Miikss 19.11.2012 15:50:50 | |
---|
Nönniin pari uutta läväriä otettu. Voisin jossain vaiheessa kaivaa kameran esiin ja ottaa ihan aidon kuvan, mutta toistaiseksi mennään havainnekuvalla: http://1.bp.blogspot.com/-5_tXR0Vgw … dOK7sWq4/s320/l%25C3%25A4vistys.jpg Kuvan mukaisia ykkösiä löytyy ennestään kaksi ja nyt otin uudet lävärit tragukseen (viitonen) ja tuohon kuutoskohtaan, mikskälie sitä sanotaan. Olihan tuo taas mukava käydä hetki kärsimässä siellä lävistäjän tuolissa. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Stag 16.12.2012 20:03:42 | |
---|
Herätellääs tätäkin topsua vähän eloon! Onko teillä kellään mitään tietoa, että piitäkö tragus, helix tai muut rustolävistykset ottaa pois jos lääkäriksi aikoo? O: "All that great heart lying still and slowly dying. All that great heart lying still on an angelwing." |
Miikss 17.12.2012 01:03:25 | |
---|
Stag: Herätellääs tätäkin topsua vähän eloon! Onko teillä kellään mitään tietoa, että piitäkö tragus, helix tai muut rustolävistykset ottaa pois jos lääkäriksi aikoo? O: Käsittääkseni pitää ottaa pois. Ainakin lähihoitajilla ja eiköhän tuo päde lääkäreihinki. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
-Lassi- 26.01.2013 21:04:06 | |
---|
Tänään: prinssi albert. komia on. -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
Miikss 26.01.2013 21:36:08 | |
---|
-Lassi-: Tänään: prinssi albert. komia on. Hyh hyh, kyrpaelävärit on kyllä jotai nii järkyttävän näköstä. Mutta eikai siinä jos ite tykkää. Koskiko ees? Ja pitääkö nyt seuraava kolme viikkoo kulkee ilman housuja, ettei läväri muhi? "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
-Lassi- 26.01.2013 21:50:27 | |
---|
Miikss: Hyh hyh, kyrpaelävärit on kyllä jotai nii järkyttävän näköstä. Mutta eikai siinä jos ite tykkää. Koskiko ees? Ja pitääkö nyt seuraava kolme viikkoo kulkee ilman housuja, ettei läväri muhi? Hehheh, eipä toi oo ees niin pahan näkönen kun se vois olla. Ajatus lävistyksestä oli paljon kuumottavampi kuin itse tilanne, oli nopeesti ohitte eikä ollu yhtään niin kipeä kuin esimerkiksi septum jonka otin puolitoista vuotta sitten. Paranee noin kuukaudessa eikä tarvii kävellä ilman housuja. Virtsa on steriiliä niin paranee niinku ittestään. -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
Miikss 26.01.2013 22:02:14 | |
---|
Ite oon tässä nyt aatellu, että kävis huulee hakemassa lävärin tai pari. Ehkä pari rengasta vierekkäin toiselle puolelle. Yksittäinen rengas on jotenki orvon näkönen. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Miikss 29.01.2013 15:32:11 | |
---|
Ohoh jäähy oliki jo loppunu. Kävin eilen tosiaan ottamassa pari huuliläväriä, mutta totesin sitte kämpillä, että näyttää paremmalta jos otan toisen pois. Yhdellä lävärillä siis mennään ja 30 euron ylimääräinen "lahjoitus" lävistäjälle. Noh eihän tuohon talous kaadu. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
-Lassi- 29.01.2013 16:44:28 | |
---|
