Sergei Fallinen 23.12.2010 20:00:38 | |
---|
näytän kauempaa kuulemma aika paljon siltä tyypiltä sen bittersweet symphonyn tms biisin musavideos mis se vaan painelee tylysti eteenpäin ja törmäilee kaikkiin, ja siin on ehkä jopa perää, paitsi et väistän kyl kadul aina muita ihmisiä |
Brownie 23.12.2010 20:05:14 | |
---|
Tarkoitatko Richard Ashcroftia? |
viny 23.12.2010 20:21:25 | |
---|
Muutama naispuolinen henkilö on sanonut että näytän Robert Pattinsonilta.(Ei sinäänsä kauheen paha olla naisten mielestä saman näköne kun maailman komein mies.) Toinen mitä kaikki sanoo on enkeli. (Johtuen mun hiuksista. Vaaleat, kiharat) Sit jotkut jopa onnistuu yhdistämään noi kaks. |
Sergei Fallinen 23.12.2010 21:35:45 | |
---|
Brownie: Tarkoitatko Richard Ashcroftia? joo niin just |
Milkop 23.12.2010 21:43:08 | |
---|
Sergei Fallinen: joo niin just Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy? "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Brownie 23.12.2010 22:13:41 | |
---|
Milkop: Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy? Onko siltä tullut uusi levy? |
Ali 27.12.2010 00:38:08 | |
---|
Milkop: Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy? hoho. plussaam "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Bnu 12.01.2011 15:07:23 | |
---|
Kasvatettuani parran, äitini sanoi "Tuollasen läpi olen kussut viimeiset 30 vuotta!" |
Funkånaut 12.01.2011 21:44:12 | |
---|
Bnu: Kasvatettuani parran, äitini sanoi "Tuollasen läpi olen kussut viimeiset 30 vuotta!" Toi on siit mummo-sarjakuvasta. "En ajatellut, että tartutte itse hanskoihin noin kovasti, vaikka täytyy myöntää, että kun olin mieheni kanssa ensimmäistä kertaa seksiä noin kuusi vuotta sitten, niin olin ihan wtf?! - wazza" hevostalli.net |
Bnu 13.01.2011 09:12:04 | |
---|
Funkonaut: Toi on siit mummo-sarjakuvasta. Paitsi, että tuo tapahtu ennen mummo sarjakuvan julkaisua. Että näin :) |
nicky_rock 15.01.2011 11:54:42 | |
---|
No mulla oli pitkä musta takki pääl ja joku lievästi humaltunut pappa sano että: "jos mulla olis noin hieno viitta, olisin varmaa tylypahkassa" |
Ventulus 15.01.2011 23:58:18 | |
---|
Tarja Turunen on se, jota tykkäävät minuun verrata useinkin. Naurattaa! Oma mielipiteeni on, ettei meissä ole läheskään mitään yhdennäköisyyttä jos hiuksia sekä silmiä ei lasketa. Joskus toisinaan kuulin myös sanottavan "sä näytät ihan joltain nukelta". |
Seba 16.01.2011 01:13:56 | |
---|
Ventulus: "sä näytät ihan joltain nukelta". Ne on noi kulmat /c c:n |
Jipper 16.01.2011 13:22:41 | |
---|
oon menossa kysymään tulta joltain tytöiltä ja toinen kysyy ennen ku ehin edes avata suutani : " Onks sul pilvee? sä näytät ihan siltä." Ja en ollu edes humalassa tai pilvessä tai mtn :S |
Sik 17.01.2011 18:02:11 | |
---|
Kuultu Heinolan yössä pari päivää sitten: "Voisitsä näyttää vähän vähemmän Kaarlo Viikatteelta..." No nyt kun mainittiin, niin taitaahan se pitää paikkansa. On paksusankaiset silmälasit ja orastava parta. Pitkät hiuksetkin toki, vaikkei taida enää Kaarlon tyyliin kuuluakaan. Pukeutuminen maastohousuihin ja huppariin tosin tekee aika selkeän eron. |
Jonubets 17.01.2011 21:46:02 | |
---|
Sik: Kuultu Heinolan yössä pari päivää sitten: "Voisitsä näyttää vähän vähemmän Kaarlo Viikatteelta..." No nyt kun mainittiin, niin taitaahan se pitää paikkansa. On paksusankaiset silmälasit ja orastava parta. Pitkät hiuksetkin toki, vaikkei taida enää Kaarlon tyyliin kuuluakaan. Pukeutuminen maastohousuihin ja huppariin tosin tekee aika selkeän eron. Ja tuota noin niin se on kyllä Kaarle. Anteeksi pilkun nusautus ;) Kyllä te espanjalaiset olette taitavia.... Mutta saako joku teistä munan seisomaan pystyssä? |
nicky_rock 18.01.2011 09:28:01 | |
---|
Toinen hyvä oli ku olin pesemäs käsii jossain yleises vessas ja joku äijä kurkkas ovesta ja sano " sori, luulin et tää on miesten vessa" ja lähti nopeesti ulos. Myöhemmin näin kyseisen sedän tulevan ulos viereisestä naisten vessasta. |
markus16 21.01.2011 09:56:49 | |
---|
Joskus oltiin tulossa opiskelijaristeilyltä ja soittelin kitaraa bussissa. Siinä sitten joku uutta nousua käynnistelevä opiskelijatoveri totesi että "Sä näytän ihan James Hetfieldiltä. Siis sillon ku se on juonu kaks viikkoo putkeen." |
Bugi 22.01.2011 13:42:56 | |
---|
Kaveri heitti eilen että näytän Don Jonhssonilta,pitäsi käydä parturissa kun on päässyt kasvamaan tuommoinen takatukka. |
Kreivi_Krappula 24.01.2011 17:41:07 | |
---|
"Ihme apinamies susta tullut" - äiti jouluna kun kävelin keittiön lävitse ilman paitaa. Kai noita selkäkarvoja sit on, itse kun pääsee niitä harvemmin ihmettelemään. "näytät just sellaselta joka polttaa röökiä" - aika moneltakin taholta. Röökiä en oo ikinä maistanu, mut kai sit vähän rokahtava ulkonäkö saa ihmisille mielikuvan tervakeuhkosta. "oot söpö" - yks tyttönen vaan, noh jos lihava, kalju ja parran omaava henkilö on jonkun mielestä söpö niin jossain on kyl vikaa :D Nainen on kuin hattara: päältä kaunis, sisältä tahmea. |