Sir Härö 08.10.2007 18:45:39 | |
---|
Ostinpa sitten ihan sokkona tuollaisen. Pari päivää olen pelaillut ja olen kyllä hämmästynyt pelin parhauteen! Pirun vaikea peli kuitenkin on esim. onlinena. Tasan yhden onlinepelin olen voittanut. Käsittääkseni tämä on kuitenkin vain jokin lisäosa Company of heroesille sisältäen vain pari ekstra kamppanjaa ja pari uutta armeijaa. Olenko oikeassa? Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
dipshit 08.10.2007 23:13:09 | |
---|
Käsittääkseni tämä on kuitenkin vain jokin lisäosa Company of heroesille sisältäen vain pari ekstra kamppanjaa ja pari uutta armeijaa. Olenko oikeassa? En nyt sanoisi VAIN lisäosa. Kyseessä on siis ihan itsenäinen peli, mutta kyllähän se olisi hyvä olla hieman kokemusta alkuperäisestä CoHista, jokahan on siis ehkä kaikkien aikojen paras RTS-peli. Ihan uskomattoman loistava peli se. Pitäisi hommata tämä lisäri kyllä jos nyt jostain saisi hillot kasaan. |
Sir Härö 09.10.2007 16:40:28 | |
---|
En nyt sanoisi VAIN lisäosa. Kyseessä on siis ihan itsenäinen peli, mutta kyllähän se olisi hyvä olla hieman kokemusta alkuperäisestä CoHista, jokahan on siis ehkä kaikkien aikojen paras RTS-peli. Ihan uskomattoman loistava peli se. Artikkeleita ja arvosteluita lueskelin tuosta alkuperäisestä CoHista ja varmaan sekin pitäisi hommata. Vedin tästä opposing forsesta ton tutorial systeemin läpi ja sain aika hyvin lisää tuntumaa peliin. Tutorialissa opastus oli pääosin jenkeillä, joilla oli hyvin mielenkiintoinen pelata. Ehkä jo tämänkin takia voisi se alkuperäinen peli olla paikallaan. Pitäisi hommata tämä lisäri kyllä jos nyt jostain saisi hillot kasaan. On kyllä vakuuttava ja koukuttava peli. Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
konnamatti 09.10.2007 17:12:33 | |
---|
Pelihän on parhautta. Enkä tosiaan ihmettele jos onlinessa tulee turpaan kun porukka on tahkonnu netissä jo yli vuoden. CDONissa oli muuten alle 15 euroa tuo CoH, mutta nyt jo vissiin tarjous ohi(?). Vitutti se maksaa tuokin summa kun netissä ei vain pärjää.. Ekan "osan" heikkous oli se mitä taisit tuossa himoita, pelkkä jenkkikampanja. Ai helvetti kun himottaa tuo saksalaisten käskyttäminen. Jotenkin huvitti Peliplaneetassa: Kaikkineen se (World in Conflict) on helposti tämän vuoden toinen suuri rts-pelitapaus. Supreme Commander vei raskaan sarjan naksumiehet muassaan keväällä, ja nyt Supreme täydentyy World in Conflictilla. Mutta joo, ei kai oo vielä saanu Opposing Frontsia käsiinsä. "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |
Sir Härö 09.10.2007 18:42:59 | |
---|
Pelihän on parhautta. Enkä tosiaan ihmettele jos onlinessa tulee turpaan kun porukka on tahkonnu netissä jo yli vuoden. Nyt vasta olen päässyt voiton makuun kun olen tahkonnut samaa mappia onlinessä :) CDONissa oli muuten alle 15 euroa tuo CoH, mutta nyt jo vissiin tarjous ohi(?). Vitutti se maksaa tuokin summa kun netissä ei vain pärjää.. Ekan "osan" heikkous oli se mitä taisit tuossa himoita, pelkkä jenkkikampanja. Ai helvetti kun himottaa tuo saksalaisten käskyttäminen. Wehrmarchista en tiedä, mutta nuo PanzerElitet on melko etova armeija. Ei oikeen mitään hienoa ole niissä. Sen sijaan briteillä on vaikka mitä. Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
Sir Härö 09.10.2007 20:07:25 | |
---|
Tuolla online pelissä on ilmeisesti joku bugi joka korjataan seuraavaan pätsiin. Statsit ei toimi jne. Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
konnamatti 11.10.2007 13:13:09 | |
---|
Nyt vasta olen päässyt voiton makuun kun olen tahkonnut samaa mappia onlinessä :) Mulla pari voittoo kymmenistä peleistä. En voi olla näin paska! Vitun nettistatsitkin, kaikki kaverit nauraa. Paska peli :) Jos vielä pelaan ne alentaa siviiliks. "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |