Aihe: Petolliset
1
Bongowing
28.09.2023 22:22:24
Tämähän on hyvä ohjelma. Jaksossa nro. 4 tuli vähän sellanen fiilis, että osallistujia on yllytetty heittämään bensaa liekkeihin ja puukkoa selkään, eli olemaan olematta statisteja. Ja ne hemmetin tehtävät on ainakin toistaiseksi olleet täysin epäkiinnostavaa täytettä (pl. ehkä Jungnerin hautajaiset), mutta muuten kyllä hyvä meinki, varsinkin pyöreän pöydän keskusteluissa.

Ootteko seuranneet? Uusi jakso torstaisin neloselta ja ruudusta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Petolliset
But where the heck is magenta?
Henri Henri Olavi
28.09.2023 22:35:41
En ole katsonut, mutta otetaanpa testiin eka jakso.
Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin. -Jucciz
Bongowing
28.09.2023 22:41:44
Henri Henri Olavi: En ole katsonut, mutta otetaanpa testiin eka jakso.

Ystävällisesti näemmä jo spoilasin heti että kuka murhataan ekana. Onneksi olkoon. Tämä on siis werewolf/mafia telkkariohjelmana. Pelaajina kattaus valtakunnan turhimpia julkkiksia.
Henri Henri Olavi
29.09.2023 00:11:07
En mä kestänyt kuin 20 minuuttia tuota. Liian ärsyttävästi leikattu.
Meininki voisi siis olla vielä paljon oikeistolaisempaakin. -Jucciz
Bongowing
29.09.2023 00:21:09
Henri Henri Olavi: En mä kestänyt kuin 20 minuuttia tuota. Liian ärsyttävästi leikattu.

On siinä suunnilleen kaikki realitysarjojen ärsyttävyydet toki mukana.
Bongowing
29.09.2023 00:33:47
kyseinen
02.10.2023 11:06:41
Tämähän on siis TV-versio aiheesta roolipeli, jonka mahdollisesti (?) ensimmäinen populaariversio oli The Resistance. Itse olen pelannut tämän pelin Avalon-versiota, josta kovasti pidän, ja siksi tämä ohjelmakin kiinnosti.

Suomiversio on ihan jees, mutta UK-versio The Traitors se vasta on kova. Ei ole oikein vuosiin enää realityt jaksaneet innostaa, kun tuntuu että kaikki on jo nähty, mutta tämä sai aikaan melkoista kihinää kotisohvalla.
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
Bongowing
02.10.2023 11:53:11
kyseinen: Tämähän on siis TV-versio aiheesta roolipeli, jonka mahdollisesti (?) ensimmäinen populaariversio oli The Resistance. Itse olen pelannut tämän pelin Avalon-versiota, josta kovasti pidän, ja siksi tämä ohjelmakin kiinnosti.

Suomiversio on ihan jees, mutta UK-versio The Traitors se vasta on kova. Ei ole oikein vuosiin enää realityt jaksaneet innostaa, kun tuntuu että kaikki on jo nähty, mutta tämä sai aikaan melkoista kihinää kotisohvalla.

Ensimmäinen oli Werewolf/Mafia. Siinä myös tippuu jengiä kesken peli, eli on sikälikin lähempänä tuota kuin Resistance. UK-versio (ja jenkki-) kiinnostaisi. Näkeekö jostain laillisesti?
kyseinen
04.10.2023 15:00:37
Bongowing: Ensimmäinen oli Werewolf/Mafia. Siinä myös tippuu jengiä kesken peli, eli on sikälikin lähempänä tuota kuin Resistance. UK-versio (ja jenkki-) kiinnostaisi. Näkeekö jostain laillisesti?

BBC:ltä ainakin voi VPN:llä.

https://www.bbc.co.uk/iplayer/episodes/p0db9b2t/the-traitors
Bongowing
05.10.2023 19:26:33
Ei tämä suomiversio oikein tahdo toimia, kun on viime jaksoissa käynyt niin ilmeiseksi, että pelaajien edesottamuksia melko ronskisti ohjaillaan tuotannon puolesta tms.. Uusimman jakson Taavitsaisen teennäinen draamailu esimerkkinä.
Bongowing
02.11.2023 13:25:23 (muokattu 02.11.2023 13:25:50)
Tämä (suomiversio) oli melkoinen floppi lopulta, mutta jos aihe kiinnostaa, niin tuossa kattava historiikki mafia/werewolf -pelistä ja yleisesti ko. genrestä. Tuo Blood on the Clocktower vaikuttaa messevältä. Maksaa tosin 150€ eikä ainakaan tällä hetkellä saa ostettua uutena mistään.

https://www.youtube.com/watch?v=049fTXv6XFI&
kyseinen
03.11.2023 13:01:59
Ei se minusta mikään floppi ollut, ihan mukiinmenevää "ihmiset ovat tyhmiä" -viihdettä loppuun asti.

UK/AUS/US on tullut myös katsottua, kaikki ihan asiansa ajoivat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)