opuh 11.09.2007 22:21:47 | |
---|
No voihan jölli. Kangasmerkeistä en edelleenkään mene takuuseen kun vierailen tuolla niin harvoin, mutta tämä fakiiri on sieltä useiden rock-bändien seinälippuja, pinssejä ja muistaakseni vielä paitoja kaiken sen blingbling-kaman lisäksi bongannut. Oletkohan mahtanut edes käydä siellä? Ja noita on kaksi liikettä olemassa melko lähettäin, ettet vaan sekottaisi. Tarkoitan tunnelin Tetuania. Joo sekaisin ilmeisesti mennyt noi kaupat. Sorge ei ollu tarkoitus mitenkään hyökätä. Ajattelin että se tunnelin Tetuani on muuttanut sinne ulos. Hahahah |
meekz 22.09.2007 15:02:23 | |
---|
en oo kyllä ikinä nähny mitään rässiliivejä kellään megadeth:ssä, metallica:ssa tai slayer:ssä no jos ei nyt ihan valehdellä ni onhan jossain kuvassa saattanu nähä mut mul on aina ollu semmoi "fiilis" et toi ois tullu jostain saksan mantereelta päin.... mut en mee puhuu reikiä päähäni... ainoo mikä mulle tulee mieleen thrash-pukeutumisesta on vitun rumat tiukat farkut minkä lahkeista paistaa vitun rumat vitivalkoset lenkkarit. sama trendi oli thrashissä ja hip hopissa 80 luvulla fahk u |
KTULU 24.09.2007 00:32:50 | |
---|
Heh, löysin oman liivini kirpparilta kolmella eurolla. Merkkejä siinä ei vielä ole, mutta viikon päästä lähtee tilaus joka pitää sisällään 20 merkkiä ja selkämerkin. Perus takissa merkkejä löytyy viis+selkämerkki. Ja rässilippis ja -kengät löytyy kanssa. Kengän ostin topsportista ja ne on oikeestaan koriskengät, mut ne on valkoset, niissä on vartta ja iso läppä. Thrash-tyyli on paras tyyli. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Horatius-87 29.09.2007 12:06:33 (muokattu 29.09.2007 12:06:45) | |
---|
Ja rässilippis ja -kengät löytyy kanssa. Kengän ostin topsportista ja ne on oikeestaan koriskengät, mut ne on valkoset, niissä on vartta ja iso läppä. ooh olen etsinyt itsekkin tuollaisia lenkkareita, mutta urheilukaupoissa on aina erittäin suppeat valikoimat. kerroppas lenkkareistas; onko ne ns. tyylikkäät, vai enemmänkin kasarihenkiset? kun hakusessa ois siis mahdollisimman mauttomat kalossit.. kirpparit ois tietysti yksi, mutta tuskimpa sellaisia enää kukaan myy? no joo Hyvä sinänsä. |
miscage 29.09.2007 16:03:56 | |
---|
hahahahaha Maailmassa on paljon hyviä syitä käyttää vahvoja huumeita itsetuhoisesti. |
KTULU 29.09.2007 20:10:44 | |
---|
ooh olen etsinyt itsekkin tuollaisia lenkkareita, mutta urheilukaupoissa on aina erittäin suppeat valikoimat. kerroppas lenkkareistas; onko ne ns. tyylikkäät, vai enemmänkin kasarihenkiset? kun hakusessa ois siis mahdollisimman mauttomat kalossit.. kirpparit ois tietysti yksi, mutta tuskimpa sellaisia enää kukaan myy? no joo http://www.shoes.com/product.asp?ca … cpckw=Men's+Rebel+Mid+White%2fRoyal Tossa on kuva. Tosin ne ei näytä enää yhtään samalta kun vähän muokkaa. Nyt kun pistän ne jalkaani näyttävät ne aika pitkälti kasari-rässikengiltä. Kolmekymppiä Top-sportista. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Horatius-87 29.09.2007 21:50:49 | |
---|
hahahahaha heei, elä viitti http://www.shoes.com/product.asp?ca … cpckw=Men's+Rebel+Mid+White%2fRoyal Tossa on kuva. Tosin ne ei näytä enää yhtään samalta kun vähän muokkaa. Nyt kun pistän ne jalkaani näyttävät ne aika pitkälti kasari-rässikengiltä. Kolmekymppiä Top-sportista. juujuu. kivat oli. harmittaa vaan kun en ole tajunnut että tuommoisistakin saa kunnon tossut. tai kun olen etsinyt vain sellasia täysin kasarikasari kenkiä. mutta nuokin tuntuvat varmasti toimivan. eikä hintaakaan ollut paljoa! katselin jossain että adidaksen samannäköset ois jonku 70e.. vielä jos sen verran utelen, että mitä muokkausta noille teit? Hyvä sinänsä. |
KTULU 30.09.2007 00:33:58 | |
---|
^En oikeastaan muuta, kun nauhat pari reikää alemmas ja läppä kunnolla esiin. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Sälski 03.10.2007 15:12:12 | |
---|
ooh olen etsinyt itsekkin tuollaisia lenkkareita, mutta urheilukaupoissa on aina erittäin suppeat valikoimat.hakusessa ois siis mahdollisimman mauttomat kalossit.. kirpparit ois tietysti yksi, mutta tuskimpa sellaisia enää kukaan myy? no joo Mulla on juuri tommoset niin mauttomat ja kasari rässi kengät kuin voi olla, Reebokin merkkiset. löysin Stadiumin alelaarista olis ollu 20e :P kattotaan jos jtn kuvaa pistän joskus tännepäin... Mistä muuten sais tai saisi muokattua rässi-lippiksiä? siis kyl tiiätte. ''Why dont you make 10 louder?''
