Aihe: Saako rokkari omistaa verkkarit?
1 2 3 4 5
mgminishit
13.06.2009 22:11:35
-Henri-: Itse käytän college-housuja enempi kuin verkkareita. Verkkarit on jalassa, jos sattun urheiluun syyllistymään tai kun molemmat college-housuni ovat pesussa. Jälkimmäistä tapahtuu tosin todella harvoin: samat colleget kun menee jalassa pari, muutama kuukautta ilman pesua :D Kavereillekin yms. olen nyt mennyt colleget jalassa - myös tyttöystävän kanssa lähi Siwaan ostamaan jäätelöä. Yksi kerta oli jalassa reikäiset, osmo coloriin tuhrautuneet siniset college-housut, joissa lukee vasemmassa lahkeessa "Superbike". Yksi pikkutyttö sitten totesi ohi mennessään kavereilleen: "Vähän oli hirveet housut tolla yhellä :O". Piru, ihan mukavuuden, laiskuuden ja yleisen vittumaisuuden takia ne jätin jalkaan. Olipa tuossa toukokuun lopussa vielä setissä mukana maiharit; housujen lahkeet "särmätty" sinne varsien sisään. Joo, ihan hirveen näköstä. Ihan sama.

Vittu, se on muuten ihan käsittämätöntä, että nää semi-pissikset ja niiden semi-fruittarikaverit kulkee mm. koulussa ja kaupungilla collegeissa. Ja kutsuu varmaan osa niitä vieläpä "kollareiksi". Jumaliste, hirveetä. Mulla ei tuu mielen viereenkää. Vai onko ne sittenki mua tr00mpia...? :(

Sul on aika hyvä asenne tähän ;) Niin, semiteinit saattaa olla sellasii mut mäkään en aina tajua sitä. Itse en pidä kyseisiä housuja välttämättä erityisen trendikkäinä, vaikka hienoja ne toki ovat.
Ylläpito teki poliittisen murhan minua vastaan, ja lynkkasi törkeästi.
Sergei Fallinen
14.06.2009 00:50:49
mitkä ihmeen semiteinit/semipissikset?
-Henri-
14.06.2009 20:04:03
hibernance: mitkä ihmeen semiteinit/semipissikset?

Piti itse keksiä kuvaileva termi... Semi-pissis = pissishtävä teinityttö. Ei ihan muovihuora, mutta liian laitettu jne. ollakseen ihan "normaali" =)
Davet
18.06.2009 12:11:48
Kyllä mulla on verkkarit jossain tuolla kaapinperällä, mutta en mä niitä ikinä käytä. En edes salaa kotona.
Hold on, I'm comin'
Bonesaw
23.06.2009 00:42:51 (muokattu 23.06.2009 00:44:10)
Offtopic:

Mistä tulee nimitys "piriverkkarit",joilla tarkoitetaan tietääkseni erityisesti verkkareita,joissa on ne kaksi viivaa puntissa? Muistuttaako ne piriviivoja vai käyttääkö piripäät niitä vai häh? Samoten,kun "myllyverkkarit"? Tuleeko toi nimitys siitä,että eräs pilottakkia ja kaljua päätä suosiva ihmisryhmä noita tykkää tapellessaan pitää? Eli tarkoitetaanko niillä ns. nappiverkkareita?
Icy-Sun
13.07.2009 23:37:11
Farkut ovat kesällä perkeleen kuumat, mutta silloinkin tulee vedettyä shortsit, eikä verkkareita. Urheillessa vaan käytän, mutta urheilukin on vähäistä...
JPQ
14.07.2009 16:07:07

Icy-Sun: Farkut ovat kesällä perkeleen kuumat, mutta silloinkin tulee vedettyä shortsit, eikä verkkareita. Urheillessa vaan käytän, mutta urheilukin on vähäistä...

ei muuten jostaijn syystä farkut ole kesällä kuumat ainakaan mulla.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
mgminishit
14.07.2009 18:26:28
Bonesaw: Offtopic:

Mistä tulee nimitys "piriverkkarit",joilla tarkoitetaan tietääkseni erityisesti verkkareita,joissa on ne kaksi viivaa puntissa? Muistuttaako ne piriviivoja vai käyttääkö piripäät niitä vai häh? Samoten,kun "myllyverkkarit"? Tuleeko toi nimitys siitä,että eräs pilottakkia ja kaljua päätä suosiva ihmisryhmä noita tykkää tapellessaan pitää? Eli tarkoitetaanko niillä ns. nappiverkkareita?

