inrock 04.07.2011 19:25:41 | |
---|
Alahuulessa kaksi ja vasemmassa korvassa kaksi. Oikeassa korvassa oli kolme, mutta otin pois kun ilmeni ongelmia niiden kanssa. Lävistyttänyt olen myös ylähuuleni keskeltä ja kielen alla olevan jänteen. Kumpaakaan näistä ei ole :p "They call me Muddy Waters" |
TheMurno 04.07.2011 23:37:43 | |
---|
Huomenna taitaa käydä nännille ns. "nyt lähtee, saatana". Muija meinaa raahata mut lävistäjälle. Fake and gay |
-Lassi- 05.07.2011 01:00:23 | |
---|
TheMurno: Huomenna taitaa käydä nännille ns. "nyt lähtee, saatana". Muija meinaa raahata mut lävistäjälle. Oon ylpee susta. -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
TheMurno 05.07.2011 11:40:04 | |
---|
-Lassi-: Oon ylpee susta. Hoho. Saatan vielä perua. : D Yazkalla ilmeisesti viemässä. Vai suositteletteko jotain muuta paikkaa Stadissa? Fake and gay |
päänahka 06.07.2011 10:42:59 | |
---|
TheMurno: Hoho. Saatan vielä perua. : D Yazkalla ilmeisesti viemässä. Vai suositteletteko jotain muuta paikkaa Stadissa? Pet Skullissa oon itse viimeiset kerrat käynyt ja tyttöystävän vein sinne myös. Siellä on mukava ja rauhallinen kaveri hommissa ja hinnat kohtuulliset. |
-Lassi- 12.07.2011 15:24:24 | |
---|
Lävistyksiin jää pahasti koukkuun. Ei oo montaa viikkoa kun lävistin korvat, nyt sitte rengas huulessa. -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
TheMurno 13.07.2011 20:54:45 (muokattu 14.07.2011 20:49:06) | |
---|
No, nyt on nännissä tappia. Sattu muuten ns. ihan vitun perkeleesti. E: Pet Skullissa tuli käytyä. Fake and gay |
Ihminen? 25.07.2011 00:48:43 | |
---|
Oma rengas lähti huulesta aika äkkiä talvella, lähinnä sen takia, että oli ärsyttävä ja hankala pitää. |
päänahka 25.07.2011 00:56:35 | |
---|
Ihminen?: Oma rengas lähti huulesta aika äkkiä talvella, lähinnä sen takia, että oli ärsyttävä ja hankala pitää. Mitä tarkoitat tuolla "hankala pitää"? Itselläni on huulessa tappi, ja se on kyllä vallan huomaamaton muuten, mutta tulee ihan liikaa räplättyä kielellä ja hampailla tuota kantaa. |
Ihminen? 25.07.2011 01:04:31 | |
---|
päänahka: Mitä tarkoitat tuolla "hankala pitää"? Itselläni on huulessa tappi, ja se on kyllä vallan huomaamaton muuten, mutta tulee ihan liikaa räplättyä kielellä ja hampailla tuota kantaa. Hankalaa saada safkaa siitä välistä suuhun (omasta mielestä alusta asti liian iso rengas, lävsitäjän mielestä se on hyvä ja siihen tottuu), jos hals juoda jotain, se piti joda ihan sun sivusta, koska keskeltä se olis valunu pitkin paitaa, purin siihen jatkuvasti, huulet kiv aika hyvin, koska shan ei menny enää kokonaan kiinni keskeltä. Tarkemmin se ei edes ollut varsinaisesti rengas, vaan sellanen 2-pallonen hevosenkenkähärveli. Jos olisin kestäny sitä pari viikkoa, että turvotus laskee niin olisin käyny vaihtamassa vähän tiukempaan normi renkaaseen. |
teme123 28.07.2011 01:41:24 | |
---|
Ei ole eikä tule |
hullu_ukko 28.07.2011 02:02:18 | |
---|
teme123: Ei ole eikä tule No hieno homma. |
ShadowDude 08.08.2011 19:45:24 | |
---|
Kyllähän noita löytyy. Kuudet korvista ja kahdet huulista. |
-Lassi- 11.08.2011 22:20:09 | |
---|
Tänään kävin taas hetken mielijohteesta rei'ittämässä vasempaan korvaan toisen reiän. Sain vielä puoleen hintaan kun oli taitava harjottelija lävistämässä. Ai että kun on upeeehehehehehee -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
L.Ruoska 12.08.2011 20:23:59 | |
---|
