KTR 01.05.2004 22:19:33 | |
---|
En, mutta haluaisin kyllä turpaani. Kai.. Taidat olla vähän hölmö? |
Rot Gut 02.05.2004 19:26:02 | |
---|
Mulle on sanottu "leikka letti tai osta kitara"...mä sanoin sille et on jo ni juippi meinas käydä päälle. Sillä taisi olla jotaa patoutumia. Mitä tähän pitäisi??? |
Dunga 03.05.2004 11:09:44 | |
---|
Vappuaattoa meinasi käydä hullusti, kun käytiin huoltoasemalla hakemassa oluttta. Pari paikallista kapeakatseista autoilijaihmistä eivät suvainneet vihreää paitaani tai pehkotukkaani. Ensiksi ne huusivat myy paitasi hintti jonka jälkeen vakio: leikkaa nyt jo se vitun lettisi. Sanaakaan en heille viitsinyt sanoa vaan naurahdin itsekseni. Sen jälkeen ne lähtivät seuraamaan meitä ja sitten tuli vakio tönimiset ja luu-kurkkuun uhoamiset. Onnistuin livahtamaan sisälle, onneksi, kiitos Annikalle. "Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
JM 04.05.2004 19:19:29 | |
---|
Ensiksi ne huusivat myy paitasi hintti jonka jälkeen vakio: leikkaa nyt jo se vitun lettisi. Heh, vastaavanlaisia kokemuksia vappuaatolta; Minä, bändimme rumpali sekä basistimme talsimme pienessä tuubassa pitkin lähikaupunkimme katuja toivotellen vastaantulijoille aivan vilpittömästi hyvää vappua. Totta kai eräs tervehtimämme (anteeksi rujo ilmaus) Eminem-wannabe-kusiaivo heitti ilmeisesti rumpalimmelle takaisin sen legendaarisen lausahduksen: "leikkaa tukkas vitun hippi". Tämän jälkeen hepun uhoaminen päättyi äkkiä, syystä että meidän kolmikko repesi aivan järkyttävään nauruun, hohotimme niin että koko ympäristö kuuli. Totesin vielä jätkälle, että "et sitten muuta keksinyt" ja "aika hyvä läppä muuten". Jäi mies aika vaikean näköisenä aloilleen istumaan, ei tainnut kaikesta huolimatta rohkeus riittää muutakin kuin verbaalista väkivaltaa käyttämään. Aika maito äijä. Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net.
Kaikki muusikot pidätetään. |
kassper 05.05.2004 14:12:30 | |
---|
Eipä oo koskaan tullu turpaan. Olin mä joskus "Vitunhamppupipo" ja "Vitunhippi" ja vitunvaikkamitä, Mutta eipä siin mittään. Mutta joskus oli lähellä: Oli kaunis kesäilta.... Kävelimme rannassa.... Olimme menossa tervehtimään tyttöystävän kavereita... Joku ei pitänyt puna-vihreä-keltaisesta pipostani... Heitti kaljaa päälleni... Näytin sentteriä kaverille ja, kas kummaa, hetken päästä tylee yhdeksän päinen lauma rasvakäsiä uhoomaan, että: "Oot vittuillu meidän jätkälle!" Kyseinen kaveri, jolle olin "vittuillu", kurkisteli jonkun jääkaappi-pakastin-yhdistelmän kainalosta ja osotteli mua. Oli jo rinnuksesta napakka ote, kun sitten tyttöni tuli paikalle ja runttas kaverin kauemmas. Tästä koko ranta-episodista episodista johtunee, että mua sanotaan Rantasalmella Hatuksi kai vieläkin. -Mr. Hat- Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista. |
Väinämöinen 07.05.2004 02:38:33 | |
---|
En ole ottanut turpaani, ihme kyllä. Viiksistäkään en ole saanut selkääni (olen siis parin viikon päästä ylioppilas, kasvattanut viiksiä/partaa koko pienen ikäni). Mykkä kissa on mauton. |
surkea olio 07.05.2004 02:45:31 | |
---|
En ole. Mitä järkeä siinä olisi? On ikävää olla surkea olio. |
Henko 07.05.2004 12:19:44 (muokattu 30.05.2004 16:52:00) | |
---|
En ole. Mitä järkeä siinä olisi? No harvoin sitä kukaan pukeutuukaan niin että turpasauna tulee. Horror Sweet Horror. |
Dedley Rattle 30.05.2004 14:26:42 | |
---|
Vittuilu kajaaleista, tai naureskeli ja sellast. Näytin yksinkertaisesti keskisormea ja kysyin onks joku ongelma. Eipä sitten ollu. Joskus tommonen uhoaminen voi olla hyvää. Jos oot hiljaa ne kokee sut heikoks ja sellaseks. |
Henko 30.05.2004 16:54:51 | |
---|
Joskus tommonen uhoaminen voi olla hyvää. Jos oot hiljaa ne kokee sut heikoks ja sellaseks. Joo. Yks kaveri kerran sano että paras konsti välttää vittuilun jälkeinen tappelu on käydä suoraan kurkkuun kiinni hullunkiilto silmissä. Toimii kuulemma oikeesti. Kun yleensä nuo vittuilijat koittaa ettiä semmosta "heikkoa" uhria. Harkitsisin kuitenkin itse aika tarkkaan tommosta strategiaa. Horror Sweet Horror. |
vinonelioklovni 31.05.2004 13:54:07 | |
---|
