Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 543 44 45 46 47 48 49 50 51
-Lassi-
12.02.2011 23:34:16
Kuin nopeesti teillä on kasvanu noi kulmalävärit ulos? Mä otin ittelleni lokakuussa korun ja luovuin siitä noin 5 min sitte. Eli 4kk kesti vaan. Ihan kokonaan se ei ulos kasvanu, mutta korua oli näkyvillä saman verran kuin ihoa siinä välissä, ellei enemmän. Toki olisin voinu vaihtaa lyhkäsempään, mutta toi ei meinannut missään vaiheessa ees parantua kunnolla. Lisäksi se otti usein aika kovia tällejä keikoilla ja muutenkin vapaa-ajalla. Vähän haikee fiilis, lisäs sopivasti särmää mun lookkiin, mut ei se tommosena huonosti parantuneena, märkivänä mikään maailman kaunein ilmestyskään ollut.
Etanoli, kofeiini ja nikotiini eivät ole myrkkyjä. Niistä on elettävän arvoinen elämä tehty.
Jeltz
12.02.2011 23:57:47
-Lassi-: Kuin nopeesti teillä on kasvanu noi kulmalävärit ulos? Mä otin ittelleni lokakuussa korun ja luovuin siitä noin 5 min sitte. Eli 4kk kesti vaan. Ihan kokonaan se ei ulos kasvanu, mutta korua oli näkyvillä saman verran kuin ihoa siinä välissä, ellei enemmän. Toki olisin voinu vaihtaa lyhkäsempään, mutta toi ei meinannut missään vaiheessa ees parantua kunnolla. Lisäksi se otti usein aika kovia tällejä keikoilla ja muutenkin vapaa-ajalla. Vähän haikee fiilis, lisäs sopivasti särmää mun lookkiin, mut ei se tommosena huonosti parantuneena, märkivänä mikään maailman kaunein ilmestyskään ollut.

Meikäläisellä oikeastaan ihan samanlaiset kokemukset. Vuoden verran ekan kerran jälkeen yritin vielä uudemman kerran, mutta kummallakin kerralla muistaakseni vajaassa puolessa vuodessa ei parantunut kunnolla ja lopulta puski ulos niin paljon että luovuin koko ideasta.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
-Lassi-
13.02.2011 11:42:08
Jeltz: Meikäläisellä oikeastaan ihan samanlaiset kokemukset. Vuoden verran ekan kerran jälkeen yritin vielä uudemman kerran, mutta kummallakin kerralla muistaakseni vajaassa puolessa vuodessa ei parantunut kunnolla ja lopulta puski ulos niin paljon että luovuin koko ideasta.

Joo. Itse mietin että vois kokeilla toiseen kulmaan reilun vuoden päästä armeijan jälkeen. Jos silloin onnistuisi paremmin. Vähän tylsää kun nyt ei killu missään mitään lävistyksiä. Vois käydä vaikka korviin tekemässä reiät. Tai sitte tatuointi.
Etanoli, kofeiini ja nikotiini eivät ole myrkkyjä. Niistä on elettävän arvoinen elämä tehty.
tuomittu
13.02.2011 15:42:54
Itselläkin kasvoi alle puolessa vuodessa ulos. Kahdesti kokkeilin. Saatana. Tunnen joitakin tyyppejä, joilla on kulmakoru pysynyt paikallaan jo monet vuodet (esim. siskolla ollut jo yli kymmenen vuotta) ja kaikilla niillä on tapin sijaan rengas. Yhteensattumako vain?
-Lassi-
13.02.2011 16:39:17
tuomittu: Itselläkin kasvoi alle puolessa vuodessa ulos. Kahdesti kokkeilin. Saatana. Tunnen joitakin tyyppejä, joilla on kulmakoru pysynyt paikallaan jo monet vuodet (esim. siskolla ollut jo yli kymmenen vuotta) ja kaikilla niillä on tapin sijaan rengas. Yhteensattumako vain?

Sitte taas toiset puhuu että renkaalla on tapana kasvaa nopeemmin ulos koska ottaa enemmän damagea ym. Mutta toisten iho sopii paremmin ku toisten. Ittelläni on ainaki todella kuiva iho ja oon aika laiska rasvaamaan, joka varmaan edisti korun uloskasvua. Mut toisaalta taas sanotaan että rasvaaminen hidastaa paranemista. Ota näistäkin nyt sitte selvää.
VelvetRose
16.02.2011 17:44:53
Mulla on ollut kulmakoru samalla tapilla semmoiset 4 vuotta. Ihan kivasti se on tuossa ollut, pari tulehdusta koettu, mutta muuten ei ole ollut ongelmia. Alussa tuppasin aina repimään sitä paidankauluksiin ym.

