Aihe: Amerikan Talentti
1
Jonte
28.12.2007 13:29:46
Leonid The Magnificent..Oh shit, what is this?
Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas".
gandar
28.12.2007 14:10:46
Michelle L'amour oli ainakin ... puhutteleva esitys
Ceci n'est pas une signature
Joees
28.12.2007 18:05:54

Mä jotenkin aavistin sen naistuomarin reaktion. Ja sit kun oli miehet ilman paitaa niin uuyeah daddy!

Olihan se hauska hetki kattoo kun hasselhoffi estelee sitä brandya(?) ettei se pääse painamaan nappia. Ja vielä hauskempi oli kun se mistään pitämätön englantilainen totes heti jotta jatkoon.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Sertzo S
28.12.2007 19:16:24
Se yksitoistavuotias tyttö lauloi niin hiton hyvin kuin vain voi.
Eipä ihme, että tuomarit olivat aivan myytyjä.
Naistuomarin ilmekin siinä seistessään ja kuullessaan esitystä oli näkemisen arvoinen. Tajusivat poikeuksellisen lahjakkuuden laulavan
bastardo
28.12.2007 20:55:15
Toi strippari oli ainoa syy, miksi tätä olisin katsellut. Joku Youtubessa heittikin hyvän kommentin tuosta esityksestä, että Brandy olisi voinut hetken funtsia, tapahtuiko lavalla mitään mitä ei tehtäisi esim. Christina Aguileran tai Madonnan videoissa.
"If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue"
Bluesmies
28.12.2007 21:18:54
Voi että mä vihaan tota Brandya.
Planetist
28.12.2007 21:19:58
mua vituttaa tuo tapa jolla amerikkalaisissa ohjelmissa huudetaan jatkuvasti

OH MY GOOOOOD!!!!

WOOOHOOOO!!!!
The more you drive, the less intelligent you are. - Miller
Mufasa
29.12.2007 18:37:03
mua vituttaa tuo tapa jolla amerikkalaisissa ohjelmissa huudetaan jatkuvasti

OH MY GOOOOOD!!!!

WOOOHOOOO!!!!

Parempi toi on ku kotimaisen version ''JATKOOOON, JATKOOOOON!!!!!!!!'' vaikka esitys oli aivan totaalisen paska.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
DaKiller
29.12.2007 18:42:30

Parempi toi on ku kotimaisen version ''JATKOOOON, JATKOOOOON!!!!!!!!'' vaikka esitys oli aivan totaalisen paska.

Ja kun voiton vie surkea poskisolisti, niin melkein itku pääsee. Nojoh, ei sentään mutta kuitenkin.
Lauri0
29.12.2007 18:44:17

Mitä.. miltä kanavalta tää tulee, ja millon?
Stratovarius oli baarissa. Kotipelto ja Kainulainen heittäytyivät uskonnollisiksi. "Jumala on antanut mulle laulamisen lahjan" - Kotipelto "Jumala on antanut mulle soittamisen taidon"- Kainulainen. "Vittu mä teille oo mitään antanut" sanoo Tolkki
Jormaz
29.12.2007 19:13:48

Tämäpä juuri. Viimeistään yleisö pilasi jo muutenkin amatöörimäisen toteutuksen.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Deep Shadow
30.12.2007 14:08:04

Oliko tää se strippari? En käsitä millä perusteella ne päästi sen jatkoon. Oliko se jotenkin selvästi normaalitasoa parempi strippari? Vai siksi vaan, että se oli strippari? Pääsisikö kaikki stripparit jatkoon vai oliko tämä tosiaan poikkeuksellisen hyvä? Muutenkin tämä koko Talent-formaatti on vähän hämmentävä, kun ei tässä oikeastaan missään kohtaa tule selväksi mitä varsinaisesti haetaan.
Leuka maassa kohti uusia murheita
Chrissie
30.12.2007 15:14:36
Muutenkin tämä koko Talent-formaatti on vähän hämmentävä, kun ei tässä oikeastaan missään kohtaa tule selväksi mitä varsinaisesti haetaan.

Alussa ainakin on selvää, että jatkoon menevät vain ne, jotka osaavat miellyttää _tuomareita_ jollain kikalla. Tavallaan sekin on talentti..
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)