Muusikoiden.net
06.05.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Converset
1 2 3 4 518 19 20 21 22
Jenka
31.05.2004 21:44:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkihan tietää nämä Converset?
 
http://www.staugustine.com/images/012301/converse.jpg
 
Mitä mieltä olette? Omistatteko? Näkyykö monilla tutuilla?
 
Summer make good.
Zarmo
01.06.2004 09:16:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulajalla taitaa olla kahdet. Itse huolisin varrettomat halpisversiot.
 
Älä luota mihinkään, missä on digitaalinäyttö. Katusoittokaveri haussa Jyväskylästä.
alphamale
01.06.2004 10:20:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omistin varrelliset halpikset 90luvulla jotka sitten hajos n. 2kk jälkeen. Nyt kävin ostamassa moiset mustat ja sitte huomasin että näitähän nyt on joka paikassa, mikä ehkä snadisti harmittaa.
 
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
depe
01.06.2004 11:25:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos nuo kalliita tällä hetkellä?
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
dictatorsh*t
01.06.2004 11:28:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajattelin just tollaset ostaa, kun niillä on hyvä polkea tukutukua rumpuilla.
Ja onhan ne muutenkin aika päheet.
 
alphamale
01.06.2004 11:32:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos nuo kalliita tällä hetkellä?
 
60e riistävät jossain, oliko Stadiumissa tms. kaikkia muita värejä paitsi mustaa 40e, tiedä sitten onko enää.
 
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
stickyfinger
01.06.2004 12:33:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en välttämättä Coverseista 60e maksaisi, kun halpisversiot jotka kustantavat n.20e ovat ihan yhtä kestäviä.
Meikäläinenkin on tuollaisia popja käyttänyt miltei joka kesä ala-asteelta lähtien. Nyt tosiaan vähän harmittaa kun kaikilla tuommoiset näyttää jalassa olevan.
 
Tosin myönnän: mikään ei ole niin persiistä kun juuri tällainen ajattelu: "yhyy, mulla oli tollaset jo 10 vuotta sitten ja nyt kaikilla on sellaset".
Mutta, silti, ihan pikkupikkuriikkisen ottaapi päähän kun niitä näkee joka mimmin ja poitsun jalassa.
 
Shake your money maker!
rakki
01.06.2004 13:01:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin kirpputorilta hintaan 2 e juuri tuollaiset, mutta keltaiset. Ei tainnut myyjä tietää todellista arvoa (; Aidot converset on rumemmat kuin useimmat halpisversiot. Ostakaa mielummin halpisversioita kuin aitoja. Ei edes harmita niin paljon kun ne menee rikki, koska uudet saa vaikka kirpparilta muutamalla eurolla. Conversethan eivät kovin kestävä kenkä kuitenkaan ole, nimimerkillä kokemuksesta.
 
Ääliöt hintit.
Stain
01.06.2004 18:12:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Mutta, silti, ihan pikkupikkuriikkisen ottaapi päähän kun niitä näkee joka mimmin ja poitsun jalassa.

 
Tiedän tunteen.. et ole enää niin uniikki. Sekös jos mikä harmittaa.
 
Time is never time at all you can never ever leave without leaving a piece of youth
Errorist
01.06.2004 18:36:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoimmat kengät ikinä. Jostain pitäs vaan hankkia. Kuopion kaupoissa en noita ole nähny.
 
how could hell be any worse?/ life alone is such a curse!/ fuck armageddon, this is hell!
Mimi
01.06.2004 20:18:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis eikös noi Converset oo jotain ihna käsittämättömän kalliita? Kämppis väitti jostain maksaneensa 90 euroo, mut en oo varma tarkottiko just pitkävartisia conversejaan vai jotain muita siinä vieressä. Kalliit oli kyllä molemmat. Mä en kengistäni suostu maksamaan yli 50 euroo, yleensä etsin jotain akselilta 20-40 euroo
 
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Da Make
01.06.2004 20:39:24 (muokattu 01.06.2004 20:40:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helsingin keskustassa näkyy todella monella tuollaisia. Suurin käyttäjäryhmä ovat 15-17 vuotiaat tytöt tai siis "naiset".
 
