Aihe: Ranteet
1 2 3 4
KiipparistiKotkasta
12.06.2009 14:42:15
Kiisus! Tossa touhussahan olis vaan taivas rajana :o
No itelläni on ohuessa, mustassa langassa roikkuva hylkeenhammas oikeessa kädessä *juoksee karkuun eläinaktivisteja*

Sitte tulee joskus mustaa hikiranneketta pidettyä, ja hopeisessa ketjussa roikkuvaa hopeista ankkuria. Joskus saatan säätää jotai oman pään mukaan ja mitää muuta en sitte pidäkkään, pitäis varmaan hommata.

Mutta joo, tosta hampaasta on tullu sellane show aina joskus, että kaikki PuolustetaanEläintenOikeuksia -aktivistit on joukolla kimpussa. Mut hei, en mä ny sentää mikää teurastaja ole.
Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi.
doomas
24.06.2009 13:50:20
mulla on tällä hetkellä pampula, perus rotta niitti ranneke, festari ranneke ja kissan tekemä haava
kuka oli tämä karski uros joka heilui lavalla kuin heinämies samalla kun repeili ittelleen. Tietenkin minä.
rage_minister
05.07.2009 01:19:17 (muokattu 05.07.2009 01:20:59)

Oikeessa kädessä joku ihme puuhelmikoru (haisee ihan törkeeltä :D) jonka löysin yhden italialaispikkukaupungin pubin lattialta, vasemmassa n.20 metallirinkulaa.
Ainiin... käteni ovat täynnä muistiinpanoja, monet ovat luulleet minua täydeksi psykopaatiksi kun ranteessani lukee isolla esim: OSTA LEIPÄÄ!!!! :D
LepakonNahka
05.07.2009 02:23:10
Eri puolilta maailmaa hankittuja puuhelmikoruja ja pompuloita tulee ranteessa kannettua mukana. Komeat rusketusrajat niillä ainakin saa aikaiseksi.
If you are a big tree, we are a small axe.
KiipparistiKotkasta
06.07.2009 15:42:26
rage_minister: Oikeessa kädessä joku ihme puuhelmikoru (haisee ihan törkeeltä :D) jonka löysin yhden italialaispikkukaupungin pubin lattialta, vasemmassa n.20 metallirinkulaa.
Ainiin... käteni ovat täynnä muistiinpanoja, monet ovat luulleet minua täydeksi psykopaatiksi kun ranteessani lukee isolla esim: OSTA LEIPÄÄ!!!! :D

Osta leipää :D Repesin.. Käy se muistilistan laatiminen noinki. Ikinä en o koittanu, mut pitäisköhän? Jos joku hyvä melodia tulee mieleen, eikä oo paperia, kirjottaa nuotit ranteeseen.. Käytännöllistä.
Ruma mutta musikaalinen
Kurkunleikkaava
10.07.2009 17:42:13
Minä en pidä ranteissa muuta kun joskus kelloa. Kaikki muu on turhanpäiväistä lapsellisuutta.
Suoviitta
15.07.2009 17:34:11 (muokattu 15.07.2009 17:37:29)

Ranteet. Tällä hetkellä ranteessa roikkuu vihreä muovihelmikoru jossa on joku rusettihomma myös. Usein on myös punavihreäharmaat kynsikkäät, jotka mummu on kutonut. Ne peittävät kyllä kämmenetkin, mutta koska ne ovat myös ranteissa, lasketaan ne ranteita koristaviin (tai ainakin lämmittäviin) roippeisiin. Käytän joskus myös ei kovin räikeän oranssia ja mustaa muovirannekorua tai vihreää ja keltaista puurannekorua. Omistan myös kultaisia ja mustia ohuita rannerenkaita, mutta ne ovat olleet käyttämättä pitkän aikaa.

Kynsikkäät ja tämä vihermuovihelmikoru ovat kuitenkin ehdottomat suosikit rannekoristusten saralta. Joku niittijuttukin voisi olla joskus kiva, en vaan ole saanut hommatuksi moista. Niin ja, kello olisi must, mutta en ole löytänyt kivaa. Taidan toivoa rannekelloa syntymäpäivälahjaksi. Jokin simppeli nahkahihnainen kello olisi jees. Sellainen joka sopii yhteen vyön kanssa.
Syövät syövät syövät.
Filip
23.07.2009 02:51:06
telescope: kovat jätkät viiltelee ranteensa

Angstiset emot viiltelee ranteensa...
KiipparistiKotkasta
25.07.2009 14:26:50
Joo - mutta tuskin kukaan teistä on saanu jotain
PelastakaaHylkeetJaKuutitJaHallitJaMitkäOtuksetLieJaTappakaaHevarit -eläinaktivisteja peräänsä ranteiden takia? :D
Ruma mutta musikaalinen
Aki
25.10.2009 16:14:55

Little Wing: Hei, kertokaas nyt että mistä hitosta löytäisin semmoset nahkaiset rannekkeet.

Ideaparkissa on joku pieni käsityöliike, jolla on monentyylisiä nahkarannekkeita. Vähän yksinkertaisempia tosin kuin tuossa linkissäsi, mutta samaa meininkiä. Helsingissä Foorumin yläkerrassa on kans pieni liike jossa on aika runsas valikoima.

Mutta tosimies tekee rannekkeensa itse. Uffilta vyö, nappikaupasta soljet tai ompelukaupasta hakaset. Saa just sellaisen kuin osaa.
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
JPQ
25.10.2009 17:46:21 (muokattu 25.10.2009 17:47:23)

Aki: Ideaparkissa on joku pieni käsityöliike, jolla on monentyylisiä nahkarannekkeita. Vähän yksinkertaisempia tosin kuin tuossa linkissäsi, mutta samaa meininkiä. Helsingissä Foorumin yläkerrassa on kans pieni liike jossa on aika runsas valikoima.

Mutta tosimies tekee rannekkeensa itse. Uffilta vyö, nappikaupasta soljet tai ompelukaupasta hakaset. Saa just sellaisen kuin osaa.

ja tosi mies tietää että nahkaakin saa. ettei tarvitse vyötä käyttää pohjana... esimerikisi jotain laatuja löytyypi täältä:
http://www.slojd-detaljer.com/pslweb/default.aspx
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Aki
26.10.2009 23:05:02

JPQ: ja tosi mies tietää että nahkaakin saa. ettei tarvitse vyötä käyttää pohjana... esimerikisi jotain laatuja löytyypi täältä:
http://www.slojd-detaljer.com/pslweb/default.aspx

Nahka vaan on uutena kovin kallista. Uffilta saa muutamalla eurolla vyön josta tekee kolme-neljä ranneketta. Mutta kukin tyylillään.
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella." -Jucciz, 2008
Waurio_
02.11.2009 00:54:28
Ennen tuli pidettyä kaikkea epämääräistä sälää ranteissa, kun ei osannut olla ilman jostain syystä. Nykyään löytyy vasemmasta ranteesta tuollanen kello: http://www.kellojakultaonline.fi/ON … uotteet_tiedostot/axcent/x18801-237

En mä tiedä. En mä siitä edes aikaa hirveen paljoa kattele. Se vaan on sellanen juttu, että siitä ranteessa on oltava jotain. Ei mikään statusjuttukaan oikeestaan, että hei, kattokaa mun kelloa saatana.. KATTOKAA!!! KALLIS ON!1!!!
Se kello nyt vaan on siinä ranteessa paljon kivempi kuin epämääräinen sälä. Ja se krääsä on jotenkin lapsellista siinä. Yää.
Meitulla on ollut kans joskus tapana raapustella jotain muistiinpanoja kämmeniin, mutta en ole sit tajunnut kattoa niitä kämmeniä. :D Näkyvälle paikalle en ikinä viittiny kirjotella. Nykyään ne muistiinpanot tulee unohdeltua kännykkään ja satunnaisille paperinpaloille, jotka löytyy sit taas vuoden päästä pitkin lattioita... lukemattomina tietty.
Bedcompany
02.11.2009 11:33:32

Ei oo ranteessa muuta kun ruista!
EddieTheHead
14.11.2009 19:35:42
Semmonen AC/DC nahkaranneke.
Pendulum
15.11.2009 12:11:53
Kummassakin ranteessa on tollaset homon näköset sateenkaaren värisistä sukista leikatut jutut
Manaatti
15.11.2009 16:08:39
Oikeassa ranteessa Ilosaari 05 ja 09 -rannekkeet ja vasemmassa ranteessa kreikasta ostettu narupunos.
Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. foetor ex ore: Nam bam,, tyttö-- Aaah.... Kiihottaaaaaaaaaaa.,,,,,,,.....mmmmmm,.
Horatius-87
15.11.2009 21:15:42
Vasen ranne vapaa helyista, mutta oikeessa on provinssin tan vuoden lila 3pv ranneke, holmo musta muovinen "koru", jonka sian lahjaksi. Ei kehtaa poiskaan ottaa ja ihan kivahan tuo on. Ja lisaksi on myos vaalean ruskea ponnari.
Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta.
Markley
23.11.2009 02:56:53
Mulla kaks hikinauhaa vasemmas rantees. Toinen mustavalkoruudullinen ja toinen punanen.
Kiinnosti
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)