Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 531 32 33 34 35112 113 114 115 116
shovi
16.01.2007 13:37:52
Ouch! Hatunnosto tytölle moisesta tempauksesta! Vielä kerran: Ouch!

En ihan ymmärtänyt pointtia. Kenen suolia noi oli ja mikä niiden tarkoitus on?
"Anna mie soitan rumpuja!" -Amorphiksen kosketinsoittaja keikalla
hanuristi
16.01.2007 15:18:37
En ihan ymmärtänyt pointtia. Kenen suolia noi oli ja mikä niiden tarkoitus on?

Arpitatuoinnilta näyttää ja "suolet" lienee sitä irrotettua ihoa.
"huora on loistava sana ku sen sanoo oikein tunteella"
Viceroy
17.01.2007 22:27:59

Hyi helvata. Mutta lopputulos on kyllä siisti!
I let my moustache do the talkin'.
pehko
29.01.2007 06:35:45
taasen tuli eilen käytyä kuvittajalla....nyt on pöllön kuva sääressä... =D
HEAVY...FUCKING...METAL!
Lego
02.02.2007 18:12:50
Ja uusi kuva hakattiin tunti sitten, koukuttavaa tottavie..
I Wage War!
Vainaja
02.02.2007 21:43:09
Onnittelut!! millanen tuli? kuvaa?
The Land is silent...Before the storm!
Lego
02.02.2007 23:59:49
Onnittelut!! millanen tuli? kuvaa?

http://muusikoiden.net/dyn/users/16821.jpg

Semmottis, hieman harmittaa että monelta löytyy tuollainen mutta eipä ole suranainen bänditatuointi... kuten ei pohkeessa olevakaan tai toisessa olkapäässä..
I Wage War!
Majesty
03.02.2007 00:54:42
http://muusikoiden.net/dyn/users/16821.jpg

Semmottis, hieman harmittaa että monelta löytyy tuollainen mutta eipä ole suranainen bänditatuointi... kuten ei pohkeessa olevakaan tai toisessa olkapäässä..

Varsin asiallinen. Mihin toi viittaa ja ootko itte suunnitellu ?
En juo vettä koska kalat naivat siinä.
Lego
03.02.2007 09:34:14
Varsin asiallinen. Mihin toi viittaa ja ootko itte suunnitellu ?

www.inflames.com :)
I Wage War!
Vainaja
03.02.2007 20:34:50
On kyllä pirun tyylikäs..Mitäs kustansi ton kokonen?
The Land is silent...Before the storm!
Lego
03.02.2007 20:45:05
On kyllä pirun tyylikäs..Mitäs kustansi ton kokonen?

150 oli kustannukset kun toinen olkapääkin uudelleenvärjättiin. Eli jotian 130 luokkaa tää uus..
I Wage War!
fucktard
04.02.2007 16:27:30
Meikäläinen aatteli tässä joululoman aikaan(jos kerkee oulussa käymään), niin ottaa tonne yläselkään sen SAW elokuvista tutun hahmon.
Se jäbä joka vetelee aina sillä fillarilla tonteille kun on aika luetelle tuomioita!
Vittu sillä on komee naama!

Pakko kysyä, mikä teitä ihmisiä vaivaa?
hanuristi
04.02.2007 20:31:45
Itsehän juuri huomasin ventovieraalla löytyvän samanlaisen tatuoinnin kun itsellä, omapiirtämän.
Ei, lupaa ei ole ja ei, kysyttykään sellaista ei ole.
Vitun kiva.
Loot Burn Rape Kill Repeat
Mimi
04.02.2007 20:47:43
Itsehän juuri huomasin ventovieraalla löytyvän samanlaisen tatuoinnin kun itsellä, omapiirtämän.
Vitun kiva.

Siis se susi vai mikä häh?
...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Vain sanoja
Aakoo
04.02.2007 23:25:47
Vitun kiva.

Niin.. Juuri lauantina oli tästä hovitatuoijan kanssa keskustelua. Tatuointeja ei ole tapana suojata kopyraiteilla tms. On siis ihan yleinen ja hyväksytty tapa, että tatuointeja saa kopioida.

Niin kuten rivien välistä tuli jo sanottua istuin lauantaina n. 4 tuntia tikattavana. Väriä tuli tuputettua kukkaseen ja aaltoja kukkasen ympärille . Työn alla on siis vasemman käden sleeve japski tyyliin. Karppeja, kukkasia, alltoja ja sudenkorentoja yms kivaa. Vanhaa mustaa tribal sontaa pitää yrittää samalla saada piiloon. Tuollaiset merkityksettömät tribalit on rumia ;-P

Cover upit muuten pakottavat monasti aika hauskoihin ratkaisuinin, joita ei normaalisti tulisi edes mielee tehdä. Onkos muilla kokemuksia? Mulla tuon kukan alapuolelle tuli isohko karppi, jolla peiteltiin tribalia. Kala kiertää käden. Hauskana yhteensattumana tän uuden karpin pyrstö voisi olla jatkoa olkapäässä jo muutaman vuoden lymyilleelle pyrstöttömälle karpille.
hanuristi
05.02.2007 17:25:57
Niin.. Juuri lauantina oli tästä hovitatuoijan kanssa keskustelua. Tatuointeja ei ole tapana suojata kopyraiteilla tms. On siis ihan yleinen ja hyväksytty tapa, että tatuointeja saa kopioida.

Toki joo mutta mä olen aina kokenut että se mitä mä saan aikaan on mun.Käyttölupaa saa sitten kysyä, se on jo hyvien tapojen mukaista.
Loot Burn Rape Kill Repeat
Kirk_Hammett
05.02.2007 19:04:39
himottaa todella paljon tollanen tatuointi! ei vaan ole rahaa eikä muutenkaan osaa päättä millasen ottais.
You know it's sad but true...
Mimi
05.02.2007 19:09:46
Käyttölupaa saa sitten kysyä, se on jo hyvien tapojen mukaista.

Näin minäkin asian näkisin. Varsinkin siis jos tässä sun tapauksessa se kuva tosiaan on kopioitu aika suoraan jostain sun netissä olevasta valokuvasta.

Kaikilla tuommoinen hyvien tapojen mukaisuus ei vaan käy mielessäkään.
...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Vain sanoja
Mirrinsane
05.02.2007 21:36:28

Toki joo mutta mä olen aina kokenut että se mitä mä saan aikaan on mun.Käyttölupaa saa sitten kysyä, se on jo hyvien tapojen mukaista.

Itse ainakin pahoittaisin mieleni.
Eka kuva, joka ihoon tulee on sama, mikä siskolla, se on sellainen siskojen juttu. Aurinko selässä nyt on kulunut juu, mutta alunperisen kuvan ollessa omasta kynästäni, väittäisin tismalleen samanlaisen kuvan omaavan ihmisen olevan kadonnut siskoni.
Paitsietten usko Theresen kuvia kierrättävän, sen verran taiteilijaihmistä löytyy siitä naisesta.
kalamies#52 >-)))>
aarghto
06.02.2007 23:06:29

Hoaa, keskiviikoksi varattu tatuointiaika. Pistelen kuvaa sitten joskus.
pienet megatissit
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)