ötzi 21.12.2007 14:42:58 (muokattu 21.12.2007 14:57:59) | |
---|
Noh, jokos on monella tämä loistava pelikone? Itse sain helmikuussa omani ja on ollu kyllä kovassa käytössä. Virtual Consolelle en oo vielä ladannu yhtään peliä, pitäisi kyllä. Tämän hetkiset pelit löytyy profiilin omasta kuvasta. Ensiviikolla tulee Red Steel ja Raymans Raving Rabbids, tilasin cdon.comista itselleni joululahjaksi kun niin halvalla oli. FullHD-tuen puuttuminen jakaa mielipiteitä ko. koneesta mutta eipä ainakaan minua ole haitannut pätkääkään, Metroid Prime3 näyttää 37"HDready-töllön läpi kyllä tajuttoman hyvältä Mitä pelejä/tarvikkeita porukka omistaa? Ja mitä mieltä konsolista? Kertokaa kokemuksia, itse olen ainakin tuttavapiirissä huomannut positiivisia vaikutuksia kun bileissä on esim Sportsia vedetty. Älä Turhaan Pelkää Nimeä |
Qsysi 21.12.2007 15:16:29 | |
---|
Pelaajat-huoneessa aiheesta on enempi jo keskusteluaki. Itsellä kyllä on Wii, muttei muita pelejä kuin Sports, Play ja Mario Strikers Charged Football. Zapperin ajattelin hommata räiskintöjä varten. Vaikkakin enemmänhän noita tulee esimerkiksi X360:lle, joka myöskin löytyy talosta. I reject your reality and substitute my own! |
Peoplez 21.12.2007 15:52:49 | |
---|
Hommasin silloin julkaisussa mutta eipä tullut juuri pelattua kun Twilight Princess ei oikein jaksanut iskeä niinkuin aiemmat Zeldat. Mutta onneksi Super Mario Galaxy korjasi tilanteen ja nyt onkin menossa 4. läpipeluukerta. Sairasta. Metroid pitäis hommata kun jaksais ensin pelata läpi Prime kakkosen... |
Krice 21.12.2007 16:01:40 | |
---|
En tiedä miten Super Mario Galaxyn toka hiekkakenttä läpäistään. Se missä mennään donitsireikien läpi toiselle puolelle. Muutenkin olen aika käsi jopa näin helpossa pelissä. |
bedlam 21.12.2007 16:21:46 (muokattu 21.12.2007 16:24:30) | |
---|
FullHD-tuen puuttuminen jakaa mielipiteitä ko. koneesta mutta eipä ainakaan minua ole haitannut pätkääkään, Metroid Prime3 näyttää 37"HDready-töllön läpi kyllä tajuttoman hyvältä Nyt kyllä nussin pilkkua, mutta ei kai FullHD liity asiaan, vaan se ettei laitteen pelit pyöri ollenkaan HD-resoluutiossa. Mutta Wiitä olen itsekin ajatellut PS3:n kumppaniksi kunhan se riittävästi vielä halpuu ja ohjaimia fiksusti käyttäviä pelejä tulee lisää. Itse asiassa meinasin ostaa Wiin alunperin seuraavaksi konsoliksi, mutta pelit olivat vielä sellaisia että pleikkari kuitenkin vei voiton. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
ötzi 21.12.2007 16:29:49 | |
---|
Nyt kyllä nussin pilkkua, mutta ei kai FullHD liity asiaan, vaan se ettei laitteen pelit pyöri ollenkaan HD-resoluutiossa. Siis, eikös se sitä sit meinaa että ei oo FullHD-tukee, koska HDreadyähän se pyörittää, ja nämähän on kaksi aivan eriasiaa Älä Turhaan Pelkää Nimeä |
Heissi 21.12.2007 17:04:26 | |
---|
Kaverilta on ollu Wii lainassa jo toista kuukautta, mutta eipä tuota kyllä jaksa pelata. Tosin osaksi siitä syystä, että ei ole muita pelejä kuin Sports. Viunakkeita maistellessa on kyllä ihan hauska vedellä pari keilaukset kaveriporukalla. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
hapan 21.12.2007 17:09:02 | |
---|
EIpä tuota jaksa selvinpäin pelata. Tai sitten saa olla oikeasti helvetin hyvä ja kiinnostava peli. Just jotkut keilaamiset ja tennikset alkoholin kera menee nousussa, mutta siihen se jääkin. Mieluummin veivaan 8 bittistä, kännissä tai selvinpäin, |
bedlam 21.12.2007 19:06:28 (muokattu 21.12.2007 19:10:12) | |
---|
Siis, eikös se sitä sit meinaa että ei oo FullHD-tukee, koska HDreadyähän se pyörittää, ja nämähän on kaksi aivan eriasiaa Ei ne Wiin pelit pyöri hd-readynakaan. Wiillä ei siis ole mitään tekemistä hd-resoluution kanssa, kyseinen konsoli toimii ihan samalla "vanhalla" resoluutiolla kuin vaikka vanhat pleikkarit ja dvd-levyt. Ja FullHD ja HDready eivät itse asiassa ole täysin eri asioita. Virallisestihan FullHD-töllöt ovat _myös_ HDready-televisioita. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
Bluesmies 21.12.2007 21:56:59 | |
---|
Olen jonkin verran tahkonnut tutuilla tuota Wii Sportsia ja voi herran jumala, että on itseasiassa paska. Kovassa nousuhumalassa jaksaa pelata max. 20 min, mutta ei kauempaa. Selvänä n. minuutin. Kyllä kasibittinen nintendo ja supernintendo oli sitä jotain. Nintendo Wii on täyttä paskaa. |
Peoplez 22.12.2007 00:01:56 | |
---|
Olen jonkin verran tahkonnut tutuilla tuota Wii Sportsia ja voi herran jumala, että on itseasiassa paska. Kovassa nousuhumalassa jaksaa pelata max. 20 min, mutta ei kauempaa. Selvänä n. minuutin. Kyllä kasibittinen nintendo ja supernintendo oli sitä jotain. Nintendo Wii on täyttä paskaa. Heh melkoisen kärkevä kommentti :D Nuohan nyt on semmoisia minipelejä että en usko että kukaan noita jaksaa hirveesti pelata. Saa nähdä alkaako tulla niitä hyviä pelejä vai jääkö Wii pölyttymään. Super Mario Galaxy nyt ainakin on taattua laatua. |
Peoplez 22.12.2007 00:03:04 | |
---|
En tiedä miten Super Mario Galaxyn toka hiekkakenttä läpäistään. Se missä mennään donitsireikien läpi toiselle puolelle. Muutenkin olen aika käsi jopa näin helpossa pelissä. Onko sulla joku erityinen kohta missä oot jumissa? Ei siinä kentässä kyllä mitään superovelaa puzzlea ole. |
Krice 22.12.2007 10:50:06 | |
---|
Ei siinä kentässä kyllä mitään superovelaa puzzlea ole. Joku pähkinä siinä on. |
Deathrace King 23.12.2007 17:28:17 | |
---|
Mitäs huippupelejä tälle matolaatikolle on? Broidilla on kyseinen masiina ja ainoastaan Guitar Hero III ja urheilupeli löytyy. Jotain räiskintää/actionia ehkä vois joskus hommata. Mites Zelda tai Mariot? Onko liian lapsellisia? Suosituksia? M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Krice 23.12.2007 19:33:01 | |
---|
Mites Zelda tai Mariot? Onko liian lapsellisia? Kaikki konsolipelithän on "lapsellisia", nekin joissa ammutaan isoilla pyssyillä alieneita. Super Mario Galaxy kannattaa kyllä hankkia, se on hyvä. |
ötzi 23.12.2007 21:12:55 (muokattu 23.12.2007 21:13:31) | |
---|
Jotain räiskintää/actionia ehkä vois joskus hommata. Mites Zelda tai Mariot? Onko liian lapsellisia? Suosituksia? No Metroid Prime 3:Corruption ja Resident Evil4 on molemmat aivan loistavia pelejä räiskintäkategoriaan, helmikuussa tulee Medal of Honor2: Heroes, josta löytyy 32-pelaajan nettipeli, eli tuskin on huonoimmasta päästä sekään. Mario Galaxy on myös hyvä peli, jos tykkäsit kuusnepan markusta niin tykkäät tästä. Zeldaa en ole itse pelannut mutta pelkkää hyvää kuullut siitäkin Älä Turhaan Pelkää Nimeä |
DaKiller 23.12.2007 21:26:47 | |
---|
Kaikki konsolipelithän on "lapsellisia", nekin joissa ammutaan isoilla pyssyillä alieneita. Super Mario Galaxy kannattaa kyllä hankkia, se on hyvä. Nojaa... Enpä nyt tiedä onko esim. codit taikka medal of honorit niinkään lapsellisia. Ei ne ikärajoitukset turhanpäiten siellä kansissa komeile. :) |
Twinkle 25.12.2007 03:41:41 | |
---|
Onhan se täälläkin taloudessa tuo Wintendo, ite en sitä ostanut mutta tuo yksi Kävelevä Nintendo kävi sen lunastamassa julkaisupäivänä suurella innolla ja fanituksella. Masiina on lähinnä pölyttynyt muutamia poikkeuspelejä lukuunottamatta, ite en ole jaksanut siitä ohjausmetodista saatika pelivalikoimasta innostua yhtään, mutta kyllä se Metroid jossakin vaiheessa on pakko läpi vääntää vaikka hampaat irvessä ja raivoa tihkuen. Joulun kunniaksi kävin hakemassa itelleni Xbox360:n citarin tarjouksesta, ei ole paljoa pelejä siihenkään tosin nyt pärjää pitkään pelkällä Forza Motorsport 2:lla. |
Krice 25.12.2007 12:08:24 | |
---|
Nindo on muuten toistamassa Gamecuben virheen eli laite löytyy, mutta ei pelejä. Julkaisupeleiksi Wiin kanssa olisi pitänyt saada Galaxy ja Smash Bros, mutta molemmat myöhästyivät räikeästi. |
lapio 25.12.2007 13:00:55 | |
---|
Nindo on muuten toistamassa Gamecuben virheen eli laite löytyy, mutta ei pelejä. Julkaisupeleiksi Wiin kanssa olisi pitänyt saada Galaxy ja Smash Bros, mutta molemmat myöhästyivät räikeästi. Toisesta näkökulmasta: pelaisitko mieluummin hyvin viimeisteltyjä pelejä kuin keskeneräisiä bugikasoja? Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |