Aihe: Maiharit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
rrroope
06.02.2009 13:36:34
niin, ja niille vielä jotka tuskastelevat maiharinnauhojen kanssa. Nauhoitusmetodeja on monenlaisia riippuen siitä haluaako koristeellisuutta, tukevuutta vaiko nopeutta avatessa ja kiristäessä. hyviä vinkkejä löytyy asiaan perehtyneeltä sivustolta:

http://www.shoe-lacing.com/
Mr. Moonbeam
23.02.2009 09:29:10 (muokattu 23.02.2009 09:29:51)
Citymarketissa oli sellasia teräskärkisiä(steel toe) maihareita, maksoi jotain 69 eguu. Mietin että oiskohan hyvät? Ainakin näytti ihan hyvältä, en kyllä kokeillut enkä tiedä onko niitä enää, kun siitä on jo aikaa varmaan 2 kk ainakin kun kävin C-marketissa...
CanYouStayStill
23.02.2009 10:39:09

Mr. Moonbeam: Citymarketissa oli sellasia teräskärkisiä(steel toe) maihareita, maksoi jotain 69 eguu. Mietin että oiskohan hyvät? Ainakin näytti ihan hyvältä, en kyllä kokeillut enkä tiedä onko niitä enää, kun siitä on jo aikaa varmaan 2 kk ainakin kun kävin C-marketissa...

Kyllähän ne hommansa ajaa, mutta melkein tuolla hinnalla saa jo jostain armeijan ylijäämäliikkeestä yms. uudet maiharit, jotka ovatkin sitten ihan kunnolliset.
Oliko noissa CM-kengissä kärjessä saumat? siis siinä kengän päällä vähän ennen varpaita? Itselläni petti juuri tuosta kohtaa tuollaiset saumalliset aikanaan. Teräskärki kun ei anna myöten niin joutui ilmeisesti aika koetukselle. Ehkä kesti n.2 vuotta, eli melko kauan.
Mr. Moonbeam
23.02.2009 11:45:47
Oliko noissa CM-kengissä kärjessä saumat?

En muista. Kyllähän niissä saattoi ollakin.
Akitus
23.02.2009 15:35:50 (muokattu 23.02.2009 15:36:13)
Mulla on toiset CM-maiharit nyt menossa. Edelliset taisi olla viitisen vuotta käytössä, eivätkä silloinkaan niinkään hajoamisen takia vaihtuneet vaan rupesivat vaan haisemaan jo aika kivasti. Sisävuori saattaa kulua kyllä jo aiemmin jonnin verran, mua se ei haitannut.
42.
BassLass
23.02.2009 17:15:30
Joskus 7. luokalla tuli pidettyä maihareita. Ei vaan ole mun juttu, rumatkin ovat. Munsta.
Mr. Moonbeam
24.02.2009 09:32:41 (muokattu 24.02.2009 09:33:44)
Edelliset taisi olla viitisen vuotta käytössä, eivätkä silloinkaan niinkään hajoamisen takia vaihtuneet vaan rupesivat vaan haisemaan jo aika kivasti.

Ps. kengät voi pestä.

Joo, jos 5 vuottakin kestää, niin sehän on kengälle jo pirun pitkä aika.

Joskus 7. luokalla tuli pidettyä maihareita. Ei vaan ole mun juttu, rumatkin ovat. Munsta.

Taidat olla semmosia varvassandaalimiehiä?
Akitus
24.02.2009 14:06:59
Ps. kengät voi pestä.
Toi on niitä naisten juttuja;)
42. "Ei ole tasapainoista tekstiä, jumalauta!" -Ylikomisario Rauno Repomies
CanYouStayStill
24.02.2009 14:54:17 (muokattu 24.02.2009 14:54:26)

Akitus: Toi on niitä naisten juttuja;)

Entäs kenkädödö? Kyllä sitten kelpaa taas marssia.
Akitus
24.02.2009 15:02:52
^Olen nähnyt kyllä jalka-antiperspirantteja, mutten kyllä kenkädödöjä.
ankkiz
24.02.2009 19:26:11

Akitus: ^Olen nähnyt kyllä jalka-antiperspirantteja, mutten kyllä kenkädödöjä.

Eiköhän se tavan dödö (suihkutettava!) kelpaa, niin sinne kenkiin kuin kainaloihinkin. Jos ei naama näytä ihan perseelle, niin kyllä sitä vielä näköaistin avulla huomaa kumpi pää on kumpi, vaikka haju vähän hämää :)
Kuuntele möhlö! http://www.mikseri.net/artists/?id=115176
Misse
24.02.2009 22:55:52
Mun sirot ja naiselliset popot on nämä: http://www.varusteleka.eu/prebeo/sh … product.php?show_product=_2ID11DR31

Hinta-laatusuhde erinomainen. Mutta jos hankkii, niin suosiolla ainakin yhtä numeroa suuremmat kuin tavalliset kengät. Ovat oikeasti siroa mallia.
Allekirjoitus ja nimen selvennys
Mr. Moonbeam
25.02.2009 09:14:19
Akitus: Toi on niitä naisten juttuja;)

No heittää vaan pesukoneeseen, ei siihen tarvita edes naista. Tosin siihen tarvitaan pesukone...
Jesve
25.02.2009 15:24:59

Misse: Mun sirot ja naiselliset popot on nämä: http://www.varusteleka.eu/prebeo/sh … roduct.php?show_product=_2ID11DR31.

Hehheh...ite meen lauantaina ostamaan samanmoiset. Komiat on:)
Akitus
25.02.2009 15:56:08
Juu, no täytyy pesukonevaihtoehtoa harkita näiden uudempien kanssa siinä vaiheessa kun alkavat sitä vaatia. Noiden edellisten kohdalla peli on kyllä jo menetetty, myös sen sisävuoren osalta.
Mr. Moonbeam
25.02.2009 16:48:07
Hitto soikoon! Missä toi Varusteleka muka sijaitsee? Olen asunut melkein koko elämäni Malminkartanossa ja en ole koskaan kuullutkaan tuommosesta. Ja kun tuossa väitetään että se ois Maltsussa, niin tuon kuvan perusteella se ois kyllä ihan Konalassa, koska Malminkartanossa ei ole S-markettia. Vai?
Hohhoijaa
25.02.2009 20:34:34
Mr. Moonbeam: Hitto soikoon! Missä toi Varusteleka muka sijaitsee? Olen asunut melkein koko elämäni Malminkartanossa ja en ole koskaan kuullutkaan tuommosesta. Ja kun tuossa väitetään että se ois Maltsussa, niin tuon kuvan perusteella se ois kyllä ihan Konalassa, koska Malminkartanossa ei ole S-markettia. Vai?

Ei tonne ole ollenkaan vaikea löytää, se on ihan siinä Konalan ässän kulmilla. Väliäkö sillä määrittelevätkö itsensä Maltsuun vai Konalaan. Myymälä on siis muiden teollisuusrakennusten lomassa, ja muistaakseni sielläpäin on myös jonkinnäköinen opaste.
The planet is fine, the people are fucked.
Torniojaws
25.02.2009 20:46:49

Hohhoijaa: Ei tonne ole ollenkaan vaikea löytää, se on ihan siinä Konalan ässän kulmilla. Väliäkö sillä määrittelevätkö itsensä Maltsuun vai Konalaan. Myymälä on siis muiden teollisuusrakennusten lomassa, ja muistaakseni sielläpäin on myös jonkinnäköinen opaste.

Tässä kartta:

http://maps.google.com/maps?f=q& … =0.004941,0.016522&t=h&z=17
Vortech | Relativity | Relativity + Bloody Phoenix (USA) + Forensic @ Ykän Pub, Oulu, 18.3.2009 | Osta levyjä
JPQ
25.02.2009 23:07:41

Mr. Moonbeam: Hitto soikoon! Missä toi Varusteleka muka sijaitsee? Olen asunut melkein koko elämäni Malminkartanossa ja en ole koskaan kuullutkaan tuommosesta. Ja kun tuossa väitetään että se ois Maltsussa, niin tuon kuvan perusteella se ois kyllä ihan Konalassa, koska Malminkartanossa ei ole S-markettia. Vai?

jotkut rajalla. en tunne hesaa ja väittäähän kaksi saksalaista soitinliikettä olevansa
euroopan suurimpia toinen kait myynnin mukaan ja toinen pintaalan tai jotain..
ps. onko postiosoite eri paikassa kun myymälä tuli vain mieleen.
Mr. Moonbeam
26.02.2009 09:46:20
Hohhoijaa: Ei tonne ole ollenkaan vaikea löytää, se on ihan siinä Konalan ässän kulmilla. Väliäkö sillä määrittelevätkö itsensä Maltsuun vai Konalaan. Myymälä on siis muiden teollisuusrakennusten lomassa, ja muistaakseni sielläpäin on myös jonkinnäköinen opaste.

Joo, hyvä. Taidankin mennä tuolta ostamaan maiharit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)