Tietääkseni piripäät käyttää niitä et siitä nimi. Piri laittaa kato juoksemaan ni senki takia hyvä olla. Myllyverkkarit on joku itä-helsingin kansallisasu. Adidaksen, muita tuntomerkkejä en tiedä, oon kyl kuullu joittenki väittävän aitojen myllyjen olevan siniset addut jossa vaaleansiniset raidat, ja jotain muuta mut en muista.
mgminishit
14.07.2009 18:27:39
Bonesaw: Offtopic:

Nii ja nappiverkkarit on tosiaan sitten taas eri vaate. Ne on sellasii mis on lahkeis napit.
Izer
14.07.2009 19:40:12
Kollarihousut aina jalassa kotona. Ulkona niissä nyt ei pahemmin viitsi liikkua, kaupassa joskus sunnuntaisin ehkä ;) Mutta himassa ei viitsi farkkuja ja muita hienouksia pidellä niin nämä ovat sopivat. Verkkarit ovat vähän kovemmat niin en kotona viitsi pitää, mutta salille tulee usein laitettua.
Ridin' with the wind!
flektra
21.07.2009 18:00:19
Mun kaverin perusvaatetus= CoB huppari ja varmaa 3 numeroo liian pienet verkkarit :)
qwertyuiopåasdfghjklöäzxcvbnm
Kurkunleikkaava
21.07.2009 18:20:25
mgminishit: Nii ja nappiverkkarit on tosiaan sitten taas eri vaate. Ne on sellasii mis on lahkeis napit.

Niin, ja niitä käyttää vissiin semmoset jotka nappailee paljon kaikenmaailman nappeja.
Filip
23.07.2009 02:32:54
vantage: Rokkarit ei lenkkeile ja ne käyttää verkkareita aina kotona kun kukaan ei näe.

Rokkarit eivät saa huolehtia kunnostaan?
plikk
23.07.2009 21:52:45
Filip: Rokkarit eivät saa huolehtia kunnostaan?

Ei saa. Rokkarit juo viinaa ja kuolee nuorena huumeisiin.
En tiijä, vituttaa vaan niin perkeleesti. Vittu punasine hiuksineen ja vitun laiskamatoineen. Tommonen velmu. En tiiä, vituttaa vaan koko mies.
Jermakki
24.07.2009 19:23:13
Kyllähän niitä omistaa saa, eri asiahan se on käyttääkö niitä.
Sergei Fallinen
24.07.2009 19:26:18
Jermakki: Kyllähän niitä omistaa saa, eri asiahan se on käyttääkö niitä.

no emmä nyttiedä, kyl tyyliin joku nukkekotikin jossain rokkarin kutuluolas aika dilleltä näyttäs ilman et sil koskaan oikeesti ees leikkis. tai sininen tupakka-aski ilman et sitä koskaan polttas.
ooonnaa
25.07.2009 17:57:25
mul on monet verkkarit, mut en käytä niit arkipäivän pukeutumises... harrastan futista nii kyl mult pitää löytyy joitai venyvii housui =)
Kurkunleikkaava
25.07.2009 20:33:50
Mä käytän verkkareita oloasuna. Ja joskus krapulassa saattaa mennä kauppaankin verkkarit jalassa.
JMP71
27.07.2009 03:42:20
Oikeasti, farkuista tulee helvetin mukavat pitää ihan näin himassakin kun niitä kuluttelee tarpeeksi kauan. Ihan kuin ei olisi housuja ollenkaan...

..tässä vaiheessa ovat jo niin kuluneet, että seuraavassa pesussa niistä muodostuu shortsit. Tai vähintäänkin pallit roikkuu ulkona.
Hanki parempaa luettavaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)