Miikss: Ohoh jäähy oliki jo loppunu. Kävin eilen tosiaan ottamassa pari huuliläväriä, mutta totesin sitte kämpillä, että näyttää paremmalta jos otan toisen pois. Yhdellä lävärillä siis mennään ja 30 euron ylimääräinen "lahjoitus" lävistäjälle. Noh eihän tuohon talous kaadu. Hehheh, kirpasko? Kävin aikanaan hakemassa molempiin korviin 2mm reiät. Ensimmäinen ei sattunut juurikaan, vähän rusahti mutta sitten kun toinen korva lävistettiin AISAATANA. Jotenkin kroppa tiesi mitä oli tulossa niin sattu enemmän. Huulikorun ottamisesta on aikaa mutta muistan sen vihlaisseen ikävästi. Ei olisi tullut mieleenkään ottaa toista heti perään. -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
Stiiq 29.01.2013 20:05:53 (muokattu 29.01.2013 20:09:00) | |
---|
Miikss: Ohoh jäähy oliki jo loppunu. Kävin eilen tosiaan ottamassa pari huuliläväriä, mutta totesin sitte kämpillä, että näyttää paremmalta jos otan toisen pois. Yhdellä lävärillä siis mennään ja 30 euron ylimääräinen "lahjoitus" lävistäjälle. Noh eihän tuohon talous kaadu. Oletko mies? Näyttää törkeän homolta lävistys huulen toisella puolella. Tulipahan vaan mieleen. Mitähän yritän tällä sanoa. Pysytään aiheessa: minulla on lävistys alahuulessa ja industrial vasemmassa korvassa. On jo kauan pitänyt lävistää nuo korvannipukat, mutta jostain syystä tein tämän "väärässä" järjestyksessä ja nuo korvikset on jääneet roikkumaan to do -listalle. Huulilävistys ei omalla kohdallani sattunut lainkaan. Industrial kävi ihan saatanan kipeää ja se korun asettelu paikoilleen oli tuskaa. Lävistäminen tuntui siltä, kuin joku olisi puristanut rustoa pihdeillä. Lujaa. Kuulemma tuo on vaikea lävistys, veri ei ole epätavallista ja parantuminen saattaa kestää yli vuoden, mutta mulla tuo oli kunnossa jo neljän viiden kuukauden jälkeen ja rustopatteja oli vain yksi ihan pieni. Huulilävistyskään ei ole koskaan temppuillut. Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta. // If you don't laugh, it just seems mean! |
Miikss 29.01.2013 21:45:57 (muokattu 29.01.2013 21:50:32) | |
---|
-Lassi-: Hehheh, kirpasko? Kävin aikanaan hakemassa molempiin korviin 2mm reiät. Ensimmäinen ei sattunut juurikaan, vähän rusahti mutta sitten kun toinen korva lävistettiin AISAATANA. Jotenkin kroppa tiesi mitä oli tulossa niin sattu enemmän. Huulikorun ottamisesta on aikaa mutta muistan sen vihlaisseen ikävästi. Ei olisi tullut mieleenkään ottaa toista heti perään. No kyllähän se vähän koski, mutta ei nyt loppujen lopuks nii hirveesti verrattuna korvissa oleviin rustokoruihin. Tai itse se kipu oli voimakkuudeltaan about samaa luokkaa, mutta rustojen läpi pihtien / neulan työntäminen kesti vaan aika helvetin pitkään ja kipu pysyi tasaisena koko ajan. Sitte vielä itse korut läpi siitä. Huuleen se nipistys kesti yhteesä sen ehkä 3 sekuntia. Edit: Koski siis vähän enemmän kuin korvanlehtien lävistys, vaikka ne otinkin ampumalla. Ampuminen on vielä melko paljon väkivaltaisempi tapa lävistää ne, neulalla tuskin koskis sitäkään vertaa. Stiiq: Oletko mies? Näyttää törkeän homolta lävistys huulen toisella puolella. Kyllä, olen mies. Jos välittäisin siitä, että näytänkö homolta tai en, nii en ois hommannu ensimmäistäkää läväriä. En halua muutenkaan näyttää miesmieheltä, koska en sellainen ole. Vituttaa vaan kaikki määritelmät, että mikä on homoa ja mikä ei. Just noita rajoja haluan rikkoa ja laittaa ihmiset ajattelemaan. Ihmisiä me ollaan kaikki, homoja tai heteroita, ja meillä on omat mieltymykset. En yksinkertaisesti halua sulautua mihinkään harmaaseen massaan vaan sen takia, että niin kuuluu tehdä. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
