Aihe: "Idolit" 2008 yleisesti
1 2 3
haunted
18.12.2008 15:05:17
Koitetaan porukalla, joskos saisi "asiallista" tekstiä aikaiseksi..

Eli mitä 2008 vuoden idoleihin tulee, taitaa kärkikolmikolla olla levysopparit takataskussa. Taisi olla vielä Sonylle kaikki. (oliko kenties jonkilainen ennakkosopimus idols-formaattiin liittyen?)

Pete jättää vanhan pändiporukkansa, kuten taidettiin jo spekuloida aikaisemmin:

http://www.iltalehti.fi/idols/200812188796524_id.shtml

annettakoon se anteeksi, sillä levy-yhtiöllä varmasti joitakin visiota uusista soittajista.. Olisi mukava vähän tietää ketä veivaa uusilla levyillä..

Toivottavasti ei tule ulos ylituotettua radiohuttua (keneltäkään). Tätä toivon eritoten Koopilta, sillä keveri varmasti myy levyjä paljon, vaikka ei ihan perinteistä radiohittikamaa olisikaan. Oikeastaan ensimmäistä kertaa odotan uusia levyjä!

Jos modet lukottaa, tuun teidän koteihinne jouluna.
Tää on mun koti! Tää on mun koti!
Lennu
18.12.2008 15:40:29

Vaikka tässä onkin ärsyttävän runsaasti lainausmerkkien väärinkäyttöä, niin muistan kuulleeni juttua, radiosta vissiin, että 20:llä on esisopimus, tai siis "esisopimus" Sonylle. Sitä ei vaan välttämättä sainata. Mutta eipä saa mennä muillekaan puljuille. Tsihih.
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
Informaatiokameli
18.12.2008 15:45:31

Finaalikolmikosta Pete oli aluksi suosikki mutta sitten kommentit, tyyliin "haluan levylläni laulaa Lenny Kravitzia", saivat innon hyytymään. Toisaalta Rake debyyttilevyn tuottajana valaa hiukan toivoa, saihan hän Anna Abreustakin puserrettua ulos omassa lajissaan oikein hyvää pop-musiikkia. Puustjärven taakse on saatu kovia biisintekijöitä joten luotan siihen, että sieltä tulee ihan hyvää älämölöä ulos. Luulen, että Koopa alkaa vetämään kamalaa AOR-paskaa. Toivottavasti olen väärässä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
mungiisi
18.12.2008 17:06:31
Tuossa artikkelissa puhutaan vain Peten Planet Terror bändistä, mutta mitenköhän on The Woosen kanssa? Se nyt kuitenkin on paljon parempi kuin tuo Planet Terror. Harmi kuitenkin jos molemmat bändinsä hylkää.
Bluesmies
18.12.2008 19:41:17
Kovasti Pete selitti, että vanha bändi ei hajoa, bändi vain pitää taukoa. :D Hoho, kaveri ei tuu soittamaan enää säveltäkään tuon poppoon kanssa.
Foxt
19.12.2008 01:07:27 (muokattu 19.12.2008 01:08:27)
Anna Puustjärvi on kolmikosta se joka vähiten osaa laulaa joka ilmenee nuotin vierestä hoilaamisena.

Tämä ei vielä olisi ongelma, mutta koska hänellä ei ole minkäänlaista karismaa, hän unohtuu hyvin nopeasti. Sen sijaan Pete ja Koop selviävät musiikkibusineksessä kauemmin, ja osaavathan he laulaakin paremmin.
Ozzyneito
19.12.2008 07:09:09

Anna Puustjärvi on kolmikosta se joka vähiten osaa laulaa joka ilmenee nuotin vierestä hoilaamisena.

Ja Sony BMG tuskin osaa hyödyntää tätä sopivanlaisena (neliraituri omassa keittiössä) -tuotantotapana.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
haunted
19.12.2008 07:30:31

Tämä ei vielä olisi ongelma, mutta koska hänellä ei ole minkäänlaista karismaa, hän unohtuu hyvin nopeasti. Sen sijaan Pete ja Koop selviävät musiikkibusineksessä kauemmin, ja osaavathan he laulaakin paremmin.

