Teksu 11.11.2006 22:48:02 | |
---|
Onko muuten oikeaan olkapäähän tatuoinnin hankkimisessa jotain hassua tai väärää, vai miksi oikean olkapään tatuoinnit eivät ole niin yleisiä kuin vasemman? kiip on thräshin! |
Jani The Rock 11.11.2006 23:19:20 | |
---|
Onko muuten oikeaan olkapäähän tatuoinnin hankkimisessa jotain hassua tai väärää, vai miksi oikean olkapään tatuoinnit eivät ole niin yleisiä kuin vasemman? Hoh, jaa-a. Mulla on kyllä molemmissa olkapäissä. 8) Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
Heviasmo 12.11.2006 00:29:42 | |
---|
Onko muuten oikeaan olkapäähän tatuoinnin hankkimisessa jotain hassua tai väärää, vai miksi oikean olkapään tatuoinnit eivät ole niin yleisiä kuin vasemman? Jaa, enpä tiedä. En ole koskaan törmännyt moiseen seikaan. Itselläni on oikeassa olkapäässä kuvaa, muttei vielä vasemmassa olkapäässä tasan mitään. "Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee
valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa." |
Majesty 12.11.2006 05:24:04 | |
---|
Onko muuten oikeaan olkapäähän tatuoinnin hankkimisessa jotain hassua tai väärää, vai miksi oikean olkapään tatuoinnit eivät ole niin yleisiä kuin vasemman? Ite järkeilisin vasemman olkapään yleisyydeksi sitä, että aika monet kuvat vaatii vasemman olkapään, että kuva on "oikeinpäin", esim. Suomi-jellona. Tollaset logothan osoittaa yleensä vasemmalle. Mutta mene ja tiedä, enpä oo ainakaan kuullut, että olis mitään syvällisempää merkitystä...? En juo vettä koska kalat naivat siinä. |
jjylli 12.11.2006 05:34:47 | |
---|
jos on niin urpo ku mä, että kuvittelee pysyvänsä rämpyttäjänä lopun ikäänsä, niin ottaa sitten vaan mitä tatskoja lystää (mulla ei ole tatskoja, eikä tule). kannatta kuitenkin muistaa, että näkyvillä paikoilla olevat tatuoinnit, varsinkin käsissä, hankaloittavat esimerkiksi työpaikan saamista. tiedän tapauksia, jotka ovat aiheesta itse kertoneet.. |
Cocktus 13.11.2006 12:16:54 | |
---|
Jaa, enpä tiedä. En ole koskaan törmännyt moiseen seikaan. Itselläni on oikeassa olkapäässä kuvaa, muttei vielä vasemmassa olkapäässä tasan mitään. Mullakin on oikeassa olkapäässä. Uskon, että se olisi tullut silti oikeaan olkapäähän vaikka en olisi ottanut omia terveydellisiä asioita huomioon. Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
Sipri 13.11.2006 15:27:21 | |
---|
Itselläni ei tatuointeja ole kun alaikäinen olen ja vanhemmat eivät oikeim hyvällä tatuointeja katso. Vanhempanakaan tuskin tuleee koska minähän en kenekään itseäni neuloilla pistellä anna.Ja se varmaan sattuu ihan jumalattomasti. "Sama se onko kikkeliä vai ei kunhan letti pyörii."
Hyrde |
Cocktus 13.11.2006 15:50:34 | |
---|
Oh, you ironic pop-rock fuck,
JoeHans 13.11.2006 16:38:54 | |
---|
Itselläni ei tatuointeja ole kun alaikäinen olen ja vanhemmat eivät oikeim hyvällä tatuointeja katso. Vanhempanakaan tuskin tuleee koska minähän en kenekään itseäni neuloilla pistellä anna.Ja se varmaan sattuu ihan jumalattomasti. No hei, mulla tulee pahoinvointia verikokeessakin! Silti en kyllä pitänyt tatuoinnin ottoa mitenkään pahana kokemuksena. Käsi-/olkavarsi vissiin kyllä on paikkana vähimmän kivuliaimpia. Toisaalta ei mulla ikinä neuloissa ole se kipu pelottanutkaan, vaan se pistelyn katsominen saa vellovan tunteen aikaan. Trying is the first step towards failure. |
Vainaja 13.11.2006 16:39:11 | |
---|
On kyllä tyylikäs toi...Onnittelut uudesta kuvasta! mitäs muuten ton kokonen kustantaa? jos saa udella... The Land is silent...Before the storm! |
Cocktus 13.11.2006 20:17:58 | |
---|
On kyllä tyylikäs toi...Onnittelut uudesta kuvasta! mitäs muuten ton kokonen kustantaa? jos saa udella... Oli yllättävän halpa - 180€. Ton orjantappurakruunun halkaisija on noin 10 cm. Kantasen Jarno oli se kaveri, joka ton kuvan mulle hakkas. http://www.tatuata.com Oh, you ironic pop-rock fuck,
stickyfinger 13.11.2006 20:45:59 | |
---|
Oli yllättävän halpa - 180€. Ton orjantappurakruunun halkaisija on noin 10 cm. Kantasen Jarno oli se kaveri, joka ton kuvan mulle hakkas. http://www.tatuata.com Hyvin tehtyjä kuvia tuolla! Pitääpäs ottaa yhteyttä tuohon heppuun!! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Lesko 13.11.2006 20:46:11 | |
---|
Oli yllättävän halpa - 180€. Minusta tuo on hirveän kallis! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
stickyfinger 14.11.2006 12:21:53 | |
---|
Minusta tuo on hirveän kallis! Kallis? Minusta 180e on suht. huokea hinta kyllä! "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Cocktus 14.11.2006 12:36:54 | |
---|
Kallis? Minusta 180e on suht. huokea hinta kyllä! Niin, onhan 180€ paljon rahaa. Mutta ei se paljoa ole tuon kokoisesta tatuoinnista. Eräs naispuolinen kaverini otti niskaan sellaisen säälittävän kokoisen auringon minkä tatuoinnissa meni korkeintaan ehkä 10 min. aikaa. 100€ siitä pyydettiin. Luulen, että tossa summassa oli jotain vaikean asiakkaan lisää, koska toinen kaverini otti samalla kertaa samankokoisen tatuoinnin ja se maksoi 60€. Oh, you ironic pop-rock fuck,
aarghto 14.11.2006 18:41:28 | |
---|
Kallis? Minusta 180e on suht. huokea hinta kyllä! Todellakin. Kaveri otti kaksi ohutta raitaa käteen ja niiden hinnaksi tuli 180€ Mad Maxissa. 180€ ei ole ollenkaan paha tuosta CFH-tatskasta. Perkeleen tyylikäs on kyllä! minä olen tehnyt elokuvia, siitä minä saan rahaa |
Ratloz 14.11.2006 19:32:05 | |
---|
Kyllä sitä mielellään vähän maksaakin siitä, että saa puhtaat välineet ja siistiä jälkeä ystävällisyyttä unohtamatta. Itselleni kuvan veisteli Ruoska -yhtyeen laulajamies Pate His Mastersilla. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Lesko 15.11.2006 15:12:40 | |
---|
Niin, onhan 180€ paljon rahaa. Mutta ei se paljoa ole tuon kokoisesta tatuoinnista. Jah... no en jaksa kinata, pirun kallis se on jos tuon kokoisesta 180€ joutuu maksamaan, mutta mitä se nyt väliä mitä se maksoi jos on valmis sen maksamaan! "Mitä takoittaa groove?"
Cocktus 15.11.2006 18:25:36 | |
---|
Jah... no en jaksa kinata, pirun kallis se on jos tuon kokoisesta 180€ joutuu maksamaan, mutta mitä se nyt väliä mitä se maksoi jos on valmis sen maksamaan! Niinpä, ei tatuointien hankkiminen halpaa ole. Kyllä tuo opiskelijan budjetissa hyvin kirpaisi. Mutta tuollainen piti saada niin sehän sitten otetaan vaikka millä hinnalla. Oh, you ironic pop-rock fuck,
Lesko 15.11.2006 19:34:13 | |
---|
Niinpä, ei tatuointien hankkiminen halpaa ole. Kyllä tuo opiskelijan budjetissa hyvin kirpaisi. Mutta tuollainen piti saada niin sehän sitten otetaan vaikka millä hinnalla. Näin juuri se menee! "Mitä takoittaa groove?"