Ratloz 14.05.2009 13:02:15 | |
---|
Oli kyllä hieman kiusallinen tilanne kun lankoni veli, joka ajaa taksia sanoi tarkoittaen meikäläistä, että "ja minun taksiini ei astu mies jolla on korvakorut!".. Mut oli kyllä sinänsä hauska juttu, että muut suvun miehet rupes sit vittuilemaan sille takas. Perussettii. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Jäärä 15.05.2009 14:34:31 | |
---|
Kerran eräässä iltatilaisuudessa huomasin, että kalvosimeni olivatkin etiketissä määrättyjen kaksinkertaisten kalvosimien sijaan yksinkertaiset! Kyllä hävetti ja herään usein vieläkin keskellä yötä hikisenä omaan kauhunhuutooni. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
JPQ 15.05.2009 15:16:28 | |
---|
bedlam: Kyllähän sen tukan kanssa oli aina kaikenlaista häspäkkää. Eräänkin kerran basistillamme jumittui tukka kiinni mun kitaranlapaan kesken keikan. Oli siinä ihmettelemistä. Mutta kyllä kaikista nolointa on katsella kuvia omasta pukeutumisestaan 90-luvun alussa. Punaiset farkut, valkoiset varsilenkkarit, vihreä t-paita, flanellipaita ja polkkatukka. Nämä kuteet päällä lavalla vetämässä jotain örinäheviä... se on jotain sanoinkuvaamatonta. Tuo vihreä paita ja punaiset harkut yööh hippiä noh muuten kyllä hienoa että löytynyt sopivan kokoiset punaiset farkut ei muuten mutta ärsyttää miten vaikea mihille löytää vähän erilaista vaatetta. ps. minua kerran kun kävelin ilta hämärissä luultu takaa päin naiseksi noh itse en huomannut mutta aikaisemmin kävellyt seuralainen huomasi motoristin reaktiot. ja syykin selvät pitkä tukka violettipaita, ja sitten hopeinen hiuslenkura viittaan siihen jolla hiukset pidetään nipussa. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
Ilpo-93 26.05.2009 21:04:35 | |
---|
Oltiin kaverin kans vessassa huoltoasemalla käsii pesemässä (molemmilla pitkät hiukset) Sit astelee mies sisään ''ai onks tää naisten vessa'' sanoo siinä nopeesti ja tarkistaa viel ovesta :DD Naurettiin kun päästiin pois sieltä Sit nää vanhemmat ihmiset on useempaan kertaan luullu tytöks. Vaikka ovat naaman nähneet. |
Horatius-87 26.05.2009 22:06:55 | |
---|
Muuta ei tule mieleen kun kerta kun luultiin vissiin narkiksi tai jotai. Olin tekemässä korvaan uutta reikää ja päätin sitte apoteekista hakea kunnon vehkeen että tulee mahdollisimman siististi. No siinä sitten rotsilla ja perusrepaleisilla ja paskasilla housuilla, tais olla vielä haalea darra päällä kyselen joltain muijalta siellä sitten että missäs ois neuloja. Se eukko ja kassahenkilö vilkaisivat toisiaan painokkaasti ja hetken päästä hän sitten ilmoitti olevansa pahoillaan ja että ei löydy. En siinä sen kummempia ajatellut, kiitin ja poistuin mutta repesin sitten ulkopuolella. Siskoni kävi sitten hakemassa tämän tikun samaisesta paikasta seuraavana päivänä. Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta. |
flektra 21.07.2009 18:13:43 | |
---|
Joskus on mulle käyny sillei, että astun hiuksieni päälle... että mitenkä mahdollista kun ei oo ees kovin pitkät hiukset. monesti lullaan tytöks. qwertyuiopåasdfghjklöäzxcvbnm |
Walker 22.07.2009 11:45:24 (muokattu 22.07.2009 11:46:22) | |
---|
Aina kun näyttäydyn ilman päähinettä julkisilla paikoilla. Hiukset on siinä vaihees että ei ne kovin hyvältä näytä. Ei skulaa ni ei skulaa. |
Da Make 22.07.2009 14:41:45 (muokattu 22.07.2009 14:42:05) | |
---|
Loksipäänä autonratissa: "Ajokortti ja rekisteriote, ja tehdään tämmöinen huumetesti. Jaahas, nollaa näyttää, turvallista matkaa." Ei siis puhallutettu ollenkaan vaan heti oletuksena tikkaria suuhun. En tiedä kenelle se oli noloa. |
Razanez 22.07.2009 18:12:16 | |
---|
JadeMonkey: Muuta ei tule mieleen kun kerta kun luultiin vissiin narkiksi tai jotai. Olin tekemässä korvaan uutta reikää ja päätin sitte apoteekista hakea kunnon vehkeen että tulee mahdollisimman siististi. No siinä sitten rotsilla ja perusrepaleisilla ja paskasilla housuilla, tais olla vielä haalea darra päällä kyselen joltain muijalta siellä sitten että missäs ois neuloja. Se eukko ja kassahenkilö vilkaisivat toisiaan painokkaasti ja hetken päästä hän sitten ilmoitti olevansa pahoillaan ja että ei löydy. En siinä sen kummempia ajatellut, kiitin ja poistuin mutta repesin sitten ulkopuolella. Siskoni kävi sitten hakemassa tämän tikun samaisesta paikasta seuraavana päivänä. Joo no tämä on ihan aina sama juttu :D ei meikäläisellekkään ole ikinä myyty niitä vitsin neuloja. Lävistystarkoitukseen siis tietysti. Aina joutunut pistämään jonkun tytön asialle. |
sticky fingers 22.07.2009 19:41:41 | |
---|
Da Make: Loksipäänä autonratissa: "Ajokortti ja rekisteriote, ja tehdään tämmöinen huumetesti. Jaahas, nollaa näyttää, turvallista matkaa." Ei siis puhallutettu ollenkaan vaan heti oletuksena tikkaria suuhun. En tiedä kenelle se oli noloa. Ei kai tuon pitäisi olla noloa kenellekään. Ehkä sulle, kun luulit niiden luulleen sua huumeveikoksi. ;) Kyllä noita huumetestejä tehdään liikenneratsioissa ilman puhalluttaimstakin... -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
south_of_heaven 23.07.2009 06:44:18 (muokattu 23.07.2009 06:45:10) | |
---|
Shemhamforash: Entinen avomies tapasi roikottaa housuistaan paksuja ketjuja, missä ei muuten mitään vikaa ollut, kuin se, että ne olivat juuri passelin kokoiset jämähtämään paikkarin penkkien välisiin rakoihin. Useammin kuin kerran jouduin nauraen huikkaamaan bussikuskille, että hetki pieni menee, täällä on äijä jumissa... Samaan aikaan mies riuhtoi naama punaisena itseään irti kiipelistä. Yllättävän tiukasti aina jämähtivät. Nykyään pitää hieman pienempiä ketjuja. Joo, mulle kävi kanssa samaa settiä yhessä vaiheessa. Olin nukahtanut bussiin ja päättärillä kahden aikoihin yöllä piti vielä alkaa tempoa saatanan ketjua penkkien välistä kun kuski jo odotteli kahville pääsyä. Eräs veikkonen siinä hetken naureskeli tilanteelle ja tarjoutui lopulta auttamaan, mutta onneksi sain ketjun rämmittyä irti ennen kuin tuli auttamaan joten sain edes rippeet itsetunnostani säilytettyä. Sittemmin olen siirtynyt vähemmän katu-uskottaviin mutta tuolta osin turvallisiin ketjuihin. Life in plastic, it's fantastic! |
south_of_heaven 23.07.2009 06:47:30 | |
---|
Toi letistä huomauttelu on kyllä niin turhaa puuhaa kanssa. Vois ne mieluummin mennä ajelemaan homolettinsä pois. Serkkupoikakaan ei vissiin pidä musta sen takia kun vuoden aikana kaikki mitä se on mulle sanonut on ollut että "no millos parturiin" Life in plastic, it's fantastic! |
JPQ 23.07.2009 12:00:19 | |
---|
south_of_heaven: Toi letistä huomauttelu on kyllä niin turhaa puuhaa kanssa. Vois ne mieluummin mennä ajelemaan homolettinsä pois. Serkkupoikakaan ei vissiin pidä musta sen takia kun vuoden aikana kaikki mitä se on mulle sanonut on ollut että "no millos parturiin" tai sitten kovasti mutta kiusii.:) Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
tepeh 26.08.2009 22:49:57 | |
---|
Tapahtui koulussa. Yks tyyppi käskee leikata letin. Toinen sitte jatko "Niin justiin! Älä oo tollanen.. tollanen nainen!". Siitä sit tuli riideltyä. Riita sitten päättyi siihen, kun alkoivat vedota meitsin entiseen kotipaikkaan, jota pidän maailman parhaana paikkana. |
Waurio_ 27.08.2009 23:15:50 | |
---|
Joskus kuudennen luokan aikoihin olin kävelemässä koulusta kotiin, ja joku humaltunut setä tuli juttelemaan. Lopulta sit kysy mun nimeä. Kohteliaana poikana tietty kerroin nimeni, mutta tämä humaltunut mies ei pitänyt siitä ilmeisesti. "Marko? Ääääh, sehän on pojan nimi!" Saamarin äijä, kyllä ärsytti. |
Mika Kangas 28.08.2009 16:41:22 | |
---|
south_of_heaven: Toi letistä huomauttelu on kyllä niin turhaa puuhaa kanssa. Vois ne mieluummin mennä ajelemaan homolettinsä pois. Serkkupoikakaan ei vissiin pidä musta sen takia kun vuoden aikana kaikki mitä se on mulle sanonut on ollut että "no millos parturiin" Älä välitä,mun faija on sanonut samaa viimeiset 19 vuotta :). |
asna 30.08.2009 16:05:22 | |
---|
Joskus on vaikea saada farkkuja jalkaan/pois kun lahkeensuut on niin kapeat. Nice girls don't play rock and roll |