Minusta taas Annan raaka ääni tekee vaikutuksen! Joskus saattaa mennä vähän vierestä välillä, mutta jokin tässä neidossa kiehtoo. Esim. se runkku-tunkku-biisi oli mahtava omasta mielestä. Sellainen tyyli sopii Annalle. Kyllä se lavalla myös omistaa aika mukavasti.
Tää on mun koti! Tää on mun koti!
bedlam
19.12.2008 09:09:28 (muokattu 19.12.2008 09:09:52)

Kyllä Koop näistä minusta on selkeimmin se, jonka levyjä ei osta kukaan. No, ehkä ensimmäinen cover-levy täynnä 60- ja 70-luvun hittejä saattaa mennä kaupaksi, mutta on todella vaikea kuvitella että uudella materiaalilla täytettyjä levyjään massat ostaisi. Toivottavasti olen väärässä, tosi symppiksen olonen heppu ja hyvä ääni. Mutta jotenkin tuntuu, että Annan ja Peten oma matsku kiinnostaisi kansaa enemmän.
reino
19.12.2008 09:21:53
Jostain lukaisin, että Koopin levy sisältäisi jopa herran itse säveltämiä biisejä. Mitään varsinaisia odotuksia ei ole, mutta hieno juttu jos pääsee levyttään omia biisejään.
ding-dong
Lennu
19.12.2008 09:58:46

Ja Sony BMG tuskin osaa hyödyntää tätä sopivanlaisena (neliraituri omassa keittiössä) -tuotantotapana.

Joo eihän ne osaa, ehkä sun pitäis käydä vähän opastamassa. Mistähän ne oikeen palkkaa niin epäpätevää porukkaa?
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
foetor ex ore
19.12.2008 12:12:48
tSiisus mit ä korporaattirokkia nää idol'sit eikä Lastensankareita ei edes kuumota jauhaa 25/8 "mun urasta".
bedlam
19.12.2008 12:27:49

tSiisus mit ä korporaattirokkia nää idol'sit eikä Lastensankareita ei edes kuumota jauhaa 25/8 "mun urasta".

Samaa mieltä. Saanko muuten kysyä, että oletteko te JPQ:n kanssa mitään kaukaista sukua?
Informaatiokameli
19.12.2008 12:36:39 (muokattu 19.12.2008 12:36:49)

Saanko muuten kysyä, että oletteko te JPQ:n kanssa mitään kaukaista sukua?

Sama kävi tässä itselläkin mielessä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
JPQ
19.12.2008 12:37:49 (muokattu 19.12.2008 16:34:13)

Piti keskustella asiallisesti tämä JPQ komentti kait viittaa kirjoitus tyyliin? mulla omat syyt siihen se voi johtua monestakin syystä. Iltasanomienkos sivulla se oli kun Esa Nieminen ei pidä Kooppia minään totta puhuen Esa Nieminen itse ihan yhtä tyhjän kanssa noh ei oikein säväytä kertasin jopa sen saavutukset netistä eipä mitään mielestäni jota vois mainita...
empty
19.12.2008 14:56:51

Tuossa artikkelissa puhutaan vain Peten Planet Terror bändistä, mutta mitenköhän on The Woosen kanssa? Se nyt kuitenkin on paljon parempi kuin tuo Planet Terror. Harmi kuitenkin jos molemmat bändinsä hylkää.
The Woosen myspace sivuilla oli uutinen jossa Peteä onniteltiin ja ilmotus keikasta joka on tammikuussa, eli ilmeisesti jatkaa The Woosessa. Planet Terrorista lähtee varmaan ajan puutteen takia. Sääli kyllä jos The Woosenkin hylkää.
Bluesmies
19.12.2008 17:07:49
Samaa mieltä. Saanko muuten kysyä, että oletteko te JPQ:n kanssa mitään kaukaista sukua?

Repesin, mutta sama kävi kyllä itsellänikin mielessä.
JPQ
19.12.2008 17:16:27

Sääli kun nauratte asialle jolle toinen ei voi juurikaan mitään. Osoitatte ymmärtämättömyytänne. Ja sitä paitsi minä lienen offtopic olenhan jo liian
vanhakin idolsiin paitsi Tuomariksi ehkä.:)
carlos
19.12.2008 23:35:49
Kyllä mä Annan levyn käyn ostamassa.
by the grace of God
saastara
20.12.2008 00:18:51
Kovasti Pete selitti, että vanha bändi ei hajoa, bändi vain pitää taukoa. :D Hoho, kaveri ei tuu soittamaan enää säveltäkään tuon poppoon kanssa.

Näytti tuo ukko tuossa 15min sitten lavalla pomppivan, että mikäs siinä.
Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)