masterhat 30.10.2006 15:10:03 | |
---|
ja ihannehan on kuitenkin täysin katsojan silmässä. toiset tykkää tuhdimmasta, toiset laihemmasta, toiset vaaleista, toiset tummista.. toiset äidistä kun toiset taas tyttärestä.. eli makuasioita ja sanoin vain mielipiteeni Head like a hole |
Lesko 31.10.2006 09:21:20 | |
---|
ja ihannehan on kuitenkin täysin katsojan silmässä. toiset tykkää tuhdimmasta, toiset laihemmasta, toiset vaaleista, toiset tummista.. toiset äidistä kun toiset taas tyttärestä.. eli makuasioita ja sanoin vain mielipiteeni No siitähän ei ollut kyse! Tottakai jokainen tykkää erilaisista ihmisistä ja niinhän se pitää ollakin, mutta ei se silti tee lihavasta laihaa, vaikka joku lihavammasta pitäisikin! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Cocktus 31.10.2006 16:46:41 | |
---|
Perjantaina tulee kuva käteen. Esittelen sen täällä jahka se on parantunut hakkaamisesta. Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
Köttelö 01.11.2006 16:23:59 | |
---|
Perjantaina tulee kuva käteen. Esittelen sen täällä jahka se on parantunut hakkaamisesta. Mulle tulee ensviikon perjantaina, pitää minunkin sitten täällä se esitellä. Shit happens when you party naked! |
Lesko 01.11.2006 17:03:54 | |
---|
Tarttis käydä hakkauttamassa kylkeen, mutta perkele kun ei oo "kääshiä" "Mitä takoittaa groove?"
nikomati 01.11.2006 21:10:37 | |
---|
huomenna aika. tähtiä kätöseen. vasempaan kätöseen. koskaan ei voi olla liian gay |
Aakoo 02.11.2006 12:14:33 | |
---|
Uittu! Tänään piti olla aika jatkamaan tuota vasemman käden karppi-meri hässäkkää, mutta jotkut mulukut oli rikkoneet tattoo virman ikkunat... |
Ratloz 03.11.2006 19:52:49 | |
---|
No nyt on kuva kädessä! Pitänee esitellä jahka parantuu. Täyttä rupea tällä hetkellä. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Jani The Rock 03.11.2006 19:57:53 | |
---|
No nyt on kuva kädessä! Pitänee esitellä jahka parantuu. Täyttä rupea tällä hetkellä. Niin toi oli sun eka kuva, eikö? Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
Vainaja 04.11.2006 16:24:11 | |
---|
No nyt on kuva kädessä! Pitänee esitellä jahka parantuu. Täyttä rupea tällä hetkellä. Kansa vaatii kuvaa kun rupi alkaa häipyä!! hmmh...itselläni on nyt virallisessa mietinnässä tatuointi, aattelin jotain tähtee tai riimua vasempaan olkapäähän. Mietintä aikaa ainakin on, 2008 syyskuuhun.. The Land is silent...Before the storm! |
ministeri 04.11.2006 19:51:49 | |
---|
Itse olen jo vuosia miettinyt että jos nyt menis ja pilaisi sen tosi seikan että on onnistunut koko 90-luvun rämpimään ilman tatuoinnin hankkimista niin voisi Lahden vaakunan tohon käsivarren sisäpinnalle tatuoida... |
Cocktus 05.11.2006 15:35:08 | |
---|
No niin. Nyt on esikoinen olkapäässä. Sattui oikeastaan juuri sen verran kuin oletinkin - eli ei ihan hirveästi. Ensimmäiset 5 minuuttia oli vähän tuskallisempaa, mutta sitten käsi turtui ja välillä ei edes huomannut koko neulaa kädessä. Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
Ratloz 05.11.2006 17:35:22 | |
---|
Niin toi oli sun eka kuva, eikö? Joo, ensimmäinen kyseessä. Nyt jo uutta mietin :) It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Jani The Rock 05.11.2006 17:46:54 | |
---|
Joo, ensimmäinen kyseessä. Nyt jo uutta mietin :) Jea, koukkuunhan niihin jää! Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
Lesko 06.11.2006 17:38:02 | |
---|
Jea, koukkuunhan niihin jää! Olen eri mieltä. Se on vain mielen heikkoutta. =) Itse otin ensimmäisne tatskan selkään 2002 ja en päivääkään ole katunut sitä, aina välillä mietin että vois mennä ottamaan, mutta en ole vielä mennyt toista hakkauttamaan, nyt tosin olen vakavissani varaamassa aikaa, mutta ei kyllä mitään hinkua ole "pakko saada lissä tatskoja"-tyyliin... "Mitä takoittaa groove?"
Ratloz 06.11.2006 22:10:34 | |
---|
Itse meinasin lähinnä nyt aluksi jatkaa tuota yhtä kuvaa jonkun verran.. saa nähdä että venyisikö joskus ehkä jonkin sortin sleeveksi asti. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Aakoo 07.11.2006 11:09:36 | |
---|
"nyt tosin olen vakavissani varaamassa aikaa" Olet koukussa.. Myönnä vain! Sain lauantaina neulasta.. Nyt parantelen tuota karppia ja lootuksen kukkan alkua.. Jatkoa tulossa taasen kunhan saan kalenteriin raivattua tilaa.. |
Lesko 07.11.2006 14:59:17 | |
---|
Olet koukussa.. Myönnä vain! Mitään en myönnä... ei vaan... tarvii nyt miettiä... "Mitä takoittaa groove?"
Vainaja 10.11.2006 22:37:49 | |
---|
Hmmh..tulin tossa hoksanneeksi että haluaisinkin joko super mariosta tutun isonnus sienen tai lassista ja leevistä lassin käteeni. ikäväkseni ja oikeastaan onneksi tulin kuitenkin bonganneeksi tollaisen sienen bodymodicationissa. Tulin vaan sitten ajatelleeksi että kuinka yleisiähän noi aiheet on? ossaisko joku sanoa? The Land is silent...Before the storm! |
Lesko 10.11.2006 23:15:34 | |
---|
Hmmh..tulin tossa hoksanneeksi että haluaisinkin joko super mariosta tutun isonnus sienen tai lassista ja leevistä lassin käteeni. ikäväkseni ja oikeastaan onneksi tulin kuitenkin bonganneeksi tollaisen sienen bodymodicationissa. Tulin vaan sitten ajatelleeksi että kuinka yleisiähän noi aiheet on? ossaisko joku sanoa? No ne on niin yleisiä, että tiedän itse kaksi tyyppiä jolla on tuollainen sieni ja olen nähnyt valokuvassa lassin ja leevin tatuoituna... kyllä niitä varmaan muutamia kymmeniä tuhansia on, mutta oma valintahan se on haluaako joskus ehkä nähdä jollakin samanlaisen kuvan kuin itsellä... olishan se melko hirveetä! "Mitä takoittaa groove?"