Olen 13v. en pukeudu oudosti mutta lettini alkaa olemaan yli olkapäiden jo parisenttiä.. 2 kertaa olen turpaan meinannut saada mutta jotenkin olen aina selvinnyt, alku vuonna kun menin 7 luokalle joka päiväistä oli tämä leikkaa lettis, mee parturiin.. noh sitten tuli koulun joka vuotiset soittajaiset soitimme bändin kanssa.. siitä päivästä lähtien on vittuilua tullu paljon vähemmän mitä ennen.. Serkkuni on saanu turpiin vaatetuksesta ja letistä.. tulevaisuutta ajatellen minusta pitäisi tulla aika jääkaappi pakastin yhdistelmä, joten toivottavasti tämä vähenee vieläkin enemmän.. soitolla saa muuten enemmän kavereita :D |
Kitaravirtuaali 31.05.2004 21:48:37 | |
---|
soitolla saa muuten enemmän kavereita :D Ei välttämättä enemmän, mutta parempia. Paskaakos tässä. |
peltikojootti 01.06.2004 14:03:31 | |
---|
Ei, en ole saanut mutta kaverini melkein sai, mutta mottasi takaisin.. nimittäin kyseinen henkilö (mies/poikia) oli meikattu aika näyttävillä silmämeikeillä, ja lisäksi hänelllä oli äitinsä vanhat kuteet vuodelta keppi ja kivi.. Näytti ihan leppäkertulta..musta villatakki jossa oli punaisia palloja->ne oli kohola.. Ja turpaan meinas tulla. Möyh sanoin kärpänen.. |
Jimi 04.06.2004 14:16:25 | |
---|
Joo. Yks kaveri kerran sano että paras konsti välttää vittuilun jälkeinen tappelu on käydä suoraan kurkkuun kiinni hullunkiilto silmissä. Toimii kuulemma oikeesti. Kun yleensä nuo vittuilijat koittaa ettiä semmosta "heikkoa" uhria. Harkitsisin kuitenkin itse aika tarkkaan tommosta strategiaa. juu toimii. Oon kokeillu. Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |
Henko 04.06.2004 15:12:24 | |
---|
juu toimii. Oon kokeillu. Ainakin jos on paino 150:n kilon paremmalla puolella :) Horror Sweet Horror. |
Defrayer 04.06.2004 18:37:52 | |
---|
En ainakaan vielä, vaikka käytänkin aika pitkälti vain tummia vaatteita. Odottakaas kunhan hiukseni kasvavat. "This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla. |
Noidanmetsästäjä 05.06.2004 03:57:10 | |
---|
Saatu on, valitettavasti... Helsinki tuntuu olevan ainoa paikka Suomessa, jossa ei tarvitse koko ajan kulkea valmiina juoksemaan karkuun (meikäläisen herneen paksuisilla hauiksilla ja uskomattomalla lihasmassalla ei aleta tappelemaan...) Viimeksi sain turpaani Kuopiossa: olin kavereiden kanssa ulkona, päällä oli pitkä nahkatakki, mustat housut ja musta paita. Hiukset olin laittanut sivuilta pystyyn ja edestä sivulle pinnillä. Silmiä koristi komeat kajalit. Istuttiin sitten aloillamme kun yhtäkkiä veljeni tuli ja osoitteli helvetinmoista kaappia (skini, ylläri)Veljeni, joka on hoppari, oli juuri äsken meinannut saada turpaansa ja tuli tietysti luokseni. Minä ryntäsin sitten tietysti sen jätkän luokse ja vittuilu alkoi. Sitten tapahtui jotain todella hienoa: kytät tulivat! Nämä korjasivat veljeni pois autoon ja minä koitin tietysti sanoa poliisisedille siitä skinistä, joka juuri äsken vittuilut minulle ja veljelleni. Eipä siinä mitään, poliisisetä, joka taisi itsekin olla skini, ei edes kuunnellut, komenteli vain jotain. Veljenikin koetti sanoa jotain mutta kytät vain työnsivät hänet autoon. Kytät lähtivät pois, skini tuli takaisin ja veti turpaan. Ihanaa! Suomi on ahdasmielinen maa! "Minä olen Kari Peitsamo!" |
hörhö 05.06.2004 11:32:26 | |
---|
Huuteluja tulee tuon tuosta, mutta jotenkin onnistun aina välttämään iskut. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
Jimi 05.06.2004 14:36:26 | |
---|
Ainakin jos on paino 150:n kilon paremmalla puolella :) Emmäny tiiä, oon ite 55kg. Ku oon aina ihan hiljaa jos joku rupee ryttyilee, mut kerran ku yks tyyppi rupes läiskii sellasella nahkahanskalla, ni sit meni hermot ja tarrasin sitä kurkusta kiinni aika vihasen näkösenä ja sanoin "Nyt vittu lopeta!" tai siis huusin. En oo kyllä turpaan saanu ulkonäön takia mutta kaikkien mun kavereiden vanhemmat aina luulee mua tytöks jos näkee mut jostai kaukaa. Siis mikä? Missä? Millon? Häh? En ymmärrä? |
Minushuman 08.06.2004 17:20:53 | |
---|
Eipä oo kukaan tullut aukomaan päätään. Johtuu kai siitä ettei ole rakenteeltaan mikään kukkakeppi jossei mikään kehonrakentajakaan. Jos nyt joskus jonkun punnerruksen jaksaa vääntää. Mutta kun ulkonäkö on enemmän fillariäjjä linjalla ja naamalla peruslukemillakin vähemmän aurinkoinen ilme saa olla rauhassa. Kapakassa vähän turhankin. Oon kuulemma pelottavan näköinen. M-91 jalassa + mustat farkut, t-paita & nahkatakki (mustat). Pitkä fleda ja julma parta. Zakk Wylde tyyliin. "The joy of violent movement pulls you under..." |