wrshredder 07.10.2007 00:01:44 | |
---|
Ostan ne perinteiset mustat t-paitani ja mustat farkut aina sieltä mistä halvimmalla saa.. eli Halpa-Hallista. Onneksi sisko on ompelija ,siltä sain juuri paidan ja kesällä se teki mulle shortsit. Kehtaan ja ostankin. Olen liian pihi laittamaan rahaa vaatteisiin ,ellei kyse ole sitten jostain uber hienosta Immortal paidasta.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
blackmore81 19.10.2007 17:53:59 | |
---|
Ostan ne perinteiset mustat t-paitani ja mustat farkut aina sieltä mistä halvimmalla saa.. eli Halpa-Hallista. Onneksi sisko on ompelija ,siltä sain juuri paidan ja kesällä se teki mulle shortsit. Kehtaan ja ostankin. Olen liian pihi laittamaan rahaa vaatteisiin ,ellei kyse ole sitten jostain uber hienosta Immortal paidasta.. Aika samoilla linjoilla ollaan. Enimmäkseen tulee itsekin osteltua vaatteet tyyliin Halpa-Hallista ym. vastaavista liikkeistä. Toisinaan tulee tehtyä löytöjä kirpputoreiltakin. Ei ole omalla budjetilla paljon varaa merkkivaatteita ostella, ja se ylimääräinen rahakin tuppaa menemään muualle kuin vaatteisiin. Pääasia että vaatteet näyttää hyvältä päällä ja kestää suhteellisen pitkään, eikä se mitä siinä merkissä lukee. Kyllä niitä hyviä vaatteita löytää halvallakin, kun vain osaa etsiä ne sieltä sekundan joukosta. Oikeastaan ainoat vaatteet joissa tuijotan merkkiä on juoksukengät, joihin kannattaa hieman enemmän rahaa panostaakin, jos meinaa pitää jalkansa ehjänä. What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about |
Lasitten 19.10.2007 21:48:26 | |
---|
Ite just tänään kävin hakemassa talvitakin itelleni Joensuun Citymarketista, eka mikä sopi ja oli halvin(5€). :D Ite ostan vaatteeni useimmiten kirppareilta ja jos uusia vaatteita ostan niin ne on just jostain marketista pikaostoksina. En näe siinä mitään kehtuuttamisen aihetta. http://www.lineq.net/index.php
Linux-foorumi. |
Jaccez 25.10.2007 17:28:23 | |
---|
Kehtaan tietenkin. Mun mielestä on aivan älytöntä laittaa monta sataa euroa joihinkin merkkivaatteisiin. Ihan perus ryysyt on mulla tälläkin hetkellä päällä. Yhdet farkut olen ostanut merkkiliikkeistä, muut Sittarista, Prismasta jne.. |
JPQ 26.10.2007 04:32:00 | |
---|
Sanosin musta järkeä ostaa vaattett sieltä mistä mielestään mukavia löytää mielestään kohtuu hintaan. |
SKene 05.11.2007 20:31:04 | |
---|
Ite en paljon muualta vaatteita ostakkaan. Aina yritän ettii mahdollisimman halvalla vaatteet ja ostan sitten ne. Ja sen teen ylpeänä. Mitä nyt jotain paitoja tulee tilattua netistä |
nikomati 06.11.2007 17:27:13 | |
---|
en kyllä muista koska olisin viimeksi näin tehnyt, mutta kyse ei ole kehtaamisesta. kyse on lähinnä laatueroista ja tietystä tyylikkyystasosta. siksi en osta marketeilta vaatteita. koskaan ei voi olla liian gay |
Gandhi 07.11.2007 10:49:32 | |
---|
Samoilla linjoilla edellisen kanssa. Sukkia ja boksereita tulee joskus ostettua ruokaostosten yhteydessä, mutta niitäkin harvoin. Kyse on täysin laadusta, ei kehtaamisesta. Onneksi on sen verran silmää kankaille ja valmistukselle, että suurin piirtein tietää mikä tulee kestämään ja mikä ei. Ei se meinaan loppuen lopuksi halvaksi tule, jos ostaa marketin hinnoilla, mutta tuplasti useammin. Allekirjoitus puuttuu! |
Lasitten 08.11.2007 00:40:26 | |
---|
Ite just tänään kävin hakemassa talvitakin itelleni Joensuun Citymarketista, eka mikä sopi ja oli halvin(5€). :D Ite ostan vaatteeni useimmiten kirppareilta ja jos uusia vaatteita ostan niin ne on just jostain marketista pikaostoksina. En näe siinä mitään kehtuuttamisen aihetta. Haha, toi takki rikkoontu jo :D En nyt tiiä haluunko enää ostaa marketeista vaatteita... http://www.lineq.net/index.php
Linux-foorumi. |
Mimi 08.11.2007 07:09:49 | |
---|
Haha, toi takki rikkoontu jo :D En nyt tiiä haluunko enää ostaa marketeista vaatteita... Jos saumat hajoilee, niin kannattaisi käydä valittamassa kuitin kanssa sinne liikkeeseen. |
Sir Härö 10.11.2007 17:39:31 | |
---|
En omista vaatteita. Kuljen älasti. pasnat housuu! |
raita 10.11.2007 21:21:17 | |
---|
Ei mulla mitään periaatetta ole marketteja vastaan. Monesti niistä tekee hienoja löytöjä, (parhaan housut Tarjoustalosta...) vaikka suurin osa valikoimasta on kyllä ihan jollekin muulle ihmistyypille suunnattu. Eikä ne vaatteet näytä mun päällä siltä kuin ne on suunniteltu näyttämään. Sellainen ei onnistu vaateliikkeiden vaatteilla, ovat niin viimeisen päälle suunniteltuja ja epäyksinkertaisia. let us die young or let us live forever |
Mirrinsane 10.11.2007 21:24:54 | |
---|
Ystäväni isävainaa joskus sanoi: "Ei köyhän kannata halpaa ostaa" ja oikeassa oli. Mieluummin maksan hameesta parisen sataa, kuin 15€, kesto kun liian usein on 5 vuotta/5 pesua. Ei kehtaamisesta kiinni ole. kalamies#52 >-)))> |
Zarmo 12.11.2007 00:07:21 | |
---|
Ystäväni isävainaa joskus sanoi: "Ei köyhän kannata halpaa ostaa" ja oikeassa oli. Mieluummin maksan hameesta parisen sataa, kuin 15€, kesto kun liian usein on 5 vuotta/5 pesua. Ei kehtaamisesta kiinni ole. No ei täällä munasillakaan viitsi liikkua. Köyhällä se vaan usein on halpaa tai ei mitään. Olen muuten psykopaatti
Sosiaalinen tyylini on alistava ja vihamielinen: itseä vähättelemällä sopeutuminen: masokistinen tyyli
Vapinamonologeja |
Mirrinsane 12.11.2007 09:02:08 | |
---|
Ystäväni isävainaa joskus sanoi: ... Ei kehtaamisesta kiinni ole. Tähän väliin, muistikuvia tämän kirjoittamisesta eiole. Onhan se "marketista" kiinni. Eri juttu ostaa vaate anttilasta, kuin liidelistä. kalamies#52 >-)))> |
Germaniac 12.11.2007 13:33:21 | |
---|
Sieltä ostetaan mistä löytyy, ei siinä paljon kaupan kylttejä katsella. |
Tetsuo 24.11.2007 23:13:25 | |
---|
Toki kehtaan. Kokoja ei vaan oikeen löydy. Never let avatars push you around |
embe 25.11.2007 14:01:05 | |
---|
Sama mistä ostan, kunhan näyttävät hyvältä yllä. Sitä paitsi tällaisessa pikkupaikassa on vähän pakko vähentää vaatteista nirsoilua, koska täällä ei vain yksinkertaisesti ole mitään merkkiliikkeitä. Kirpputori on laadukas, siitä Luojalle kiitos. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
BassLass 25.11.2007 19:00:03 | |
---|
Ei se meinaan loppuen lopuksi halvaksi tule, jos ostaa marketin hinnoilla, mutta tuplasti useammin. Tarkoitatko että jos ostaa vaatteet marketista niin ne ei kestä yhtä hyvin ku merkkiliikkeiden vaatteet? Jos näin niin voisin sanoa että minulla on 4vuotta vanhat farkut jotka toimii vielä tosi hyvin, vain kulumaa on vähä siellä sun täällä kun taas eräällä kaverilla vaihtuu farkut joka kuukausi kun on ostanut merkkiliikkeistä ja sitten polvi tai persus kulunut läpi. Ja MINÄ olen se joka kuluttaa enemmän vaatetta rypemällä joka paikassa. Ja mitä tähän keskusteluun tulee Marketeista katselen ensin että löytyykö mitään hyvää (ja useimmiten löytyy marketeista se mitä haluan) ja vasta sitten katselen merkkimyymälöistä. Kirpputoriakin kulutan aikasen paljon, esim. takkeja löytyy todella hyvin kirpputorilta kun minun vaatemaku on niin sanotusti "out" näinä päivinä. Huuto.net on kans hyvä paikka löytää takkeja. |
Gandhi 25.11.2007 21:01:53 | |
---|
Tarkoitatko että jos ostaa vaatteet marketista niin ne ei kestä yhtä hyvin ku merkkiliikkeiden vaatteet? Joo, kyllä tarkoitan juuri tätä. Ja kuten tekstistäni kävi ilmi, pitää toki osata vähän silmillä ja järjellä katsoa, että tuleeko se vaate kestämään. Ei tietenkään kaikki "merkkivaatteet" kestä, riittää kun oppii ne muutamat jotka itselle toimii. Esimerkkejä kavereista nyt voi laukoa suuntaan jos toiseen. Second handistä ja kirpputoreista olen samaa mieltä. Allekirjoitus puuttuu! |