embe 19.03.2008 13:08:27 | |
---|
Tässäpä komedia, joka ei vissiin jätä kylmäksi ketään. Aivan sairaan hauska ja kekseliäs, ja huumori on jotain täysin omalaatuista. Steve Carellista on tullut yksi suosikkinäyttelijöitäni mm. tämän leffan perusteella. Mielipiteitä? You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
Varaani 19.03.2008 13:18:06 | |
---|
Mielestäni yksi huonoimpia elokuvia joita olen ikinä nähnyt. |
blastoff 19.03.2008 13:31:31 | |
---|
Minusta tuo leffa alkoi ihan hauskasti, mutta loppua kohti mentäessä se vaan lässähti. Ja taisihan siellä lopussa olla vielä joku "moraalinen opetuskin" taattuun jenkkityyliin. Yäk. Arvosana: 7. |
kingdom 19.03.2008 14:05:48 | |
---|
Onhan tässä leffassa paljon hauskoja juttuja, nykykomedioiden parempaa laatua. Se Steve Carellin "Evan taivaanlahja" taas oli niin suurta synkyyttä että meinasi alkaa itkettämään. |
Ronsto 19.03.2008 14:57:24 | |
---|
Steve Carrell on kova jätkä. Sen pitäis vaan päästä kunnon elokuviin näyttelemään. 40v ja neitsyt oli "ihan jees". Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Bluesmies 19.03.2008 15:24:17 | |
---|
Mielestäni yksi huonoimpia elokuvia joita olen ikinä nähnyt. |
dixi19 19.03.2008 16:10:39 | |
---|
Oli erittäin positiivinen yllätys. Ei ollut minkäänlaisia odotuksia leffan suhteen, mutta elokuva osoittautuikin mainioksi. Samaten myös muut näkemäni Judd Apatow -possen tuotokset (Knocked Up, Superbad). Ihan eri tasoa kuin American Pie ym. shaibat. Dialogi on kyllä kohdallaan kaikissa ja etenkin Knocked Up oli todella elämänmakuista ja ihan realististakin kamaa. Samoin Superbad oli mukava poikkeus teinikomedioihin. Steve Carrell on parhaimmillaan loistava. Pidin miehestä etenkin kyseisessä 40 vuotta ja neitsyt -leffassa sekä jenkki-Officessa (josta oli myös alhaiset ennakko-odotukset, mutta olikin oikein jees). Mutta miehen paras rooli löytyykin yllättäen vakavamman osaston puolelta, eli draamakomediasta Little Miss Sunshine. Aivan mahtava rooli. Evan Almighty taas olikin ihan hirveätä paskaa ja Maxwell Smart -remake ei paljon parempaa lupaa, mutta osaava mies kun sille päälle sattuu. anomus.com |
Juugeli 19.03.2008 16:49:42 | |
---|
Kohtuuhauska, mutta puoli tuntia liian pitkä. Knocked Up oli tylsien osioidensa ohella ehkä osittain hiukan hauskempi, mutta jotain 45 minuuttia liian pitkä. Superbad sen sijaan oli ihan mahtava: hiton räävi, mutta lämminhenkinen. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
Wolfgang 19.03.2008 16:53:43 | |
---|
Mielestäni yksi huonoimpia elokuvia joita olen ikinä nähnyt. Oonko ainoa josta tää kuulostaa tosi oudolta..? "Mielestäni mielipiteeni on tämä". Noh, mie oonkin vittumainen kieli poliisi. Mitä ite leffaan tulee niin kyllä se sieltä viime aikojen komedioiden paremmalta puolelta löytyy. soulmates never die. |
kozmik 19.03.2008 17:09:28 | |
---|
Mielestäni yksi huonoimpia elokuvia joita en ole ikinä nähnyt. "Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |
DaKiller 19.03.2008 17:12:02 | |
---|
Loppepeleissä hellkarin kuiva mukahauska komedia. Tyypillistä jenkkipaskaa. Koitetaan tehdä älykästä huumoria alapään jutuista. Eikös tää jätkä ollut little miss sunshinessa? Siinäpä vasta oiva leffa. Kerrassaan mainio. |
jannu 19.03.2008 17:20:08 | |
---|
Mua näköjään naurattaa mukahauskat leffat... "Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..." |
Manuel Pyrhullo 19.03.2008 18:35:12 | |
---|
Minäkin pidän mukahauskoista elokuvista ja tekotaiteellisesta musiikista. |
larinparaske 20.03.2008 13:02:37 | |
---|
Oonko ainoa josta tää kuulostaa tosi oudolta..? "Mielestäni mielipiteeni on tämä". Noh, mie oonkin vittumainen kieli poliisi. "Mielestäni mielipiteeni on tämä" kuulostaa oudolta, "Mielestäni yksi huonoimpia elokuvia joita olen ikinä nähnyt" ei. Itse leffa oli varsin hauska, tosin vähän muistaakseni väsyi loppua kohden. I want to be the king and queen of cheese |
Disposable 20.03.2008 13:24:50 (muokattu 20.03.2008 13:29:26) | |
---|
Edit: Perseily sikseen. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |