eetu ilimari 28.02.2007 09:22:56 | |
---|
Joku muija baarissa "Sä oot aivan sen näkönen että oot umpihomo, tai sit et ollenkaan" Saitko? Ite asiassa muija ruinaamalla ruinas pippeliä multa ja kaverilta, mutta varattuina miehinä ei sitten lähdetty moiseen mukaan. Nyt saattais olla eri tilanne poikamiehenä. "Kannattaa tehä sitä mistä tykkää" |
eetu ilimari 28.02.2007 09:25:00 | |
---|
Hauskin kommentti tuli tossa ihan pari päivää sitten kun istuin kotona pöydän ääressä syömässä jotain ni äite tuli ja sano että "voi kun sä oisit komee jos vähän viittisit pitää huolta ulkonäöstäs"... Samaa sanoi joku naispuolinen Provinssirockissa vuosia sitten. Kuka sitä mitenkään erityisen hehkeältä näyttääkään kolme päivän ryyppäämisen ja paskassa möyrimisen jälkeen. "Kannattaa tehä sitä mistä tykkää" |
-Cale 28.02.2007 13:10:44 | |
---|
-Näytät ihan Simo Silmulta! -Mitä? -Ja kuulostatkin siltä! Heh, siskoni sanoi mua myös Simo Silmun näköiseksi kun mulla oli lyhyt tukka. Kun värjäsin lyhyen tukkani mustaksi sanoi hän mua Janne Tulkin näköiseksi :) Kun olen kasvattanut pitkän tukan äitini sanoi mua Kirkan näköiseksi, siis mitä hän oli nuorempana. Tuon otin kohteliaisuutena, tosin en nyt tiedä onko meissä niin paljoa samaa, paitsi nenä ehkä... |
Lesko 28.02.2007 13:40:27 | |
---|
Heh, siskoni sanoi mua myös Simo Silmun näköiseksi kun mulla oli lyhyt tukka. Kun värjäsin lyhyen tukkani mustaksi sanoi hän mua Janne Tulkin näköiseksi :) Kun olen kasvattanut pitkän tukan äitini sanoi mua Kirkan näköiseksi, siis mitä hän oli nuorempana. Tuon otin kohteliaisuutena, tosin en nyt tiedä onko meissä niin paljoa samaa, paitsi nenä ehkä... Simo Silmu on ihan tän Jani ja Jetsettersin laulajan, onko se nyt sitten just se jani, näkonen! Ei hyvin kyllä mee... =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
dumbuss 02.03.2007 12:09:39 | |
---|
Monelle on näköjään sattunu tota mies vai nainen -ihmettelyä... Mulle kävi näin että tultiin matkoilta tyttöystävän kanssa aikoinaan ja olin just ostanu uudet bootsit jotka oli jalassa, plus valkoiset farkut ja musta bleiseri (pituutta 193 ja hiukset hippimitassa). Venailin matkatavaroiden kanssa ku kaveri meni kioskille ja lähellä ollut pultsarilauma vilkuili mua ja niillä oli joku väittely siinä. Lopulta yks nousi ylös ja horjahteli mun luo: "sori jos häiritsen mut me lyötiin kaiffareitten kans vetoo et ootsä mies vai nainen?". Yllätyin tosta aika paljon "ai siis häh" ja spuge vastas "ahaa hähähä" ja meni takas porukkaansa. |
Milkop 03.03.2007 13:10:59 | |
---|
No Tupuna pisti aika huvittavan jutun tuonne meikäläisen kommentteihin :D Hieman revähdin. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
Kerpele 03.03.2007 14:15:02 | |
---|
Kävelin kaupassa ja n. 4-vuotias tyttö osoitti minua sormella ja sanoi äidillensä "mikä toi tollanen oikein on?". Äiti hymyili ja lähti pois tyttärensä kanssa. :D |
Lesko 03.03.2007 14:49:36 | |
---|
Hah, tänään kaupungilla kävellessäni siellä oli hirveästi näitä eduskuntavaalien ehdokkaita tarjoamassa niitä lappujaan. Kävelin Che Guevara-paitani kanssa, vihreä "kettutyttötakki" päällä kokoomusteltan ohitse ja sieltä sitten tuli porvarikapitalisti antamaan kokoomuslappuja, kysyin sitten ihan vakavissani, että: "olenko oikeasti sen näköinen, että haluan sinun kokoomuslappujasi?" ja tähän hän sitten, että :" Kyllä vaan", päästiin siitä oikein keskusteluun ja sainpas sanottua ihan ehdokkaalle suoraan ne sanat, että "Te isot puolueet ette ymmärrä normaalien ihmisten elämästä yhtään mitään ja olette kusettaneet Suomen kanssa jo ihan riittämiin", mutta minä sen näköinen että haluan nähdä kokoomusmainoksia ihan kädestä pitäen... voi prkl, mutta nyt jo hieman naurattaa! =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Thomas Häggblom 04.03.2007 16:35:38 | |
---|
"Oot ihan Tuomas Holopaisen näkönen" "Sä näytät ihan peikkotytöltä!" Nää kaks muistan ainakin viime ajoilta :) |
Strutsi 06.03.2007 09:07:52 | |
---|
No Tupuna pisti aika huvittavan jutun tuonne meikäläisen kommentteihin :D Hieman revähdin. Heh, ei tulekaan minulle näitä vastaan ihan heti :D Minulle on pariin otteeseen sanottu että näytän Ville Haapasalolta. Myöskin on sanottu että olen kummallinen ihminen, ainakin olemukseltani. "If you feel bad about eating your dead mom, we can dig a grave and you can puke into it." -Monty Python |
Umas 06.03.2007 10:16:57 | |
---|
"voinko tarjota drinkin?" "onpas kaunis vaalee tyttö" "oho, sää ootkin mies" ...tollasia nyt on tullut... |
kuriken 06.03.2007 17:04:18 | |
---|
"toi näyttää iha rölliltä" -ala-asteikäiset pojat bussin takapenkiltä Silloin on hauskaa kun sattuu |
noir 06.03.2007 18:35:18 | |
---|
"Minusta ei ole koskaan tullut mitään noin isoa ja rumaa!" -äiti no pain - no delight Mystisesti hintahtavat romantikot #1 |
Da Make 06.03.2007 19:40:13 | |
---|
"Tarviiks jotain?" Heh ! |
Räkkipeli 06.03.2007 22:10:44 | |
---|
Muuan juopunut mies ääneen minut nähdesään: "jaha...mitäs hammaspeikkoja täälä oikein..." Ei minulle ihmiset yleensä viitsi jostain syystä kommentoida ulkonäköäni. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
zodoff 07.03.2007 08:13:03 | |
---|
"Sää olisit ollut kaunis tyttö." Kyseinen kommentti jos mikä on omiaan helpottamaan (varsinkin ulkonäöstään) epävarman nuoren miehenalun oloa. Tuo ei ollut silloin aikoinaan erityisen hauska juttu. Nyt se naurattaa, koska se on totta. D'oh. Ei minulle ihmiset yleensä viitsi jostain syystä kommentoida ulkonäköäni. Sama. Olisin oiva kohde piikittelylle, mutta kukaan ei käytä tilaisuutta hyväkseen. "Creationists make it sound like a 'theory' is something you dreamt up after being drunk all night" - Isaac Asimov |
Milkop 07.03.2007 11:22:08 | |
---|
Hah, eilen tuli taas melkoista kuittia. Olen kuulemma Kim Heroldin ja Tom Cruisen sekoitus. Ei hyvää päivää :D "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49 |
Teijo K. 07.03.2007 13:21:49 | |
---|
Joku pikkulapsi äidilleen "onko tuo niitä känniläisiä?". Ei, olin ihan selvinpäin. Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Parhaimmillaan historiantutkija on ilonpilaaja. -Zetterberg |
Volante 07.03.2007 13:46:23 | |
---|
Joku pikkulapsi äidilleen "onko tuo niitä känniläisiä?". Ei, olin ihan selvinpäin. Haha. Mä taasen saan yleisimmin ulkonäöstä kommentteja juurikin noilta känniläisiltä. Milloin olen maailman kaunein ja jumalaisin nainen, milloin taas s**tanan ruma vanha (?) ämmä. Yhdesti ratikkapysäkillä joku hörhö kävi suunnilleen käsiksi ja hoki että olisin sen elämän nainen tai jotain, piti jo vähän hätyytellä sitä pois siitä. Örvelsi vielä jotain, että "sä olet kaunis nainen, mutta mä tiedän että en voi sua saada"... Viikon päästä törmäsin jälleen lähiseudulla samaiseen herrasmieheen ystävineen. Heppu tietenkin muisti mut, alkoi osoitella sormella ja selitti kaverilleen jotain että "tossa se taas menee". En jäänyt juttusille. |
purple_turtle 08.03.2007 21:12:46 | |
---|
eräs tyttö brasiliassa baarissa. "sä oot aika kaunis." "pojat ei oo kauniita" "no sä oot" jeejee hard being me |