-Lassi- 29.01.2013 23:18:56 | |
---|
Jep, noi ulkonäkömieltymykset on vähän sama asia kun jonkun lempivärinsä perustelu. -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
Skywriter 30.01.2013 22:07:57 | |
---|
Miikss: Just noita rajoja haluan rikkoa ja laittaa ihmiset ajattelemaan. Ajattelemaan mitä? Kun itse näen reippahasti lävistetyn ihmisen, ajattelen "Eissssssss....". Kitarismi on sairaus. |
Miikss 31.01.2013 14:01:24 | |
---|
Skywriter: Ajattelemaan mitä? Kun itse näen reippahasti lävistetyn ihmisen, ajattelen "Eissssssss....". No ajattelet kuitenkin :P En tykkää olla neutraali tyyppi, joka ei herätä mitään tunteita. Parempi, että ajattelee edes noin kuin ettei ajattele mitään. Enkä minä nyt kovin reippaasti lävistetty edes ole, huulessa ainoa selvästi näkyvä koru nyt ja korvissa yhteensä 6 korua, jotka usein piiloutuu hiusten alle. Mutta siis lähinnä haluan tavallaan koetella ihmisten ennakkoluuloja ulkonäön suhteen. Yllättävän iso osa ihmisistä tekee ennakkoasetelmia toisen ulkonäön perusteella. Toki en siis meinaa, etteikö ulkonäön perusteella voisi tehdäkin jonkunlaisia päätelmiä ihmisestä, mutta lähinnä meinaan näitä vitun idioottimaisia sukupuolijaotteluja ulkonäössä. Haluaisin, että joskus niistä päästäisii ihmiskunnassa kokonaan eroon. Itse tykkään käyttää pinkkejä koruja, pinkkiä kynsilakkaa, omistan Hello Kitty -korvikset ja sen sellaista. Joillekin se tuntuu olevan ihan hirveetä, koska "näytän naiselliselta". Mitä sitten? Miks toisten ihmisten pitää välittää siitä, miten toinen tykkää pukeutua ja vielä idioottimaisempaa on se, että pukeutumisen pitäisi noudatella nimenomaan meidän itsemme määrittelemiä kulttuurinormeja. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Stiiq 04.02.2013 19:04:45 | |
---|
Miikss: Itse tykkään käyttää __pinkkiä kynsilakkaa Joo eiköhän tämä ollut tässä. Kuolin. Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta. // If you don't laugh, it just seems mean! |
Miikss 04.02.2013 19:57:26 | |
---|
Stiiq: Joo eiköhän tämä ollut tässä. Kuolin. Jätkää selkeesti vituttaa kun joku näyttää enempi homolta kun ite. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Tappajabanaani 05.02.2013 12:34:21 | |
---|
Miikss: Jätkää selkeesti vituttaa kun joku näyttää enempi homolta kun ite. Mä olen kyllä aivan sun puolella tässä. Itse olin muinoin farkut+bändipaita -combolla varustettu pitkälettihevari. Nykyään käytän mm. naisten vaatteita, erivärisiä kynsilakkoja sekä meikkiä ja nyt pildeä tulisi ovista ja ikkunoista jos vain jaksaisin ottaa. |
Herrasmiekkoinen 05.02.2013 15:38:09 | |
---|
Tappajabanaani: Nykyään käytän mm. naisten vaatteita, erivärisiä kynsilakkoja sekä meikkiä ja nyt pildeä tulisi ovista ja ikkunoista jos vain jaksaisin ottaa. Kuulostaapa muuten aika homolta. |
Kukkis 77 05.02.2013 15:52:03 | |
---|
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki |
Tappajabanaani 05.02.2013 16:23:46 | |
---|
Herrasmiekkoinen: Kuulostaapa muuten aika homolta. Kyllä. Varsinkin tuo viimeinen kohta. |