Aihe: Ponnarin käyttäjät (miehille)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
kingnothing
16.02.2006 07:32:27
Kerran viime syksynä ylsi tukka ponnarille, sitten masennuin ja rupesin irkkaamaan.
Don't fall asleep or we'll mutilate your genitals... romantikkoitkijät #10
thrashmetallisti
16.02.2006 22:13:32

Kerran viime syksynä ylsi tukka ponnarille, sitten masennuin ja rupesin irkkaamaan.

Kaikki tämä ponnarin tähden.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
superfly
17.02.2006 00:53:36
No eipä kai sillä nyt niin väliä oo mitä kaverit sanoo. Laita ponnari päähän ja kato peiliin. Jos tykkäät lopputuloksesta, niin kai sitä voi sitten käyttää. Ite oon käyttäny tässä nyt ehkä parisen kuukautta, kun hiukset vihdoinkin on tarpeeks pitkät siihen hommaan. Tosin pitäis kai leikata, kun tyttöystävä on vähän vihjaillu siihen suuntaan, että haittaa pussailua, kun tulee hiukset väliin.

Pitääkö sitä tyttöystävää pussailemaan mennä?
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Tietysti Pauligin
17.02.2006 23:04:06
Suurimman osan ajasta viihtyvät hiukset ponnarilla. Helpompaa ja tapauksessani paremman näköistäkin, kiistatta. Kai.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
kuriken
17.02.2006 23:30:25
Hiukset laitetaan ponnarille kun tahdotaan katkaista vitutusputki.
Ethän ota kirjoituksiani vakavasti? o.O
Sergei Fallinen
18.02.2006 11:54:12
Ponnarilla ovat yleensä hiukseni nykyisin. Helpompaa on elämä kun eivät koko ajan ole suussa, autonoven välissä tai ruoan seassa uimassa. Tiedä näytänkö paremmalta näin tai mitenkään muutenkaan mutta ainakin näytän vähän vähemmän "hevarilta"...
ten
19.02.2006 19:11:59
Pitääkö sitä tyttöystävää pussailemaan mennä?

Pitää! Se on niin kuuma kissa! :D
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Lamonte
20.02.2006 14:26:43
No ennen inttiä kun oli vielä pitkä tukka niin tuli pidettyä ponnarilla. Tai en kyllä itseasiassa pitänyt ees kovin pitkään ennen kun se lähti. Kommentit oli lähinnä tyttö-kaverien suusta että: "hieno" "parempi" "tosi jees" "söpö"
Poika-kavereitten suusta että: "mitä vittua?" ja "jätkä näyttää ihan kim heroldilta"

Tota viimestä väitettä en välttämättä allekirjota. Voi kun näyttäisinkin..
Parzival
14.03.2006 12:28:26
Lähes aina ponnarila,jopa öisin.
suihkuun mennessä avaan hiukset.
kakka rules!
ötzi
20.03.2006 21:52:20 (muokattu 20.03.2006 21:53:31)
aina ponnarilla paitsi suihkussa ja nukkuessa. tämä tapa jäi siitä kun työtunneilla sytty letti tuleen, kyllä porukka nauro kun äijä juoksee luokan läpi letti pienessä liekissä...onneks ei palanu paljoa, ei tarvinnu leikata tasaseks tai mitn
Ötzin kirous tappaa -Iltalehti '05
Heviasmo
20.03.2006 22:14:16
Aiemmin hiuksia pidin poninhännällä vain siksi, etteivät tulisi niin kamalasti tielle. Nykyään ovat jo sen verran pitkät (navantasalla viistävät), että pysyvät hyvin poissa tieltä, kuin vain nakkaa olkapäiden taakse.
Hirvittävin vaihe hiusten kasvatuksessa on juuri se vaihe, kun ne eivät vielä pysy koko pituudeltaan olkapäiden takana, joten ponnariin turvautuu erittäin moni. Tästä seuraa sittemmin kierre, ettei vain enää osaa olla hiukset auki. Kierteestä pääseminen vaatii suuria henkisiä voimia!
"Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa."
Deathrace King
21.03.2006 23:56:47

Ite oon käyttäny tässä nyt ehkä parisen kuukautta, kun hiukset vihdoinkin on tarpeeks pitkät siihen hommaan. Tosin pitäis kai leikata, kun tyttöystävä on vähän vihjaillu siihen suuntaan, että haittaa pussailua, kun tulee hiukset väliin.

Eihän ne haittaa muuta ku naidessa pussailua. Jätä silloin pussailematta ja keskity olennaiseen, tai laita ponnarille.
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.chaoscreation.net
Abgrund
22.03.2006 19:05:38
En käytä ponnaria.

Syy: Entisestä piilokaljusta kasvamassa oleva sänki, joka ei ihan yltä ponkkarille asti, ja näyttää tyhmältä jäädessään yli.
Take a look at the guy!
Kaihua
09.04.2006 13:12:44
ponnarille vaan, tyttäret tykkää..
''Mut hei, sellasta se monesti on...''
hullu_ukko
09.04.2006 14:49:05

täytyypä kokeilla.. toisaalta tällä naamalla voi olla syytä pitää hiuksia niin ettei kasvoja juuri näy ;)
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Milkop
09.04.2006 18:21:30

En oo huomannut. Taitaa kokonaisuus olla sen verran iljettävä, että siinä ei paljon ponnarit auta.
SH1THEAD
09.04.2006 19:24:07
Riippuu ihan tilanteesta ja mielialasta. Välillä on hiukset kiinni ja välillä auki. Minkäänlaista vittuilua en ole ikinä ponnarista kuullut, pitkästä letistä nahkapäiltä enemmänkin. Parhaat ponnarit hinta-/laatusuhteeltaan löytyy ehdottomasti H&M:stä.
äsh :/
hullu_ukko
10.04.2006 21:00:52
mun ihanat luonnonkiharat hiukseni näyttää kuulemma pesusieneltä kun käytän ponnaria. Mut kaikki on vaan kateellisia ku mä oon niin komee hiukset ponnarilla ja siks ne vittuilee. ne kato pelkää et mä vien kaikki naiset.
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Hanhi
17.04.2006 19:55:07
Sillon ku mul oli vielä pitkä tukka niin pidin sitä geelil sliipattuna kireellä ponnarilla :)
thrashmetallisti
17.04.2006 21:26:17

mun ihanat luonnonkiharat hiukseni näyttää kuulemma pesusieneltä kun käytän ponnaria. Mut kaikki on vaan kateellisia ku mä oon niin komee hiukset ponnarilla ja siks ne vittuilee. ne kato pelkää et mä vien kaikki naiset.

Itsetunto kohdallaan.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)