Kielessä on lisäksi tappi ja huulessa oli aikanaan madonna, jonka mielelläni laittaisin uudestaan. Neulakammosta huolimatta haluaisin lisää killuttimia ja kuvia kehooni.
Sometimes old scars become new wounds
Stag
11.04.2011 19:16:30

Olen tässä jo pitkään puntaroinut tatuoinnin ja lävärin välillä..Tatuointi on hieno, mutta pysyvä.. (no, saahan sen nyt pois mutta ya know what I mean) Lävistys ei ole yhtä hieno kuin tatuointi, mutta reiän voi aina kasvattaa umpeen jos se alkaa kyllästyttämään..

Lävistykset on myös halvempia, ja niihin suhtaudutaan ehkä paremmin kuin tatuointeihin. Riippuu tietenkin lävistyksen paikasta. Itse olen ajatellut kulmalävistystä. Onneksi tässä on vielä aikaa miettiä, ajattelin ottaa tatuoinnin tai lävistyksen sitten kun tulee 18-20 mittariin :)
"We were like two parts of an apple, We were nothing without each other"
Wolfhound
15.04.2011 19:45:44

Täällä meilläpäin alkaa oleen tatuointeja jo ihan tavisäideillä joita näkee tuol koulunpihalla - ei taida oikeen enää iske tatska, joten miettiny että vois ottaa (noitten 20 vuotta jo roikkuneitten korvarenksujen) lisäks kulmarenksun ...meni vaan noi nelikymppisbileet (hyvä tekosyy) jo ohi ;)
Se mikä ei tapa, vituttaa
Charge
31.05.2011 13:14:12

Joskus olen vaahdonnut tässä keskustelussa, etten koskaan ottaisi naamaan mitään lävistystä. Nyt haluaisin ottaa kyllä renkaan alahuuleen, olispa makia. Ja tatuoinnin tahtoisin ehkä myös, mutta tässä olisi porukat suostuteltava varmaan ensin, ja tuskin ovat tässä asiassa taipuvaista sorttia. Tosin äidilläkin on tatska. ;)
"Historys Written Today".
JPQ
31.05.2011 13:27:41

Stag: Olen tässä jo pitkään puntaroinut tatuoinnin ja lävärin välillä..Tatuointi on hieno, mutta pysyvä.. (no, saahan sen nyt pois mutta ya know what I mean) Lävistys ei ole yhtä hieno kuin tatuointi, mutta reiän voi aina kasvattaa umpeen jos se alkaa kyllästyttämään..

Lävistykset on myös halvempia, ja niihin suhtaudutaan ehkä paremmin kuin tatuointeihin. Riippuu tietenkin lävistyksen paikasta. Itse olen ajatellut kulmalävistystä. Onneksi tässä on vielä aikaa miettiä, ajattelin ottaa tatuoinnin tai lävistyksen sitten kun tulee 18-20 mittariin :)

Kyllä vaikka kumpaakaan en itse ottaisi hyvä tatuointi sopii minusta aavistuksen useammalle kuni lävistys kun ei puhuta korvakoruista vaan noista erikoisemmista paikoista. Jokainen tietysti tekee miten tahtoo. Ja mulla sivusta päin melkein käänteinen mielikuva vaikea sitten sanoa kun ei kumpaakaan ole eikä varmaan tule.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Vainaja
31.05.2011 17:24:06
Wolfhound: Täällä meilläpäin alkaa oleen tatuointeja jo ihan tavisäideillä joita näkee tuol koulunpihalla - ei taida oikeen enää iske tatska, joten miettiny että vois ottaa (noitten 20 vuotta jo roikkuneitten korvarenksujen) lisäks kulmarenksun ...meni vaan noi nelikymppisbileet (hyvä tekosyy) jo ohi ;)

Ja pyh! ota neliykkösiks läväri kulumaan. Tasavuosien juhliminen on liian mainstreamia..
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
-Lassi-
14.06.2011 18:14:04
Hu aa! Nyt on 2mm rinkulat korvissa. Sattui yllättävän paljon, en osannu odottaa.
-It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it.
TheMurno
30.06.2011 20:51:15
Yhtään lävistystä en omista vielä, mutta muija kovasti ehdottelee nänniläväriä. Maksaako/sattuuko ihan vitusti?
Fake and gay
-Lassi-
30.06.2011 22:47:25
TheMurno: Yhtään lävistystä en omista vielä, mutta muija kovasti ehdottelee nänniläväriä. Maksaako/sattuuko ihan vitusti?

Maksaa 30-40 e riippuen korusta mun vakipaikassa. Nänniläväriä en omista mutta sattuu kai hetken ihan sikana. Mut ihan tyylikkäitä ovat mun mielestä, oon harkinnu kans intin jälkee semmosta.
-It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses. -Hit it.
TheMurno
01.07.2011 11:46:07
-Lassi-: Maksaa 30-40 e riippuen korusta mun vakipaikassa. Nänniläväriä en omista mutta sattuu kai hetken ihan sikana. Mut ihan tyylikkäitä ovat mun mielestä, oon harkinnu kans intin jälkee semmosta.

Hyhyy, no, tänään Hesaan shoppailemaan ja muuta paskaa. Muija saa raahata jonnekin lävistettäväksi jos huvittaa. Ja saa luvan maksaa puolet vähintään. : D
Fake and gay
Seba
01.07.2011 11:52:01 (muokattu 01.07.2011 11:53:58)

TheMurno: Yhtään lävistystä en omista vielä, mutta muija kovasti ehdottelee nänniläväriä. Maksaako/sattuuko ihan vitusti?

Sattuu vitusti ainakin jos on viileää ja nännit on kovana.

Piti molempiin ottaa aikoinaan, omaan hyvän kivunsietokyvyn, mutta tuli niin puun takaa niin viiltävä kipu että toinen jäi ottamatta, eikä tässä 12 vuotta myöhemminkään ole ollut pokkaa ottaa toista :)

Plus että paranee vitun hitaasti, mulla meni joku 8kk että alkoi olla ok, ja heti perään sain kunnon alakoukun suoraan tissiin, ja taas paranneltiin muutama viikko :)

Teet muijas kanssa diilin että otat, jos sekin ottaa..
Hommat luistaa. Kuin kytkin..
TheMurno
01.07.2011 15:11:13
Seba: Sattuu vitusti ainakin jos on viileää ja nännit on kovana.

Piti molempiin ottaa aikoinaan, omaan hyvän kivunsietokyvyn, mutta tuli niin puun takaa niin viiltävä kipu että toinen jäi ottamatta, eikä tässä 12 vuotta myöhemminkään ole ollut pokkaa ottaa toista :)

Plus että paranee vitun hitaasti, mulla meni joku 8kk että alkoi olla ok, ja heti perään sain kunnon alakoukun suoraan tissiin, ja taas paranneltiin muutama viikko :)

Teet muijas kanssa diilin että otat, jos sekin ottaa..

Noh, pahalta kuulostaa. Alan varmaan pillittää, ku pikkutyttö. Hoho. Ja se on kyllä valmis ottamaan itellensä kanssa, eli ei tarvitte edes vaatia/uhkailla.
Fake and gay
pardy
02.07.2011 13:23:05

Sattuuhan se ihan vitusti. Maksupuolesta en niin tiedä, omistani maksoin muistaakseni "aika paljon", otin noin viisi vuotta sitten Yazkalla. Nänniläväri oli mullakin ensimmäinen minkä otin, joten ei oikeen tiennyt mitä odottaa kivun suhteen. Näin jälkikäteen kun muistelee, niin ei se nyt varmaan kuitenkaan mahdottomasti sattunut, kun kuukautta myöhemmin kävin napsaisemassa renkaan toiseenkin nänniin. ;)
päänahka
04.07.2011 00:02:40
pardy: Sattuuhan se ihan vitusti. Maksupuolesta en niin tiedä, omistani maksoin muistaakseni "aika paljon", otin noin viisi vuotta sitten Yazkalla.

Yazkalla onkin varmaan suurin piirtein Helsingin korkeimmat hinnat.
pardy
04.07.2011 15:21:45

päänahka: Yazkalla onkin varmaan suurin piirtein Helsingin korkeimmat hinnat.

Hyvin paljon mahdollista. Eihän noista tiennyt kun en ole eläissäni kaupungissa asunut. Menin vaan sinne mitä suositeltiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)