Korsutin 07.05.2010 21:26:36 | |
---|
"Eikö sul oo varaa kunnon vaatteisiin kun pitää käyttää tollasia risoja housuja" |
RamoQ 08.05.2010 22:13:01 | |
---|
Korsutin: "Eikö sul oo varaa kunnon vaatteisiin kun pitää käyttää tollasia risoja housuja" Mummot kauhuissaan heittää markan ja sanoo että osta uudet vaatteet herranjumala! "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
oo-p 08.05.2010 22:48:08 | |
---|
"..ja sää olit homo?" -kysyi nainen vappuna baarissa, kun olin esitellyt tälle itse tekemäni kauluspaidan "...ömm. Joo. Mistäs sen hoksasit?" -minä "ku ei kukkaa hetero pukeudu noin tyylikkäästi" -sanoi toinen nainen vieressä "Ei niin" -siihen toinen "...." -minä hymyilin" "Eikäku ethännä mikkää homo oo" -molemmat naiset "No en minä oo.." ..En tiijä pitäskö tuosta olla ylpeä vai mitä.. :/ Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Wolfgang 09.05.2010 03:14:28 | |
---|
oo-p:En tiijä pitäskö tuosta olla ylpeä vai mitä.. :/ Miule kävi kerran samalla tavalla, mutta vaatteiden lisäksi minulla oli kuulemma heteromiehelle liian timmi kroppa:P Olin ylpeä. Toinen näistä tytöistä vei minut vielä mukanaan toiseen baariin ja tanssilattialle. Sitten kertoi käyvänsä vessassa eikä koskaan palannut. Tää sopis kyllä siihen Meinas käydä flaksi -ketjuun... Don't think twice it's all right. |
Lucky 7 14.05.2010 12:59:13 | |
---|
Wolfgang: Miule kävi kerran samalla tavalla, mutta vaatteiden lisäksi minulla oli kuulemma heteromiehelle liian timmi kroppa:P Olin ylpeä. Toinen näistä tytöistä vei minut vielä mukanaan toiseen baariin ja tanssilattialle. Sitten kertoi käyvänsä vessassa eikä koskaan palannut. Tää sopis kyllä siihen Meinas käydä flaksi -ketjuun... Tohon lopputulokseen pääsee vähemmälläkin vaivalla. TÄ? |
JOPPA 15.05.2010 18:54:27 | |
---|
Tänään kävelin Citymarketissa kolmen tyypin ohi ja yksi niistä sanoi kahdelle muulle: "Sielt tulee saatananpalvoja.." Ehkä tämä Mayhem-paita vaikuttaa jotenkin asiaan - selässä iso baphometin sinetti ja kolme väärinpäinristiä ja edessä Euronymous ja Mayhemin logo ja baphometin sinetti taustalla. Äskeinen kirjoitus ansaitsee plussan. |
tsugaru 18.05.2010 10:09:18 (muokattu 18.05.2010 10:25:38) | |
---|
oo-p: "..ja sää olit homo?" -kysyi nainen vappuna baarissa, kun olin esitellyt tälle itse tekemäni kauluspaidan "...ömm. Joo. Mistäs sen hoksasit?" -minä "ku ei kukkaa hetero pukeudu noin tyylikkäästi" -sanoi toinen nainen vieressä "Ei niin" -siihen toinen "...." -minä hymyilin" "Eikäku ethännä mikkää homo oo" -molemmat naiset "No en minä oo.." ..En tiijä pitäskö tuosta olla ylpeä vai mitä.. :/ Ompelutaidoista ainakin. Kiistämätön tosiseikka on, että kaikkia opinahjoni tyylitietoisia vaatetus- ja tekstiilipuolen poikia arveltiin homoiksi. Mitä osa näistä olikin. Viimesiä papereita opintotoimistosta hakiessani sain kuulla, että ovat aina luulleet minun olleen vaatetussunnittelun puolella, joten "..En tiijä pitäskö tuosta olla ylpeä vai mitä.." heh..ja kaiken lisäksi Andy huusi mua kerran pöytäänsä sanoen...mutta enpä kerrokaan mitä hauskaa. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |
Hard as a rock 21.05.2010 19:32:03 | |
---|
Isoveli luonnehti mua viikonloppuna paksuksi rantapummiksi, se pisti naurattamaan. Marge: I Have never been so embarrassed in my whole life.
