osiris. 27.06.2007 03:55:54 | |
---|
Nyt on sitten Hitman- pelisarjasta tekeillä leffa ja pientä trailerinpätkääkin on nettiin laitettu. http://www.movieweb.com/news/63/18763.php Muuten näytti ihan jees mätöltä, mutta kuka ihme tuo näyttelijä on? Olisin itse valinnut rooliin vaikka Jason Stathamin. Nyt kävi näin. |
Liver-Box 27.06.2007 08:19:39 | |
---|
Näyttelijä on kyllä aika teinix bondin näköinen. Ja näyttää siltä, että tähänki on pitänyt työntää jotain väkinäistä rakkaustuubaa. Ismoa lainatakseni : " Eiiiieieieiei! " Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Rocco_Longfella 27.06.2007 08:58:11 (muokattu 27.06.2007 08:59:45) | |
---|
Alun tekstit tuo mieleen vain jonkun ritarileffan, neliseiskalla on tunteet/halut, se taistelee rauhan puolesta, räjäyttelee paikkoja, ammuskelee ympäriinsä mukanäyttävästi ja näyttää joltain viisitoistavuotiaalta mopopojalta. Missä on se kylmä, tunteetona ja laskelmoiva 47, joka tappaa lähietäisyydeltä ja katoaa, ennenkuin kukaan edes huomaa kenenkään kuolleen? Saatanan leffatehtailijat, jättäkää pyhät asiat koskemattomiksi. (edit) Musat on jees. Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. |
Pylkkänen 27.06.2007 09:13:09 | |
---|
Jeah, mainiolta muuten näyttää, mutta toi näyttelijä sais olla vähän karumman näköinen heebo. Tyyppi näyttää peruskoulun päättäneeltä ja baby powderilla höystetyltä... Viikset miehen tekee! |
sankar 27.06.2007 10:27:41 | |
---|
Olyphant on jo 39-vuotias, mutta näköjään ei miehen kannattaisi ottaa rooleja, joissa pitää olla hiukseton ja viiksetön... |
hullu_ukko 27.06.2007 11:11:56 | |
---|
Ihan huono näyttelijä :( Tuo leffa ei tosiaankaan tee oikeutta sille pelisarjasta tutulle vihamielisen näköiselle 47:lle. Mun mielestä näyttelijäksi olisi voitu valita mieluummin Bruce Willis.. NOT! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |
Bonesaw 27.06.2007 11:20:59 (muokattu 27.06.2007 11:21:10) | |
---|
Joo'o |
Landola59 27.06.2007 11:40:03 | |
---|
Hotman elokuva. Ei vakuuttanu, kuitenkin joku meduusan verkko- tyylinen pakkovääntö. Onko typeryys teille joku tekosyy olla ajattelematta? |
Räbbänä 27.06.2007 11:46:14 | |
---|
The dark ride is leaving soon... |
Closure 27.06.2007 12:19:59 | |
---|
Kyllä, Woody olisi sopinut täydellisesti Hitmaniksi. Ensimmäinen mielikuva joka hitmanista mulle tulee on Snatchista ja Lock, Stock and Two Smoking Barrelsista tuttu Jason Statham http://www.imdb.com/name/nm0005458/ Siinä vasta ilkeän näkönen kaveri tarvittaessa. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Closure 27.06.2007 12:21:52 | |
---|
Kyllä, Woody olisi sopinut täydellisesti Hitmaniksi. Ensimmäinen mielikuva joka hitmanista mulle tulee on Snatchista ja Lock, Stock and Two Smoking Barrelsista tuttu Jason Statham http://www.imdb.com/name/nm0005458/ Siinä vasta ilkeän näkönen kaveri tarvittaessa. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Milkop 27.06.2007 13:06:40 | |
---|
Kyllä se olisi tämä heppu pitänyt olla, 47:n ääni peleissä ja samaa näköähän heissä on: http://www.imdb.com/name/nm0061055/ Eikös rooliin kaavailtu jossain vaiheessa Vin Dieseliä vai muistanko väärin.... |
osiris. 27.06.2007 13:27:24 | |
---|
Eikös rooliin kaavailtu jossain vaiheessa Vin Dieseliä vai muistanko väärin.... Jep, mutta asia tyrmättiin kun sai enemmän kielteisiä ääniä äänestyksessä. Nyt kävi näin. |
dipshit 27.06.2007 16:57:22 | |
---|
Näyttipä huonolta. Tuo Hitman oli ihan kaamean näköinen eikä sopinut 47:n rooliin ollenkaan, mikä taitaa tosin olla aika yleinen mielipide. Raiskaa mielestäni aika hyvin loistavan pelisarjan. |
ekikoo 27.06.2007 18:05:02 | |
---|
Aavistan ettei luvassa ole mitään mullistavaa, mutta pakko nähdä silti. Hieman pulloposkelta näytti 47 tuossa trailerissa, mikä ei ihan vastaa sitä mielikuvaa herrasta mikä minulle on peleistä jäänyt. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Bonesaw 27.06.2007 18:29:51 | |
---|
Hieman offtopicia. Mulla on toi Silent Assassin ja tykästyin siihen silloin kovasti. Onko tää Hitman - sarjan uusin,Blood Money,millanen verrattuna SA:han. Hyvä,huono vai keskitasoa? Onko tehtävät hyviä yms.? Joo'o |
Veco 27.06.2007 18:40:11 | |
---|
Hieman offtopicia. Mulla on toi Silent Assassin ja tykästyin siihen silloin kovasti. Onko tää Hitman - sarjan uusin,Blood Money,millanen verrattuna SA:han. Hyvä,huono vai keskitasoa? Onko tehtävät hyviä yms.? Todella paljon parempi, tehtävät todella hauskoja ja kontrollit paremmat. Peli pitkästä aikaa jota on mukava pelata. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
dipshit 27.06.2007 18:46:13 | |
---|
Todella paljon parempi, tehtävät todella hauskoja ja kontrollit paremmat. Peli pitkästä aikaa jota on mukava pelata. Holy shit. SA oli nimittäin aikoinaan kevyesti lempipelini. Pakko kai siis tämäkin jostain kaivaa, löytyyköhän tätä PClle? Hmm.. jatkakaa toki aiheesta |
Bonesaw 27.06.2007 18:47:36 | |
---|
Löytyy PC:lle. Harmi vaan,että ainakin PS2 versiota en oo vielä hirveen halvalla nähnyt missään. No jos viikonloppuna kävis divarista ainakin kattomassa. Joo'o |
hullu_ukko 27.06.2007 19:45:51 | |
---|
Mulla on toi Silent Assassin ja tykästyin siihen silloin kovasti. Onko tää Hitman - sarjan uusin,Blood Money,millanen verrattuna SA:han. Hyvä,huono vai keskitasoa? Onko tehtävät hyviä yms.? Nyt puhutaan siis ehkä yhdestä viime vuoden kovimmista pelijulkaisuista. Tehtävät suoritetaan mukavan erityyppisissä ympäristöissä. Löytyy lähiö, löytyy punaniskojen kansoittama jokilaiva, hylätty huvipuisto jne. Tehtäviin on monta erilaista ratkaisua eikä päätön räiskiminen oikein vie mihinkään, sillä liika huomion herättäminen vaikeuttaa pelin läpäisyä, koska ihmiset saattavat tunnistaa agentti 47:n lehdessä olevan kuvan perusteella jne.. Hemmetin hieno peli kyllä.. Voisin melkeinpä mennä taas pelaamaan.. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | ''Mun mielestä tolla Farerilla on ihan hyvää kamaa.''-Blake Steelwolf |