Aihe: Helsingin antikvariaatit?
1
Anri8000
19.12.2007 13:04:13

Siis mistäs löytyisi hyviä antikvariaatteja erityisesti sarjisten metsästystä silmälläpitäen?Kun olen niin uus-helsinkiläinen etten tiedä alan mestoja,eikä oikein jaksaisi lähteä vaan vaeltelemaan kaduille..
Heart is heaven, mind is hell.
aikavaikea
19.12.2007 13:20:01
Burn the midnight oil. Or pour it on my salad.
Anri8000
19.12.2007 13:32:56 (muokattu 19.12.2007 13:43:06)

www.antikvariaatit.net
http://www.tie.to/antikvariaatit/

Noilla alkuun pääsenet?

no kiitos. googlea en osaakkaan käyttää....:)

mutta onkos jollain kokemuksia noista paikoista,suurin osa noista paikoista näyttää olevan lähinnä antiikkiliikkeitä. että jos joku osais suositella vakkaripaikkansa.
weelie
19.12.2007 13:42:12 (muokattu 19.12.2007 13:44:07)
Albertinkadulla lähellä Eerikinkadun kulmaa (Kampissa) on ainakin yksi hyvä, Fennica. Tai mistä mä tiedän kun en sarjiksia lue, asun vaan siinä lähellä. :)
http://www.youtube.com/watch?v=w8csI6Gv8z8
porcupine
19.12.2007 14:14:09
Brahenkentän "takana" on hyvä sarjiskauppa nimeltään Kulkukatin Poika. Kolmonen (B) jyristää siitä ohi, kun mänöö Alppilaan päin. Uutta ja käytettyä sarjakuvaa.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Mika Antero
19.12.2007 14:21:00
Sarjakuvista en niin tiedä, mutta kirjoja metsästäessäni kävin aikanaan mieluiten Ervastilla siinä Kurvin lähellä jollain sivukadulla (halvat hinnat ja "esittelypöydällä" nopea kierto), Arohongalla siinä Kansallismuseon vieressä vai missäs se nyt olikaan (kallista ja äärimmäisen sekaista, mutta löytää ihan mitä tahansa jos jaksaa kaivella tai kysellä myyjältä) ja Kampintorin antikvariaatissa (melko kallista, mutta kirjat ovat todella hyvässä järjestyksessä ja valikoima melko laaja). Kaikissa kolmessa paikkaa on vielä erittäin ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta.

En ole moneen vuoteen kyllä käynyt, mutta uskoisin niiden toimivan edelleen.
Tell my mama and tell my pa, that their fine young son didn't get far.
Gardiner
19.12.2007 19:19:52

Albertinkadulla lähellä Eerikinkadun kulmaa (Kampissa) on ainakin yksi hyvä, Fennica. Tai mistä mä tiedän kun en sarjiksia lue, asun vaan siinä lähellä. :)

Fennican hemmot saattas hyvinki neuvoo muita kelpo antikvariaatteja, ne on reiluja kavereita. :-)
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Anri8000
19.12.2007 21:23:31

Toi kulkukatin poika oli ainakin oikein mainio paikka.siististi kaikki laareissa lajiteltuna, ja myyjällä homma näpissä.valikoimasta ei osaa mitään vielä sanoa kun en muualla oo ehtinyt käymään.paljon uudempaa kamaa ainakin näytti olevan.kiitsa vinkistä,ei sinne ehkä eksyis jos ei sijaintia tietäis.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)