Homer: Why, what did you do? |
tepeh 21.05.2010 22:33:06 | |
---|
Kaikki luulee, että olisin värjännyt hiukseni. On kuulemma niin erikoista, jos on luonnollisesti juuresta tummat ja latvoista vaaleammat.. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
wiljo 22.05.2010 00:14:02 | |
---|
Joku aika sitten tuli vastaan joku rantojen mies, se katsoi minua jo kaukaa, kohdalle tultua nosti kätensä ja huusi "Moro joulupukki!" |
-Lassi- 22.05.2010 10:13:01 | |
---|
"Oot aika häijyn näkönen jätkä. Jos kävelisit kadulla vastaan niin kyllä kiertäisin kaukaa" Näin siis kaverini uudesta letistäni. |
JIRPPI 25.05.2010 22:23:00 | |
---|
JOPPA: Tänään kävelin Citymarketissa kolmen tyypin ohi ja yksi niistä sanoi kahdelle muulle: "Sielt tulee saatananpalvoja.." Ehkä tämä Mayhem-paita vaikuttaa jotenkin asiaan - selässä iso baphometin sinetti ja kolme väärinpäinristiä ja edessä Euronymous ja Mayhemin logo ja baphometin sinetti taustalla. Mitäs käytät saatananpalvontapaitoja :D |
Joulupukkijormala 26.05.2010 23:20:58 | |
---|
Kuulemma The Arkin laulajan näköinen. Mitenhän pitäisi suhtautua... Rumpukapulat: "Mulla on komodo. Se sanoo sääh ja se on mieesss." |
Horatius-87 27.05.2010 05:09:40 | |
---|
Joulupukkijormala: Kuulemma The Arkin laulajan näköinen. Mitenhän pitäisi suhtautua... teroittelemaan bussikorttia sanoisin There are people who talk with themselves and learn a lot from the conversation. |
-Cale 27.05.2010 13:05:07 | |
---|
JOPPA: Tänään kävelin Citymarketissa kolmen tyypin ohi ja yksi niistä sanoi kahdelle muulle: "Sielt tulee saatananpalvoja.." Ehkä tämä Mayhem-paita vaikuttaa jotenkin asiaan - selässä iso baphometin sinetti ja kolme väärinpäinristiä ja edessä Euronymous ja Mayhemin logo ja baphometin sinetti taustalla. Kova äiä... |
JOPPA 27.05.2010 14:46:18 | |
---|
JIRPPI: Mitäs käytät saatananpalvontapaitoja :D Se on hieno? Ja Mayhem on hyvä? Äskeinen kirjoitus ansaitsee plussan. |
alex146 27.05.2010 21:25:21 (muokattu 27.05.2010 21:26:51) | |
---|
Joku ala-asteikäinen skidi huus kaverilleen "kato mikä tukkahintti!" ja heitti mua kävyllä. |
Sergei Fallinen 28.05.2010 22:16:19 (muokattu 28.05.2010 22:16:34) | |
---|
juteltiin jotain kesätöistä ja siitä kuinka en oo löytänyt mitään niin taas kaveri tokaisi mun ulkonäköön viitaten "ai ei ollu yhtään huumediilerin paikkaa avoinna?" |
geeza 18.06.2010 12:48:49 | |
---|
JOHN COLOSSAL |
Murgo 19.06.2010 16:58:42 | |
---|
Kaveri joka oli viimeksi nähnyt minut huomattavasti vähemmän karvaisena:Kuka toi Jeesuksen näköinen mies on? Työkaveri pikkujouluissa: Sähän alat olla ihan oikean HD-miehen näköinen. Lisää kommentteja odotettavissa parin viikon päästä kun tapaan kaksi vanhaa kaveria jotka eivät ole nähneet minua pariin vuoteen vaikka puhelimessa onkin puhuttu, joten heidän viimeisin muistikuvansa minusta on kaljupäinen ja parraton. Hauska kuulla miten reagoivat. Se hyvä puoli on kyllä pitkän tukan kasvattamisessa vasta näin vanhemmalla iällä ettei kukaan erehdy luulemaan naiseksi, etenkin kun kasvattaa parran samaan aikaan. Siloposkisten teinipoikien kohdalla ihan rehellisenkin erehtymisen mahdollisuus vielä on. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |