä tuo Reeve-jaksokin jostain vielä kaivaa.
It's just a Ride - Bill Hicks
Chrissie
14.07.2005 08:13:25
Siis tämä on aivan loistava sarja! Kaikkia jaksoja en ole nähnyt, mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaista, joka ei olisi naurattanut. Ei helvetti, hyvää huumoria saadaa revittyä irti melkein mistä vaan, eivätkä tosiaan häpeä olla ronskeja.

Ling Ling on myös minun lempparini :)
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language
jin
15.07.2005 06:31:59
Drawn together on aivan loistava! Ja Ling Ling on kyllä mahdottoman herttainen. Oma suosikki jakso on Gay Bash missä Xandir tulee lopulta ulos kaapista ja Spanky pakottaa Ling Lingin ompelemaan lenkkareita. Ja helvetti että se pilotissa ollut Disney -tyylinen biisi 'This black chick's tongue in my mouth' on hauska. ("Isn't this great, we've only been here a day and I already find myself in a three way...")
"It's because they're stupid, that's why. That's why everybody does everything." -Homer Simpson
Brian May jr.
15.07.2005 11:16:15
Ihan älyttömän hyvä, sen verran kun on tullut katsottua. Mikä siis ei ole paljoa.
Cut out
16.07.2005 14:16:06
Huippu! Eihän tota oo vielä tehty vissiin ku 7 jaksoa ja joskus tulee lisää?
MegaMan Club #003 - Cut Man
EADG
27.07.2006 16:55:35
Huom! Olet kirjoittamassa yli 376 päivää vanhaan ketjuun!

Drawn Together ansaitsee ehdottomasti paikkansa South Parkin ja Simpsoneiden rinnalla. Olen kaikki (?) 22 jaksoa nähnyt nyt ja pakko myöntää, etten ole pitkään aikaan nauranut millekkään näin paljoa.

Onko kellään tietoa jatkosta? Comedy Centralin sivuilla ei ainakaan kummempaa infoa näkynyt.
Chunga
28.07.2006 11:59:18 (muokattu 28.07.2006 12:00:22)

jep 22 jaksoa tullut itsekin katseltua. Tämä sarja on ehdotonta parhautta kyllä! Jatkosta haluaisin itsekin tietää.
Ling ling ja Captain Hero on mun suosikkihahmot. "the safest place on a helicopter is the black box" :D
Meidän isi tekee teidän äitien lapset!
Juho L
14.10.2007 13:58:13
Ketju herätköön henkiin: Uudet kolmannen tuotantokauden jaksot ovat alkaneet. WHEEEEE!

"It wasn't a chicken! It was Ling-Ling! NOOOOO-hey, if this was Ling-Ling then to who I gave my dry-cleaning to? NOOOOOO!"

Harmillista vain, että tämä sarja lakkautettiin tähän kolmanteen tuotantokauteen. Toisaalta ihme, että koko sarjaa on edes tehty, vaikka Comedy Centralilla onkin ollut kohtuu vapaamielinen politiikka. Mutta kyllähän se sitten kolmen kauden jälkeen tuli kanavan johdolta toteamus, ettei tällaista voi TV:ssä näyttää. Erittäin valitettavaa.

Se on perimmäinen totuus, että DT:n jäljiltä mikään animaatio ei tunnu enää miltään. Mikään ei pysty niin suunnattomaan groteskiin epäkorrektiuteen niin äärettömällä tyylillä ja oivaltavalla huumorilla. Jopa vanhan liiton Family Guy tuntuu laimealta, puhumattakaan South Parkista, mikä on kuin pikkutuhma vitsi yläasteen pyörätelineiden luona. Tässä on porttiteorian ainekset koossa.

Onko enää elämää DT:n jälkeen? Onko DT:n tekijöillä yhtä vapaat kädet uuden sarjansa kanssa? Onko siitä DT:n manttelin perijäksi?

No, onneksi on uusia jaksoja vielä muutama ja vanhojahan voi katsella uudestaan loputtomiin.
Shemhamforash
14.10.2007 17:15:13

Ehdottomia suosikkejani, harmi, ettei tehdä enempää. Itse asiassa allekirjoituksenikin on suoraan sarjasta.
Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen. Bella Italia #16
Juho L
14.10.2007 21:36:14
Ehdottomia suosikkejani, harmi, ettei tehdä enempää. Itse asiassa allekirjoituksenikin on suoraan sarjasta.

Suicide hotline - Klassikkojakso, kuten kaikki muutkin DT-pläjäykset. Kyseinen jakso sisältää myös sarjan kovimpia Captain Hero -kohtauksia. "Thank you unborn baby whale, you were as helpful as you were delicious!". "And now to erase your memories from this entire conversation". Captain Hero on planeetan hienoin mies!
Kulkunen
15.10.2007 13:08:18
Joskus viime talvena satuin ohjelmaan törmäämään MTV:llä ja sen jälkeen oli pakko valvoa myöhään yöhön, että näki jaksot. Ihan hervotonta menoa. Nyt sattumalta onnekseni huomasin, että toisen kauden uusinnat ovat menossa perjantain myöhäisilloissa ja taas on saanut nauraa. Ronskimpaa menoa animaatiosarjoista saa etsiä koirien kanssa.

Harmi että Play.comistakaan ei löydy kuin Region 1 DVD:tä ja yksi kausi maksaa sen pari kymppiä, jotain käytettyjä (?) vielä.

Suicide Hotlinen lopputekstien aikana meinasin tukehtua. Absurdeinta ikinä.
"Pitäiskö vihdoinkin paljastaa että ei meidän bändillä ole edes soittimia. Me nussitaan." -kid ego
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)