...These go to eleven... |
KTULU 03.10.2007 17:49:30 | |
---|
^Pistä lipan reuna sojottamaan niin korkealle taivasta kohti kun saat ja kirjoita siihen lippaan jotain. Esim. NOT! Koitin löytää kuvaa esimerkiksi mutta jostain käsittämättömästä syystä en sellaista löytänyt. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Horatius-87 06.10.2007 15:47:41 | |
---|
Mulla on juuri tommoset niin mauttomat ja kasari rässi kengät kuin voi olla, Reebokin merkkiset. löysin Stadiumin alelaarista olis ollu 20e :P kattotaan jos jtn kuvaa pistän joskus tännepäin... ookkei. no hyvä että löytyy jostai. täytyy katsastaa urheiluliikkeemme kun suomeen pääsen. Pietarissa tuppaa olemaan (ainakin mitä ite nähnyt) niin aikas hintavia. Hyvä sinänsä. |
Parzival 12.10.2007 20:35:54 | |
---|
Heh, ei oo yks eikä kaks kertaa ku on kännipäissään mennyt turinoimaan tyypin kanssa jonka farkkuliivissä on vitun iso Slayer/Anthrax/tms-merkki. "Olitko kattomassa Slayeria ny viimeks?" "Öö ai mikä se on?" heh. Täällä päin näkee aika usein kuudes tai seiska luokkalaisia pikkupoikia Slayerin tai corpsen paidassa, verkkarit jalassa ja joku "hauska" tekstipipo päässä. esim. palikka tai juntti yms. notkuvat kauppojen edessä karkkia mutustaen. kakka rules! |
Horatius-87 12.10.2007 21:36:52 | |
---|
heh. Täällä päin näkee aika usein kuudes tai seiska luokkalaisia pikkupoikia Slayerin tai corpsen paidassa, verkkarit jalassa ja joku "hauska" tekstipipo päässä. esim. palikka tai juntti yms. notkuvat kauppojen edessä karkkia mutustaen. no miks ne ei voi kuunnella em yhtyeitä? No, hyvä mulle. Hyvä sinänsä. |
Nidhöggr 12.10.2007 21:46:02 | |
---|
no miks ne ei voi kuunnella em yhtyeitä? Saattavat kuunnellakin, mutta sitä muodostaa aina jonkinlaisen kuvan miltä jonkun "pitäisi" näyttää. Kun näin 10-12v kakaran Dimmun paidassa ja verkkarit kainoissa, minua nauratti. Kun näin jonkin fruittarin Cannibal Corpsen paidassa, se vitutti. "Mun mielestä on ihan ok jos käy pökäleellä ja vaikka jättää vetämättä, semmonen ihan pikkuhauska juttu" -ANtTIKRISTUS |
Parzival 13.10.2007 14:50:13 | |
---|
no miks ne ei voi kuunnella em yhtyeitä? no joo...kait ne voivat. Kaverit näyttävät lähinnä hoppareilta. No mut täytyykö ulkonäön aina kertoa mitä kuuntelee. kakka rules! |
JPQ 13.10.2007 15:35:50 | |
---|
no joo...kait ne voivat. Kaverit näyttävät lähinnä hoppareilta. No mut täytyykö ulkonäön aina kertoa mitä kuuntelee. Jos pitäs mulla olis ongelma mun pitäs sotkea montaa tyyliä. |
M!Xu 29.10.2007 21:29:20 | |
---|
Olin ehdottamassa käytettyä roskapussia, mutten sitten ehdottanutkaan. Eikös nuilla ole jotain ketjuja ja rannekkeita myös? Ja zippo. Kerry Kingin megalomaaninen piikkiranneke vasemmassa kädessä (bongannut keikkatallenteista silloin tällöin). Saman hemmon tyyliin kuuluu myös lätkäpelaajien pelipaidat. Liian isot tietysti. Myös Jeff Hannemanin. pöö |
Twistaribasari 11.12.2007 06:54:08 | |
---|
Hei ihmiset! -Ittelläni on mustat farkut, (ei vielä varsilenkkareita), sininen farkkutakki, heviletti ja farkuissa ketjuja. |
Bonesaw 11.12.2007 17:49:17 (muokattu 12.12.2007 17:58:14) | |
---|
Joo'o |
nipale 15.12.2007 00:53:33 (muokattu 15.12.2007 00:54:11) | |
---|
rässiliivi pitää olla |