ten 21.08.2003 02:33:49 | |
---|
Totta munassa saa. Verkkarit on rok! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
mongoloidi 01.09.2003 16:04:26 | |
---|
Totta munassa saa. Verkkarit on rok! Enpä nyt menis ihan noinkaan sanomaan,paitsi jos olisin "suomirokkari". Se on totta,että kun pitää farkkuja tarpeeksi kauan,niin niistä tulee aika rennon oloset ja näin säästyt verkkareiden kauhealta maailmalta. Tosin Itse ehkä käyttäisin ennemmin verkkareita,kuin esim.nahkahousuja tai trikoita. Taitaa olla makuasia tämäkin.Ei kannata mennä väittelemään moisesta. Synttärit tulee joka vuosi,mutta Joulu on vaan kerran vuodessa. |
Diablero 01.09.2003 20:55:49 | |
---|
Rokkari ei oo rokkari jossei silloo verkkareita ja wifebeateria himassa Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet |
Kurkunleikkaava 05.06.2009 22:33:56 | |
---|
Ei verkkareissa mitään vikaa sinänsä, mutta onko kauhea virhe jos pitää bootseja verkkareitten kanssa? |
Floyd25 06.06.2009 00:04:31 (muokattu 06.06.2009 00:06:28) | |
---|
Jos olet rokkari niin vain hätätapauksessa saa käyttää verkkareita. Esim. vaikka kaikki pillifarkkusi ovat pyykissä tai bäckstagella. Kaikki verkkarit ei kutenkaan käy sillä rokkari saa käyttää kolmen raidan verkkareita hätätapauksissa. Jos olet rokkari ja verkkareissa, älä esiinny ne päällä julkisella paikalla, älä mieluiten edes kotona. Ja näissäkin asioissa voi käyttää ihan omaa harkintakykyä. Eli omistaa saa, mutta pidä ne piilossa. |
Sergei Fallinen 06.06.2009 05:00:19 | |
---|
musta rokkari ei saa omistaa verkkareita. vähän sama kun jos rokkari omistais jotain tennissukkia tai kumisaappaita, tai pallon. ei se vaan sovi. |
Kurkunleikkaava 06.06.2009 08:17:22 | |
---|
hibernance: musta rokkari ei saa omistaa verkkareita. Entäs valkoinen? |
mgminishit 06.06.2009 12:16:30 | |
---|
Totta helvetissä! Verrarit on ykkös asuste. Jos se on sun juttu niin totta kai niit saa pitää, ihmisen pitää tehä mitä se haluaa eikä miettiä liikaa tollasta. Peace. Ylläpito teki poliittisen murhan minua vastaan, ja lynkkasi törkeästi. |
Stalkah 06.06.2009 13:50:43 | |
---|
Tästä pitäis saada FAQ. Ja tottakai rokkarilla saa ja pitääkin olla verkkarit! Ozzylläkin on aina jotku adidakset lavalla kun se hyppii mikkitelineestä tukea ottaen. Urheilua harrastaessa saattavat jopa osoittautua käteviksi ja mukavaksi asustukseksi. Tennissukkiakin rokkareilla yleensä on. Sopivat hyvin yhteen converse-kenkien kanssa. Saappaissa ne eivät edes näy, että jos hävettää olla tennissukat jalassa niin saappaat jalkaan. Ja rokkarilla pitää olla saappaatkin jotka voi tarpeen tullen sadekelillä vetää jalkaan jos pitää polkea pyörällä tai kävellä reeneihin soittamaan hewymedallia. TR00! |
MrsJones 06.06.2009 13:55:57 | |
---|
Minusta KUKAAN ei saa pitää verkkareita muuten kuin urheillessa :-D Omistaa sellaiset tietysti saa, myös rokkari. Parempi omistaa kuin varastaa... Mutta kalsareissa saa mennä lähikauppaan, jos pistää pitkän takin siihen päälle, ja pitkävartiset jalkineet. |
Manaatti 06.06.2009 16:04:37 | |
---|
Saako rokkari omistaa myös pään? Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen.
