Aihe: Brainiac
1
McNulty
09.10.2006 14:53:41
Eli siis Top Gearista tutun Richard Hammondin vetämä "kokeellista tiedettä huumorilla höystettynä"-show. Mielestäni varsin mainiota sunnuntai-iltapäivän viihdettä. Vähän ehkä samaan kategoriaan tipahtava kuin Mythbusters. Mielenkiintoisia juttuja ollut.. esim. se kun UK Big Brotherista tuttu John Tickle käveli maissipohjaisella vanukkaalla täytetyn uima-altaan pinnalla :)

Tuossa on aika paljon samaa fiilistä ja meininkiä kuin Top Gearissa, ja se ei ole lainkaan huono juttu. Onko muut jääneet koukkuun ja millaisia fiiliksiä?
These pretzels are making me thirsty!
Visiting is pretty, visiting is good!
Dunga
09.10.2006 14:57:33
Onhan siinä joitain mielenkiintoisia juttuja ollut, mutta suurilta osin mielestäni turhia ja hölmöjä testejä. Mielummin katson Mythbustersia, jossa asiat käsitellään vähän perusteellisemmin ja mielenkiintoisemmin.
Paskallakin on tekijänsä.
Wahi
09.10.2006 16:27:55
Helvetin tylsä ohjelma mun mielestä. Mythbusters on niin parhautta että ei tommoset huonot "kopiot" tunnu enää missään sen jälkeen. Tuleehan tuota välillä katottua Discoveryltä, mutta ei koskaan jaksa kokonaista jaksoa kattoa.
Brother Michael
09.10.2006 17:06:09
Onhan siinä joitain mielenkiintoisia juttuja ollut, mutta suurilta osin mielestäni turhia ja hölmöjä testejä. Mielummin katson Mythbustersia, jossa asiat käsitellään vähän perusteellisemmin ja mielenkiintoisemmin.

Samoilla linjoilla täälläkin. Kyllähän tuota nyt katsoo, mutta jää piiiitkälle Mythbustersien taakse. Lähinnä tuo ajankohta saa katsomaan, kun noihin aikoihin pääsee duunista kotiin.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
zuppermuhle
09.10.2006 18:03:53
Lähinnä Mythbustersin köyhempi ja lapsellisempi versio. Kyllähän tuota katsoo mutta "tieteelliseksi" en ohjelmaa sanoisi.
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
Idiootti
09.10.2006 18:17:02
Sellanen puolivillasesti kohellettu mythbusters-pastissi mun mielestä. Nelosen Einstein on vähintäänkin yhtä huono kopio alkuperäisestä.
HaloOfFlies
23.03.2008 15:21:48

Huom! Olet kirjoittamassa yli 530 päivää vanhaan ketjuun

Jaa. Vai niin.

Itse tykkään tästä ohjelmasta todella paljon. Nythän tuo pyörii taas Nelosella. Äsken tuo heliumnokkahuiluversio Lumiukkoteemasta repeilytti aika lailla.

Parempi kuin Myytinmurtajat mielestäni.
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
BassLass
23.03.2008 15:54:23
Joo, itsekkin katsoin just tuon jakson ja saihan siinä vähäsen nauraa :D Itse luulin ettei paljoa tapahdu, mutta minähän olen vain tyhmä.
Mutta ei tämä myytinmurtajille pärjää, myytinmurtajissahan onse ultimatehottisnainen...mikä sen nimi nyt oli...Adam.
zekeode
23.03.2008 16:00:00 (muokattu 23.03.2008 16:00:18)

Joo, itsekkin katsoin just tuon jakson ja saihan siinä vähäsen nauraa :D Itse luulin ettei paljoa tapahdu, mutta minähän olen vain tyhmä.
Mutta ei tämä myytinmurtajille pärjää, myytinmurtajissahan onse ultimatehottisnainen...mikä sen nimi nyt oli...Adam.

Onko tää Adam se jolla on ne kivat mursuviikset? Jos mulla kasvais viikset, niin kasvattaisin ehdottomasti samanlaiset. Saisi kaikki potentiaaliset ex-vaimoehdokkaat karkoitettua ovelta.
hapan
23.03.2008 16:03:28
Tää on just parasta sunnuntaipäivän tappoa! Ei tän ohjelman ole tarkoituskaan olla mikään myytinmurtaja, vaan täysin läpällä vedetty, kaikelle totiselle tieteilylle irvaileva ohjelma. Viihdearvo tapissa, ei voi mitään. Toki siellä on seassa ihan asiaakin, mutta sen ei onneksi anneta häiritä liikaa.
Kimmo72
23.03.2008 16:03:43
Ei oo tossa sarjassa muuta hyvää kuin Prof. Myang Lee eli Rachel Grant.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
BassLass
23.03.2008 16:04:27
Onko tää Adam se jolla on ne kivat mursuviikset? Jos mulla kasvais viikset, niin kasvattaisin ehdottomasti samanlaiset. Saisi kaikki potentiaaliset ex-vaimoehdokkaat karkoitettua ovelta.

Eikus Adam on juuri se toinen sälli. Jamie oli mursuviiki :)
carnation
23.03.2008 16:05:47 (muokattu 23.03.2008 16:07:35)
Parempi kuin Myytinmurtajat mielestäni.

No ei todellakaan. Brainiacin testithän ovat usein todella vasemmalla kädellä huitaistuja huumoripläjäyksiä, kaiken lisäksi todella kuivia sellaisia. Plussaa siitä, että yhdessä jaksossa käsitellään usein hyvin montaa eri asiaa (epätasaisestikin, sinne tänne huitoen) kun taas Mythbustersissa on pari kolme tapausta per jakso. Mutta muuten mennään metsään ja pahasti. Brainiac nyt vain on niin typerän lapsellinen.

Ärsyttävin juttu minkä olen nähnyt oli väitteen "You Can't Stop Rock 'N' Roll" kumoaminen: laitetaan kyseistä biisiä pyörittävä kasetti mankkaan ja tiputetaan se jostain korkealta kunnes koko hoito särkyy ja biisi lakkaa soimasta. Näin siis "tapettiin" rock'n'roll. Joo, ihan vitun nerokasta ja hauskaa, voi huoh. Onhan Brainiacissa kieltämättä hetkensä, mutta toteutus on mun mielestä vaan niin infantiili ja raivostuttava, että tätä ohjelmaa katsoessa ärsyttää huomattavasti enemmän kuin perusteellisemman ja mielenkiintoisemman Mythbustersin parissa.

Rachel Grant on ruma, Kari Byron on hot.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Hipelius
23.03.2008 19:44:20
No ei todellakaan. Brainiacin testithän ovat usein todella vasemmalla kädellä huitaistuja huumoripläjäyksiä......

En olisi itse osannut sanoa paremmin! +

Kari Byron on hot.
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)