Prog Man 26.04.2011 19:54:30 | |
---|
Lucky 7: Joskus oli 5-6 vuotta aina pää ajeltuna, mut kyllästyin kun pää jääty vaikka piti lätsää päässä. Viimenen niitti oli silloinen työpaikka jossa 1/4 ajasta meni kylmähuoneessa ja toinen 1/4 ulkona Missäs se 2/4 sitten meni? Metalli on paskaa, mutta hyvää sellaista. |
Ahti Tuumiainen 16.06.2011 10:19:55 | |
---|
päänahka: Eipä toi naisillakaan kovin hotilta näytä. No miehethän enempi ponnarilla tukkaa pitää. Milloin olette nähneet naisella poninhännän? Aika harvoin. |
Ultrabass 27.08.2011 23:07:50 | |
---|
|
ps3t 15.10.2011 14:24:07 | |
---|
Ajelen pään sileäksi aina muutaman viikon välein, paitsi nyt kun on talvi ja pipokausi tulossa niin täytyy pitää vähän tukkaa päässä. Yritäpä vetää pipo päähän jossa ei ole kuin millin sänki... no sense makes sense |
Jeszse 20.10.2011 08:08:00 | |
---|
Vartija.: Ajelen pään sileäksi aina muutaman viikon välein, paitsi nyt kun on talvi ja pipokausi tulossa niin täytyy pitää vähän tukkaa päässä. Yritäpä vetää pipo päähän jossa ei ole kuin millin sänki... Ei se päähän vetäminen, vaan pois. :D Se oli aina hauskaa ku ite höyläsin päätä, ja se hiekkapaperi muodostu parissa päivässä pään päälle. Sanoin aina joillekki kavereille et otappa pipo pois mun päästä. Ku ei lähe. Funkonaut: Hevi paskan uliulia! |
TheMusiikkmies 28.02.2012 18:37:39 | |
---|
Tässä lähes puoli vuotta miettiny että vetäisisikö sitä 2 vuoden kavattamisen jälkeen takaisin 7mm sängeksi. Nyt on hiukset semmoset 3-8 senttiä yli hartioiden. Mitenkäs te jotka olette pitkään kasvatetun rakkaan hevilettinne leikanneet niin tottunut takaisin tähän lyhyempään malliin. Pakostakin tulee taas kysymys että onko se nyt enää mikään Rock kun ei enää pitkää lettiä löydy jota voi moshata musiikin tahdissa kuin viimeistä päivää. Nyt pitäs hiihtolomalla leikata jos kehtaan mutta saa nähä kyllä kehtaanko :S Kovastihan ne kaverit ja sukulaiset sanoo että leikkaa nyt pois, paljon paremmalta näytät lyhyt hiuksisena mutta en mä tiedä.. |
Wolfgang 01.03.2012 10:20:54 | |
---|
TheMusiikkmies: Tässä lähes puoli vuotta miettiny että vetäisisikö sitä 2 vuoden kavattamisen jälkeen takaisin 7mm sängeksi. Nyt on hiukset semmoset 3-8 senttiä yli hartioiden. Mitenkäs te jotka olette pitkään kasvatetun rakkaan hevilettinne leikanneet niin tottunut takaisin tähän lyhyempään malliin. Pakostakin tulee taas kysymys että onko se nyt enää mikään Rock kun ei enää pitkää lettiä löydy jota voi moshata musiikin tahdissa kuin viimeistä päivää. Nyt pitäs hiihtolomalla leikata jos kehtaan mutta saa nähä kyllä kehtaanko :S Kovastihan ne kaverit ja sukulaiset sanoo että leikkaa nyt pois, paljon paremmalta näytät lyhyt hiuksisena mutta en mä tiedä.. Miekin haluisin takas sänkeen. No itelläni nyt ei ole kuin sellanen perus lyhyehkö fleda muutenkin... Don't think twice it's all right. |
Larry Kela 13.03.2012 19:31:11 | |
---|
Itte ajelen kolmenkympin koneella joka toinen viikko semmoseksi parin kolmen millin sängen. Helvetin käytännöllinen koska en oikein muuten jaksa lärätä nuatten hiuksien kans. Kone käteen, hiukset koneella ja se ompi siinä. |
Brownie 24.03.2015 09:38:27 | |
---|
Olisiko suositella mahdollisimman edullista hiustenleikkuukonetta? Philips näytti maksavan yli 70 euroa ja Biltemassa oli joku alle kympillä. Saako halvalla hyvää? |
Wolfgang 24.03.2015 22:56:45 (muokattu 24.03.2015 22:57:16) | |
---|
Brownie: Olisiko suositella mahdollisimman edullista hiustenleikkuukonetta? Philips näytti maksavan yli 70 euroa ja Biltemassa oli joku alle kympillä. Saako halvalla hyvää? http://www.moser-1400.de/index-en.html Miulla on tollanen. Taisin maksaa viitisenkymppiä. Joskus muistan ostaneeni kahdellakympillä koneen, jonka käyttäminen teki kipeää, mutta laite onneksi hajosi ekan käytön jälkeen, niin sain rahat takaisin. Että älä nyt ihan halvinta osta. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Paakkis 11.06.2015 00:49:40 | |
---|
remember to breathe between the chords |
Brownie 03.09.2016 09:28:09 | |
---|
Miltä näyttäisi, jos ostaisi hiustenleikkuukoneen ja ajaisi pisimmällä terällä, eli joka puolelta olisi 4 cm? Onko kukaan kokeillut? Näyttääkö hölmöltä? Olen miettinyt, että a) kasvatanko pitkän fledan, b) leikkautanko parturissa tosi lyhyeksi vai c) ostanko kotiparturin? Koska jos käyn kerran vuodessa parturissa(10-20 euroa), niin halvemmaksihan se tulisi, kuin jos ostaisi koneen(40-50 euroa). Tykkääkö naiset enempi pitkä- vai lyhyttukkaisista miehistä? |
ÄrGee 03.09.2016 23:04:34 | |
---|
Brownie: Miltä näyttäisi, jos ostaisi hiustenleikkuukoneen ja ajaisi pisimmällä terällä, eli joka puolelta olisi 4 cm? Onko kukaan kokeillut? Näyttääkö hölmöltä? Olen miettinyt, että a) kasvatanko pitkän fledan, b) leikkautanko parturissa tosi lyhyeksi vai c) ostanko kotiparturin? Koska jos käyn kerran vuodessa parturissa(10-20 euroa), niin halvemmaksihan se tulisi, kuin jos ostaisi koneen(40-50 euroa). Tykkääkö naiset enempi pitkä- vai lyhyttukkaisista miehistä? Näyttää hölmöltä humppaletiltä. Tuohonkin on varmasti ohjeita miten saa pelkällä koneella leikattua siedettävän näköistä jälkeä. A tai B. Niin tulisi, mutta konetukka tulee vetää tosi lyhyeksi. Ja jos olet normaali suomalainen perunapää jolta löytyy rasvaa liikaa vartalosta, niin ei todellakaan sovi mikään ns. buzzcut. Riippuu ihan piireistä missä pyörit. Normi on yleensä että lyhyttukkaisista. T. pitkätukka Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Sabbathologist 23.05.2024 07:54:10 (muokattu 23.05.2024 07:56:49) | |
---|
Parturi tiistaina. Ei Sängeksi, mutta lähes, ehkä päältä pitemmäksi. Sellainenhan on itsekin helppo ajella partakoneella. Laittaa vaan kipan päälaelle ja ajelee kaiken sen alle jäävän poies. Vot. |
Sabbathologist 10.01.2025 19:29:38 (muokattu 10.01.2025 19:30:34) | |
---|
Wolfgang: Itse ajatelen pääni parin viikon välein kolmen millin sänkeen. Tuo on aika pitkä aika. Joutuu saksilla nyrhimään. Parin päivän välein se pitää ajella, jos haluaa selvitä ilman saksia. EDIT: Luin väärin. Kyse olikin kolmen millin sängestä. Luulin, että oli puhe ihan nahkaihosta. Onko muilla käytössä vastaavanlainen hiusmalli? Mitä tykkäätte? Ajatteko itse vai auttaako emäntä tai äippä? Minkälainen kone käytössä? Katkeaako hiukset hyvin vai joutuuko ajelemaan pitempään? Siis mullahan on keesi. Vaan onhan tätäkin pakko olla jatkuvasti ''höyläämässä'' ihan kuten täyskaljuakin. Tykkään, näyttää hyvälle. Ajelen itse. Ei ole vaikeaa, kun siihen on kehittynyt rutiini. Kone on Remington parranajokone. Kyllä vähän tehokkaammin saisi leikata. Meinaa väkisin jäädä sellaista ''nukkaa''. Vaikea saavuttaa sitä ihanaa puhtaan nahan tuntua. Tässä koneessani on kolme terää, ja tuntuu, että yksi niistä on terävämpi kuin kaksi muuta. Onhan tämä jo vanhakin masiina. Varmaan viisitoista vuotta ainakin. Jawohl! Pommes frites mit Cayennepfeffer und Sojasoße. Verrdamt gut und verrdamt ungesund! |