foetor ex ore: Nam bam,, tyttö-- Aaah.... Kiihottaaaaaaaaaaa.,,,,,,,.....mmmmmm,. |
masterhat 08.06.2009 01:25:06 | |
---|
Nimismies: Ja kotona oleskellessa. En ymmärrä ihmisiä jotka ovat kotonaankin valtaosan ajasta farkut jalassa. ite ostin just hienot salihousut himakledjuks, siis sellaset todella karmeen näköset, isot, miellyttävän pehmeät, kevyet ja ohkaset. niinku parasta ever. ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
FamousGrouse 09.06.2009 02:07:51 | |
---|
Joo jos verkkareissa on niin paljon niittiä ettei itse kangasta näy. |
Henkka370 09.06.2009 22:08:54 | |
---|
Minä omistan verkkarit ja kumisaappaat! Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus? |
howlinwolf 10.06.2009 14:40:44 | |
---|
jos pitää vain kotona verkkareita,niin miksei pidä ennemmin collage housui.Paljon mukavammat |
ydinjumala 10.06.2009 16:25:01 | |
---|
Oon huomannu että nykyään aika helvetin moni kortsupipoapina sekä useat muijat pitää verkkareita ihan koulussakin. Niitä tosin taidetaan sanoa "collareiksi". Tai vitustako mä tiiän |
sub zero 10.06.2009 16:30:14 | |
---|
mr. finland, walk on by, your ideapark dream
mr. finland, walk on by, your alko store supreme |
ballfish 10.06.2009 20:14:05 | |
---|
nuclear-g0d: Oon huomannu että nykyään aika helvetin moni kortsupipoapina sekä useat muijat pitää verkkareita ihan koulussakin. Niitä tosin taidetaan sanoa "collareiksi". Tai vitustako mä tiiän Collegehousut siis, muotia ovat, mutta eivät ole varsinaisesti "verkkarit". Verkkarit ovat eri materiaalia. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
Spider III 11.06.2009 10:23:58 | |
---|
Nytkin on verkkarit jalassa. Tosin julkisesti esiintyessä käytän varkkuloita ja täällä "maalla" ei moni kato mitkä huosut jalassa on. -What Iron?
-Fu*king Iron Maiden! |
-Henri- 13.06.2009 00:15:49 | |
---|
Itse käytän college-housuja enempi kuin verkkareita. Verkkarit on jalassa, jos sattun urheiluun syyllistymään tai kun molemmat college-housuni ovat pesussa. Jälkimmäistä tapahtuu tosin todella harvoin: samat colleget kun menee jalassa pari, muutama kuukautta ilman pesua :D Kavereillekin yms. olen nyt mennyt colleget jalassa - myös tyttöystävän kanssa lähi Siwaan ostamaan jäätelöä. Yksi kerta oli jalassa reikäiset, osmo coloriin tuhrautuneet siniset college-housut, joissa lukee vasemmassa lahkeessa "Superbike". Yksi pikkutyttö sitten totesi ohi mennessään kavereilleen: "Vähän oli hirveet housut tolla yhellä :O". Piru, ihan mukavuuden, laiskuuden ja yleisen vittumaisuuden takia ne jätin jalkaan. Olipa tuossa toukokuun lopussa vielä setissä mukana maiharit; housujen lahkeet "särmätty" sinne varsien sisään. Joo, ihan hirveen näköstä. Ihan sama. Vittu, se on muuten ihan käsittämätöntä, että nää semi-pissikset ja niiden semi-fruittarikaverit kulkee mm. koulussa ja kaupungilla collegeissa. Ja kutsuu varmaan osa niitä vieläpä "kollareiksi". Jumaliste, hirveetä. Mulla ei tuu mielen viereenkää. Vai onko ne sittenki mua tr00mpia...? :( |