jussiohman 27.04.2004 12:14:33 | |
---|
Farkkuja! Hyi saatana! Runsaskuituiset puurot ovat trendikkäitä. |
Dunga 27.04.2004 13:31:38 | |
---|
Kalsareita, olen commando. "Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
el_hefe 27.04.2004 19:35:19 | |
---|
Farkkuja. Kamalat housut. On terveellistä puhua itselleen. |
Kurpitsa 27.04.2004 21:37:17 | |
---|
Ei kauheesti tunnu mitään yksittäisiä vaatekappaleita löytyvän, yhdistelmiä tyyliin verkkarit ja korkokengät sitäkin enemmän... Mutta hoksasin mä yhden! Sellaset housut, mitä esim. Pink-nimisen artistin olen nähnyt käyttävän, siis sellaset, joissa on niin matala vyötärö että hyvä ku vähän polvia peittää... "Joka aamu on hyvä miettiä, ampuisinko tänään kuulan kalloon." - Juha Hurme |
Volle 27.04.2004 22:40:47 | |
---|
Ei mulle tule ainakaan heti mieleen mitään yksittäistä vaatetta, jota en voisi laittaa päälleni. Kaikennäköisiä virityksiä sitä tullutkin kokeiltua. Ehkä verkkarit ja pilottitakki yhdessä voisi olla jo vähän kyseenalainen yhdistelmä. Nam. |
Ben_D 28.04.2004 07:38:36 | |
---|
Vyölaukku, tennisskukat/purjehduskengät, ruutukaulauspaita. |
Seppe 28.04.2004 09:16:11 | |
---|
Kyllä se varmaan voisi olla pyöräilyshortsit/vyölaukku.. Halleluja Rock'n Rollah!! |
Adelheid 28.04.2004 13:16:55 | |
---|
Tuulipuku, Turkki, Keltaisen väriset vaatteet, KORSETTI, lippis. Näitä en päälleni laittaisi. Korsetti olisi vihoviimeinen kapistus päälläni..(en ole poikatyttö tai läski, pukeudun naisellisesti mutta korsetit kuuluvat kidutuskammioon) |
rakki 29.04.2004 15:19:10 | |
---|
Miss sixty-farkut. Tai mitä siinä mallistossa ikinä onkaan. Kaikki mitä on siltä edustajistolta vastaan kävellyt, niin hehheh. Miten sen liikkumisen saakin niin vaivalloisen näköiseksi? Ne eivät voi olla mukavat. Niitä siis ei ei ei. Neonväriset housut ei ehkä myöskään kovin houkuttele. Beiget vaatteetkin ovat aika järkyttäviä, mutta joillekin ne sopivat ja näyttävät vieläpä upeilta. Itse en tue niitäkään. I have something against you. |
Super-Jari 29.04.2004 16:24:39 | |
---|
En vain ole muistanut pitää. Sanoisin että hyvä. Sacred excrement |
juici 29.04.2004 17:22:44 | |
---|
Liian pieniä vaatteita. Niin pieniä ettei ne sovi. Sanonpa saman. Kaikkea voisi kokeilla, paitsi ehkä julkisesti. "Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla. |
Aleksi-serkku 02.05.2004 14:02:47 | |
---|
Sellasta Ozzy Osbourne tyylistä lepakkospandexia, minkä hihoista roikkuu kamalat kumihihnat! Rakkaus on sokea. Jumala on rakkaus. Ray Charles on sokea. Siis, Ray Charles on jumala. |
Mimi 02.05.2004 19:39:57 | |
---|
MINIHAME, ei ikinä nevöevö!! Ei semmosessa voi istuakaan kunnolla... Hameita ylipäätänsäkin kartan, viimeksi piti uhrautua kummipojan ristiäisiin, ja jouluna laitoin ihan tappelematta äipän mieliksi, mutta silloinkin pitkän farkkuhameen... Bikinit on toinen, ja ylipäätänsä kaikki missä näkyy paljon paljasta pintaa... ...pillifarkkuja, autolippistä, paskaisia... Tuli autolippiksistä mieleen: kiersin kerran aika kämäistä kirpparia ja yhdellä pöydällä oli metrin korkuinen kasa lippiksiä joissa luki Tojota. Siis ihan oikeasti kirjitettuna J kirjaimella.. Repesin, melkein teki mieli ostaa kesäksi tänne maalle, heinätöissä olisi saattanut herättää hilpeyttä... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
Mirrinsane 02.05.2004 20:36:37 | |
---|
pinkkejä nahkahousuja siis. häh. pinkit nahkahousuthan on just seksikkäät. Puhun harvoin asiaa, mutta silloin, kun puhun asiaa, puhun asiaa. |
edutheman 05.05.2004 12:33:53 | |
---|
emmää mitään verkkareita jaksais laittaa tai jotain adidaksen paitaa..buu... -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |
unorthodoxxx 09.05.2004 00:59:51 | |
---|
No... -Liian isoa kiiltävää korispaitaa. -Elämää suurempia farkkuja (pahimmillaan nekin olisivat kiiltävät) -Trumpetteja (housuja jotka levenevät polvesta alaspäin) -Stringejä -Bikineitä -Enkä todellakaan pistäisi housunlahkeita sukkien sisään muodostaakseni pussit lahkeitten päähän! |
Chaka 11.11.2004 12:48:20 | |
---|
Hmm, tää on aika paha ku voisin kokeilla ihan mitä vaan mutten suostuisi ikinäkoskaanmilloinkaan voisin pukeutua pillifarkkuihin, flanelipaitaan joka on laitettu housuihin ja lennkareihin.. ne ei vain näytä minusta yhtään hyvältä..!!! mut mitä tahansa muita vaateita voin käyttää jos ne vain näyttää hyvältä..!! I´m The King, I´m The Sun x) |
Rattata 11.11.2004 13:01:36 | |
---|
Pillifarkkuja en ikinä laittaisi päälleni, hyi saakura. Enkä myöskään paitaa housuihini, paitsi puvun kanssa. "Munsta varpaille puhuminen on jotenkin kiihottavaa." -Mark-Ken IMIK #23 IHKK#18 Pastilli? |
xulu 11.11.2004 13:20:50 | |
---|
Combo: mustat Levi's 501 maiharit flanelli paita pilotti takki Panimofirman mainos lippis (lippa ylös) + "viikset" Think of hummingbirds as the flying penises of flowers |
tillotson 11.11.2004 13:43:58 | |
---|
Tribal- tai liekkikuvioituja paitoja, tuulipukua.. ja niitä mustia paitoja joissa valkoisella tekstillä ties mitä juttuja, kuten joku "painu vittuun" ja tietenkin "jätkä on eläin".. Ei kiitos |