Oltsku 28.07.2008 13:56:15 | |
---|
Viime syksynä tuli jotenkin epätoivoinen olo kun sain kuulla että koulussa osa jengiä ihan todella kuvitteli että yritän näyttää tokio hotelin laulajalta... |
Horatius-87 30.07.2008 20:08:07 | |
---|
Provinssissa tullessani junassa joku kysyi että olenko ramonesfani. Olin vai että mites sen nyt niin huomaa? Vastaus oli että näytin kuulemma ihan Deedeeltä. Kauniisti sanottu. Halasin. Joo o. Tän kesän aikana kolme ihmistä(plus tyuo ylempi) on sanoneet että näytän ihan joltain Ramonekselta. Eikä mulla enää ole edes otsista. Rotsin vika, rotsin vika. While my guitar gently sweeps. |
Asman 31.07.2008 02:20:43 | |
---|
No joo, näitä Ari Koivusia aina kuulee mut ehkä kaikkein paras tai ainaki pitkäkestosin oli kun mua koulussa luultiin homoksi (nahkahousuista tietty johtui), koko yheksännen luokan sain sitä kuulla ja lopulta tuli yks valopää kysymään vakavissaan et ollaanks mä ja mun bändin synisti yhessä, vaikka me paljon hengataanki keskenämme ni einy sentää niin paljo, siinä meinas huumori loppuu kesken..... Tee mitä haluut, eläkkeellä on aikaa pyytää anteeks. |
Asko.A 01.08.2008 14:23:39 | |
---|
No joo, näitä Ari Koivusia aina kuulee Heheh, mua on koulussa sanottu Ari Koivukseksi kun laitan army-lippiksen päähän ja hiukset korvan taakse:S Sama juttu kävi Saunassa kun joku pienessä hiprakassa ollut miekkonen huusi: ''Hei! Ooksä Ari Koivunen joka hävis pokeriin 12 tonnii?!?!?'' Laivalla kans joku kysy huudahtaen:''Hei pitkätukka! Ooksä sarjamurhaaja?!?!'' Tuosta olin kyllä aika hämilläni ja sanoin, että en. Kaikkein törkein oli kun olin koulun liikunnasta uimahallissa ja opettaja sanoi, että pitää mennä parturiin ja leikata letti pois ja kieltäydyin, niin hän tulee uinnin jälkeen pitään minulle ''puhuttelun'' ja kun olen Metsäkansasta eli landelta hän sanoi:''Ootsä Asko kyllä semmonen Metsäkansan Jeesus!'' Koko viime vuoden joidenkin mulkkujen suusta kuului:''tsiisus'' huutoja :D Onneksi ei ole enää:) Pitäkää lippu korkealla! |
Dushead 02.08.2008 01:26:27 | |
---|
Toissa päivänä kaunpungilla joku sanoi "Mikäs Slash sä luulet olevas?" vähän rupesin nauramaan, en minä kyllä yhtään Slash:iltä näytä :D Keep On Rocking! |
-Lassi- 05.08.2008 00:23:40 | |
---|
Hippi Hintti Hippi Homo Hintti Hippi Homo Hippihippihippihippi..... Melkonen sanavarasto noilla pari vuotta nuoremmilla... Nauran niille kyllä aina. |
L4t3 05.08.2008 00:33:56 | |
---|
Eräs kaveri kaveri heitti tänään, että näytän muka Layne Staleylta. Itse painotan sanaa muka, koska en myönnä näyttäväni Laynelta. |
ukko idänmies 05.08.2008 11:06:32 | |
---|
Kaveri kutsuu minua "leikkisästi" Kallion Meat Loafiksi. |
spade 05.08.2008 12:28:12 | |
---|
Vessassa kuultua: -Sä näytät siltä äsken soittaneen bändin basistilta. -Mä oon sen bändin basisti. -No katos prkl... Lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas |
BassLass 05.08.2008 19:20:30 | |
---|
Hippi Hintti Hippi Homo Hintti Hippi Homo Hippihippihippihippi..... Melkonen sanavarasto noilla pari vuotta nuoremmilla... Nauran niille kyllä aina. Haha, katoin että perskules, ompa tutun kuulosta...sitten katsoin että kelle näin huudeltu ni kaimallehhan ne on menny, säikähdin. |
Hannu H. 06.08.2008 23:08:28 | |
---|
"Hei sulla on kiva tommonen tuolla" *nyppii ponnarista* |
Painajaismainen 07.08.2008 00:29:22 | |
---|
Äiti sanoo, että näytän parittajalta. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Tukka-aave 07.08.2008 14:50:13 | |
---|
Liikunnanope rauhoitteli luokkatoveriani, jota olin jossain pallopelissä ahdistellut: "No onhan se(siis minä) aika pelottavan näköinen" nyyh, mä vaa yritin olla rolando. how can i be a pelican |
Lycantrophy 08.08.2008 00:13:50 | |
---|
''Ooks sä tyttö.'' Ja vastasin hyvin selvästi ''EN VITUSSA'' Heavy metal makes it all!!!! |
Sam Hotman 08.08.2008 17:45:01 | |
---|
nyyh, mä vaa yritin olla rolando. Kuka on rolando? ''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E |
Sälski 09.08.2008 00:28:53 | |
---|
Kuka on rolando? Orlandon ja Ronaldon yhteymä. It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
Tukka-aave 09.08.2008 10:30:31 | |
---|
how can i be a pelican |
Anouk 09.08.2008 22:44:40 | |
---|
Äiti sanoo, että näytän parittajalta. Huh *taputtelee vatsalihaksiaan*, kiitos päivän nauruista! Ehkä olen vain outo ja kieroutunut, niin kuin kyllä olenkin, mutta tuo on vain niin huvittavan kuuloinen. "Äiti sanoo..." Huh. |
Painajaismainen 10.08.2008 12:39:08 | |
---|
Huh *taputtelee vatsalihaksiaan*, kiitos päivän nauruista! Ehkä olen vain outo ja kieroutunut, niin kuin kyllä olenkin, mutta tuo on vain niin huvittavan kuuloinen. "Äiti sanoo..." Huh. =) Saas nähdä josko huomenna tulee taas kommenttia kun koulut alkavat. "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
Vhaltsu 10.08.2008 19:29:58 | |
---|
Oon saanu mesen kautta ihan tuntemattomilta tyypeiltä kuulla että näytän tytöltä ja kakaralta, sekä että mulla on rumat hiukset. |