Huh, olin kirjoittanut tähän threadiin joskus 2003. Noin 8 vuotta sitten siis. Silloin joskus hankitut lävärit ja korvikset on lähteneet nyt jo vuosia sitten, mutta reiät jäi. Holet tietysti kasvaa umpeen, mutta korvassa näkyy selkeästi että tuosta on pariin kohtaan niitattu läpi. Alahuulessa näkyy ihan selkeä holen jälki jos ajan ihan lihalle partakarvat ja varsinkin suun sisällä siinä huulessa on semmonen isompi painauma missä se tapin sisäpuolen "levy" oli (siis se jutska joka estää sitä luiskahtamasta pihalle). Välillä tämä kohta ottaa kipiää jos mörssään jotain oikein rapeakuorista patonkia tai muuta "terävää" ruokaa. Kielessä lävistyksen tilalla on nyt semmoinen parin millin kokoinen "kalju" kohta missä ei ole ollenkaan makuhermoja vaan pelkkä kiiltävä liha. |
Manaatti 05.10.2011 00:26:32 | |
---|
Tekee mieli ottaa korvaan industrial. Mitäköhän tuollainen maksaa ja miten pitkään sen paranemisessa kestää? Kipu ei ole faktori, kieleen kun on lävistetty jo. punkkarit on vitun idiootteja jos alkavat lässyttää mistä vaan vakavammasta kuin kiljusta. |
Åryts 05.10.2011 10:36:22 | |
---|
Manaatti: Tekee mieli ottaa korvaan industrial. Mitäköhän tuollainen maksaa ja miten pitkään sen paranemisessa kestää? Kipu ei ole faktori, kieleen kun on lävistetty jo. Itse maksoin muistaakseni 70 euroa tästä lystistä. Industrial oli mulla noin vuoden verran, eikä missään vaiheessa parantunut kunnolla. Sen hoitaminen oli aivan helvetillistä, koska puhdistaminen oli todella vaikeaa. En nukkunut sen vuoden aikana varmaan kertaakaan oikealla kyljellä.. Mulla tosin siihen hoidettavuuteen saattoi vaikuttaa se, että on pitkät hiukset. Voisin kuvitella, että lyhythiuksisella kys. läväri olis paljon helpompi, kun ei tarvitse koko ajan irroitella hiuksia siitä ympäriltä. Ja kivusta sen verran, että kyllä sattuu. Rustolävärit on aina melko pahoja. Mulla käy edelleenkin kipeää tohon korvan yläosaan, jossa toinen reikä oli, jos siihen joku osuu. Ja korun pois ottamisesta on tosiaan yli viisi vuotta aikaa. Billy Mays here with another fantastic product! |
-Lassi- 05.10.2011 21:13:07 | |
---|
Tänään ekstemppore septum. Aika tiheeseen tahtiin koruja tullu, nyt 5 läväriä ja kaikki kasvoissa tai korvissa. Septum helposti kaikista kipein. aamulla otin ja vieläkin vihloo tosi ilkeesti välillä. Mut hieno on! -It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it. |
Super-Jari 11.10.2011 06:33:41 (muokattu 11.10.2011 18:46:42) | |
---|
Korviin otin eilen lävistykset. Olihan se vähän erillainen kokemus kuin ammutut rakoset korvissa. |
Mimi 12.10.2011 08:17:25 | |
---|
Manaatti: Tekee mieli ottaa korvaan industrial. Mitäköhän tuollainen maksaa ja miten pitkään sen paranemisessa kestää? Kipu ei ole faktori, kieleen kun on lävistetty jo. Paraneminen meni mulla ainakin melko vituiksi, kun ei ollut aluksi tarpeeksi pitkä tappi, eli se korva ei mahtunut turpoamaan kunnolla ennen kuin se tappi otti kiinni. Lävistäjä hoiti asian kuntoon vaihtamalla mulle kaksi rengasta tapin tilalle, kunnes turvotusvaihe oli ohi. Paranee silti pitkään, eli kyllä tota varmaan vuoden päivät sai melko aktiivisesti hoitaa (turvotuksen loppumisen jälkeen ei kyllä haitannut nukkumista yhtään). Tapin sain laitettua muistaakseni kuukauden jälkeen niiden renkaiden tilalle. Nyttemmin tohon ylempään reikään on kasvanu tommonen lisäke, blowoutiksiko tuommoista nyt sanotaan. En tiiä miksi se siihen kasvoi kun ei mitään kovin tapaturmaista tuon kanssa sattunut. Harmittaa, kun eihän se enää niin siisti ole. on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko... |