Aihe: Hellboy
1 2
Henko
14.06.2004 12:24:03 (muokattu 30.06.2004 22:13:50)

Joko olette katsoneet? Suosittelen. Vaikka olinkin aluksi kriittinen, koska lähtökohtana oli suurin piirtein maailman paras sarjakuva. Leffassa oli myös vähän Lovecraft-vaikutteita: Elokuvahistorian suurimmat lonkerohirviöt :)
Edit: Ja tähän mennessä yhdessäkään sarjisleffassa ei oo ollu niin samannäköinen/oloinen hahmo kuin Hellboy. Oikeen ihmetyttää miten ne on saanu sen niin samanlaiseksi.
2.Edit: Kuinka moni on lukenut sarjakuvaa?
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Chrissie
14.06.2004 15:39:07
Leffassa oli myös vähän Lovecraft-vaikutteita: Elokuvahistorian suurimmat lonkerohirviöt :)

Kuulostaa hyvältä.

Tv-mainokset eivät ole vakuuttaneet, mutta toisaalta taas leffa on saanut lähinnä vain positiivista arvostelua osakseen. Olen harkinnut rahan tuhlausta. Ehkä sitten, jos palkasta vielä ylimääräinen 10 euroa jää jäljelle.

Btw, leffalippujen hinnat ovat syvältä _sieltä_ *ärtynyt*
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Barley
16.06.2004 10:27:09
Ihan mukava pätkä. Kärsi vaan hiukka perinteisestä esittelyelokuvameiningistä, kun hahmot ja taustat pitää saada tutuiksi.

Hellboy itse on kyllä mainio hahmo "Awwwww heck"-reaktioineen. Ja kellokoneistonatsi Krönen oli myös melkoinen veijari. :)

Lovecraftilaiset jumalat olivat vaan (koostaan huolimatta) turhan köykäistä kamaa esikuviinsa verrattuna. Ja n kappaletta samanlaisia Sammael-tappeluita hieman tuskastutti.
I gotta have more cowbell, baby!
Henko
16.06.2004 14:24:44

Ihan mukava pätkä. Kärsi vaan hiukka perinteisestä esittelyelokuvameiningistä, kun hahmot ja taustat pitää saada tutuiksi.

Hellboy itse on kyllä mainio hahmo "Awwwww heck"-reaktioineen. Ja kellokoneistonatsi Krönen oli myös melkoinen veijari. :)

Lovecraftilaiset jumalat olivat vaan (koostaan huolimatta) turhan köykäistä kamaa esikuviinsa verrattuna. Ja n kappaletta samanlaisia Sammael-tappeluita hieman tuskastutti.

Mutta Hellboy pelasti ne kissanpennut!
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
LaXu
16.06.2004 23:28:49
Hienot efektit, muuten aika mitäänsanomaton leffa.
Frequency
20.06.2004 21:27:30
Itse yllätyin todella positiivisesti koko leffasta. Käsis oli hyvä, ehkä loppu jäi vaisuks jotenkin... Kaikinpuolin hyvä leffa. Kyllä se kellopelinatsi oli ilkeä ilmestys. Kyllä varmaan hommaan sitten DVDlle jossain vaiheessa kun se siihen formaattiin ilmaantuun. Huomasiko kukaan sitä että sillä ihme sammakkomiehellä oli Frasierista tutun David Hyde Piercen ääni mutta internet movie database sanoo aivan muuta?
tukutäkä.
Tuomas
22.06.2004 20:13:33

Huomasiko kukaan sitä että sillä ihme sammakkomiehellä oli Frasierista tutun David Hyde Piercen ääni mutta internet movie database sanoo aivan muuta?

IMDB:stä:

Doug Jones .... Abraham 'Abe' Sapien
David Hyde Pierce .... Abe Sapien (voice) (uncredited)

eli kyllä se mainitaan.
sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste
Frequency
23.06.2004 21:38:07
No katoin vaan äkkiseltään joku ilta nukumaan mennessä ilman tota tarkempaa syynäystä ettei siinä lue sitä.

Aiwansama.
tukutäkä.
Xebeche
29.06.2004 01:55:23
Olen ohran (Barleyn) kera samaa mieltä. Viihdyttävä pätkä, eikä vähiten Perlmanin hyvän suorituksen takia. Vähän turhan kevyt elokuva kuitenkin oli.

Pahikset olisivat voineet olla pahempia. Nyt uhka jäi varsin olemattomaksi muutamaa jännäyshetkeä lukuun ottamatta.
You can always count on a murderer for a fancy prose style. - V. Nabokov
Bilharzia
29.06.2004 03:51:07
Ron Pearlman sopii naamansa puolesta Hellboyiksi ihan täpöttä.
www.LifeofDebauchery.Com
Chrissie
30.06.2004 10:54:17
Ron Pearlman sopii naamansa puolesta Hellboyiksi ihan täpöttä.

Siinä on kyllä äijällä sellaiset kasvot, että ei oikein osaa mihinkään pukudraamarooleihin kuvitella näytteleen. Ja kun katsoo missä elokuvissa ja millaisissa rooleissa hän on ollut niin olenkin jo todistanut pointtini.

Eilen muuten katsoin Alien Resurrectionin ajankulukseni muistia virkistämään. Siinä mies teki aika odotetun roolin, mutta gorillana hän on kyllä yliveto. Muistuu myös Ruusun nimen Kyttyräselän rooli mieleen.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
ingle
01.07.2004 20:35:25
From the dark side, to our side!!!
If assholes could fly, this place would be an airport.
ozz3
01.07.2004 23:53:14
Olihan se ihan ok rymistely, vähän olisi syvyyttä kaivannut ja kässäriä olisi voinut vähän miettiä uusiksi sen sammael (vai mikä lie) otuksen kanssa...
"In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you."
Super-Jari
11.07.2004 23:50:51 (muokattu 12.07.2004 10:10:10)
Hyvä leffa. Odotin paljon huonompaa kun ei yleensä sarjakuvista kovin häävejä saada.

edit. tosin muutama juttu jäi kaivelemaan. Miksi se ruumis haettiin sieltä haudasta? Ja miten se Liz heräsi henkiin?
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Juz
29.08.2004 17:21:38
Koskas tulee dvd:lle tänne suomen puolelle ? Tietääkö ketään ?
K100 #6
mr_b
18.04.2008 01:27:38

Softer, worse, slower, weaker.
FatSam
18.04.2008 06:08:05

Jee jee jee!

http://www.apple.com/trailers/universal/hellboy2thegoldenarmy/

No hyvä! Hellboy on ihan heittämällä sarjakuvaleffojen top3:ssa.
ei mitn
Informaatiokameli
18.04.2008 09:40:00 (muokattu 18.04.2008 09:40:32)

Jee jee jee!

http://www.apple.com/trailers/universal/hellboy2thegoldenarmy/

Jes jes. Eka Hellboy oli kovinkin positiivinen yllätys, tätä uuttahan jo ihan odottaa. Periaatteessa perusjöötiä mutta leffan asenne on mahtava ja Perlman Hellboyn roolissa oli jotain aivan täydellistä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
ANtTIKRISTUS
18.04.2008 15:08:04
Mä en jaksa näitä sarjisleffoja enää. Sama paska, eri verkkarit pätee lähes aina.
jannu
28.04.2008 21:23:46
Aivan 'tun kova raina. Jatko-osaa odotellessa...
"Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)