Cräx, Change, Ötöm!?IHKK #09 Katso omat plussasi täältä! OSTETAAN EQ PEDAALI! TARJOA!
Unworthy Knight
01.06.2004 20:46:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis eikös noi Converset oo jotain ihna käsittämättömän kalliita? Kämppis väitti jostain maksaneensa 90 euroo, mut en oo varma tarkottiko just pitkävartisia conversejaan vai jotain muita siinä vieressä. Kalliit oli kyllä molemmat. Mä en kengistäni suostu maksamaan yli 50 euroo, yleensä etsin jotain akselilta 20-40 euroo

90€!
Sillähän ostaa jo melkeen maiharit jotka kestää sentään ikuisuuksia.
 
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
noir
02.06.2004 11:44:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuollaisia pidin, varrellisia ja varrettomia, joskus kymmenen vuotta takaperin. Ei niistä silloin vaan joutunut itseään kipeäksi maksamaan, kun eivät olleet laittaneet pientä indonesialaistyttöä lyömään merkkiä kylkeen.
 
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
J.Newkid
02.06.2004 14:01:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, Mä en muita kesäisin käytäkään. Makeet on !
 
____Dave Lombardo___ Kovin
FlatOutFucked
02.06.2004 16:56:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, mustat.
 
Hävettää vain, että ostamalla chuckit tuet ilmeisesti Nikeä.
 
Made in Vietnam. Lapsityövoimalla.
 
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
mongoloidi
02.06.2004 18:55:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On miulla tollaset mustat Chuckit.
Ostin varmaan n.4 vuotta takaperin kenkä Marskista ja maksoin jotain 30-40€.
Hyvin on kestäny,mutta jotenkin se pistää vituttamaan kun nykyään kaikilla on Converset.
 
rakki
03.06.2004 12:38:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin on kestäny,mutta jotenkin se pistää vituttamaan kun nykyään kaikilla on Converset.
 
Kaikki mikä tulee myös menee. Odotahan muutama vuosi niin suurin osa nyt converseja käyttävistä ei edes muista sellaisten kenkien olleen olemassa.
 
Minä en edelleenkään tajua kuinka joku äpärä haluaa maksaa noista perseensä soikeaksi. Itse en todellakaan maksaisi noista edes kymmentä euroa. Menkää kurpoilemaan jonnekkin second hand storeen ja ostakaa vaikka jotku Pepperit. Ihan samanlaiset kuin aidot converset, mutta hinta on todennäköisesti vain sen 50 snt. Mutta jos äitsgä maksaa niin mikäs siinä sitten. Ostakaa kahdet. Tai kaverille kans.
 
Ääliöt hintit.
mongoloidi
03.06.2004 22:10:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä en edelleenkään tajua kuinka joku äpärä haluaa maksaa noista perseensä soikeaksi. Itse en todellakaan maksaisi noista edes kymmentä euroa. Menkää kurpoilemaan jonnekkin second hand storeen ja ostakaa vaikka jotku Pepperit. Ihan samanlaiset kuin aidot converset, mutta hinta on todennäköisesti vain sen 50 snt.
Itelläni on kokemusta noista halpistennareista ja voin sanoa,että nuo aidot Converset on kestäny paljon paremmin kun mitkään halpistennarit.Yhdet Converset on kestäny itelläni saman verran kun neljät halpistennarit.
Eli siis jossain tapauksissa laadusta kannattaa maksaa.
Mutta jos äitsgä maksaa niin mikäs siinä sitten. Ostakaa kahdet. Tai kaverille kans.
...Ja ihan omilla rahoilla on maksettu.
 
tuomittu
04.06.2004 01:16:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä mieltä olette? Omistatteko? Näkyykö monilla tutuilla?
 
Rumat. En. Ei monilla tutuilla, mutta muuten melkein jokaisella.
 
While hunting in Africa, I shot an elephant in my pajamas. How an elephant got into my pajamas I'll never know.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 518 19 20 21 22

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «