simperi 11.07.2004 14:39:22 | |
---|
ei kimberly goss rumakaan oo. Eikö? ;) "Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle |
seeprahim 11.07.2004 15:56:36 (muokattu 11.07.2004 16:01:52) | |
---|
onko hyvännäköisiä hevareita olemassa? Toki on. seurusteletko itse hyvännäköisen hevarin kanssa? En. täytyykö hyvännäköisen hevarin olla pukeutunut mustiin vai käykö ihan mitkä vaatteet vaan? Hevari käyttää semmoisia vaatteita kun hevari haluaa. mikä tekee jostain hevarista hyvännäköisen? Se että se on hyvännäköinen. ;-) "Kauneushan on katsojan silmässä" - jonkun toisen mielestä hyvännäköinen ihminen voi olla toisen mielestä ruma. (no shit - sitä ollaan taas vähän syvällisemmällä tuulella kun laki sallii) miksi katukuvassa (esim. Tuskassa) näkyy niin paljon joko isokaljamahaisia tai anorektikkomallisia hevareita? Koska Tuskassahan hyvännäköisten hevareitten ympärillä pyörisi koko ajan kuolaavia ihailijatyttösiä jolloin he eivät voisi keskittyä itse asiaan eli musiikkiin. Täten heidän on pysyttävä syrjemmässä piilossa tai naamioiduttava rumaksi jolloin heitä ei voi havaita ja he saavat olla rauhassa. Hihhoh. No ei vaan.. oikeasti, onhan tuolla katukuvassa ja hevikekkereissä ihan upeita ilmestyksiäkin nähty. E: Kieli hallussa. "i feel just like a Leonard Cohen-record.. nobody listens to me." |
Kassu 11.07.2004 18:57:15 | |
---|
Miesten pitää olla rumia. |
Krice 13.07.2004 00:14:50 | |
---|
Hevarin pitää olla mahdollisimman ruokottoman ja törkeän näköinen, mutta vastapainoks sillä pitää olla viimeisen päälle hehkeä ja hyvännäköinen mimmi. Minä olen vähän niinkuin tuo, mutta ilman hehkeää ja hyvännäköistä mimmiä. |
pampukarhu 13.07.2004 01:31:15 | |
---|
hyvännäköisiä hevareita on olemassa. seurustelen toista vuotta (minun mielestäni) hyvännäköisen hevaripojan kanssa. pakko kyllä myöntää, että kyllä mustiin pukeutuvaa kuin mustiin pukeutumatonta katsoo mieluummin.ja mitä pitemmät hiukset, sitä kivempi. mutta, makuasia on makuasia, sano musti kun muniaan nuoli. "oliko tarpeeksi selvästi AR TI KU LOI TU?" |
Zarmo 13.07.2004 11:32:10 | |
---|
ne siellä savon sanomissa eivät siis kirjoita pelkkää paskaa. Jotain savolasiten kieroilua... "Heikkisten suku on tuomittu ikuiseen köyhyyteen." -T.Huhtiniemi |
battery 13.07.2004 19:13:37 | |
---|
hevari ei oo hevari jossei oo ruma :) seon heviä se :) voices are calling...I can hear them...inside my head |
Dutteri 13.07.2004 21:43:49 (muokattu 18.03.2006 23:29:13) | |
---|
Voi niitä olla ja niitä voi olla olematta. Vähänkö kaikkia ihmisiä! Ruoka-aika on aina.. Eipä ihme että on nälkä. IMIK #13 |
L.C.F 16.07.2004 16:03:11 | |
---|
No tiedän!! Eräs tyyppi on sellainen mies että siinä silmä lepää... Se vain on niin tyylikäs ettei mikään... Sen partaki tekee siitä niin ylisexyn että huhhuh... äh, niinno... oonkai mä ny sit ihana... tsihihi.... :) No ei, mut On hyvännäkösiäki hevareita! Mut enemmä on niitä kaljamahasia, tai lautoja... surullista... snää |
DJKaaos 17.07.2004 21:22:40 | |
---|
En mä tiedä onko niitä. Niillä on pitkät tukat joten ne näyttää naisilta ja naiset on yleensä kauniita. No joo. Putken sisähalkaisijan on oltava pienempi kuin ulkohalkaisija, muuten reikä jää ulkopuolelle. |
-memmu- 18.07.2004 17:58:39 | |
---|
Tuskassa oli paljon hyvännäköisiä hevareita! :) elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
battery 19.07.2004 05:10:25 | |
---|
no naisia oli juu voices are calling...I can hear them...inside my head |
Kitaravirtuaali 19.07.2004 21:34:57 | |
---|
Tuskassa oli paljon hyvännäköisiä hevareita! :) Voin allekirjoittaa. Nimenomaan naaraspuolisten osalta. Tulihan sitä haikailevasti katseltua kaikennäköisiä kaunistuksia ja korseteissaan. "Why do they call it tourist season if we can't shoot them?"
Kaupatkaapas minulle Peaveyn Bandit tai Studiopro! |
seeprahim 20.07.2004 12:06:57 | |
---|
Tuskassa oli paljon hyvännäköisiä hevareita! :) Allekirjoitan myös! "i feel just like a Leonard Cohen-record.. nobody listens to me." |
Moratoria 20.07.2004 18:58:21 | |
---|
Minä olen hyvännäköinen hevari, katsokaa vaikka kuvaa! |
A Fiend 21.07.2004 22:54:52 | |
---|
Kyllä Tuskassa oli hyvännäköisiä hevareita! :) huomasitteko, siellä oli myös kundeja joilla oli löysät highwaterfarkkushortsit ja paita tipotiessään, eikä ollenkaan niin hevin näkösiä, silti hyvännäköisiä. Tein mm. tuttavuutta yhden sellaisen kanssa, sillä oli myös paljon tatuointeja. Varmasti mainitsemisen arvoinen seikka... "Swing the heartache/ feel it inside out/ when the wind cries/ I'll say goodbye" |
seeprahim 22.07.2004 11:51:17 | |
---|
Kyllä Tuskassa oli hyvännäköisiä hevareita! :) huomasitteko, siellä oli myös kundeja joilla oli löysät highwaterfarkkushortsit ja paita tipotiessään, eikä ollenkaan niin hevin näkösiä, silti hyvännäköisiä. Njoo, eihän noita voinut olla huomaamatta. :P Pari semmoista vaikka kotiinkuljetuksella tähän osoitteeseen. No okei yksikin piisaa. Hoho. "i feel just like a Leonard Cohen-record.. nobody listens to me." |
Eemil 22.07.2004 22:18:09 | |
---|
Naiset on kyllä sekaisin. |
Mirrinsane 22.07.2004 22:18:46 (muokattu 22.07.2004 22:20:04) | |
---|
hyvännäköiset hevarit on nyt boikotissa. minä tunnen niitä. e. kysymykseen seurustelusta hyvännäköisen hevarin kanssa. kyllä tuli seurusteltua. sellaiset koiranpentusilmät omasi tämä herra. en suosittele. ne murskaa sydämen. I don't suffer from insanity, I enjoy it. |
Billsner 23.07.2004 09:16:14 | |
---|
Hoho koko ketjulle? You can´t rest here. Either find an inn or rest outside. |