Aihe: Erilaisia lävistyksiä/tatuointeja
1 2 3 4 524 25 26 27 28 29 30 31 32
Bonesaw
09.04.2006 10:32:04 (muokattu 09.04.2006 10:32:26)
Harmi vaan jos oot kasvuikänen!! Haha! Ja kuka nyt yksin jotain Negativea soittais? Tai ylipäätänsä edes soittais? Sä varmaankin.

Niin,tai sitten sellainen henkilö,joka tykkää soittamisesta,vaikka sitten yksinkin.

Edit.Njoo. Yritetään pysyä raiteilla taas.
It´s easier to give up than allways tried to go up. :'(
Nipsu
09.04.2006 10:41:54
I think that I could take GN`R-tattoo. Even I don´t like their music so much.
Bonesaw
09.04.2006 10:56:22

That's great.
carlos
09.04.2006 11:44:46
Even I don´t like their music so much.

joo
Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up.
Nipsu
09.04.2006 11:46:53
joo

What? Something wrong?
Bonesaw
09.04.2006 11:50:42
What? Something wrong?

Joo. Sitä vaan,että aika tyhmää hakkauttaa nahkaansa bändin logo,josta ei edes pidä.
Nipsu
09.04.2006 11:59:04
Joo. Sitä vaan,että aika tyhmää hakkauttaa nahkaansa bändin logo,josta ei edes pidä.

Kyllä mä niistäkin tykkään, mutta en niin paljon. Etkö ymmärtänyt? Täytyykö artiguloida?
SuperJeesus
09.04.2006 12:18:13 (muokattu 09.04.2006 12:20:10)
...Ei mitään...
Sure 'nuff 'n yes, I do!
Sarko
09.04.2006 12:25:00 (muokattu 09.04.2006 12:35:37)

IMO meikä ehkä kyseenalaistais tälläisen näkemyksen, melkoisella antaumuksella ymmärtäisin tuollaisen tatuoinnin otannan, mutta jos bändistä ei pidä niin paljoa, niin harkitsisin parikin kertaa. Toisaalta tämähän oli vain spekulointia.
Stakes are high, but so am i.
Nipsu
09.04.2006 12:26:07
IMO meikä ehkä kyseenalaistais tälläisen näkemyksen, melkoisella antaumuksella ymmärtäisin tuollaisen tatuoinnin otannan, mutta jo bändistä ei pidä niin paljoa, niin harkitsisin parikin kertaa. Toisaalta tämähän oli vain spekulointia.

Edelleenkin tykkään, mutten niin paljon.
Sarko
09.04.2006 12:37:09
Edelleenkin tykkään, mutten niin paljon

Aivan, tämä oli pointtina postauksessani. Mutta ei siitä siis enempiä.

Pitäis alkaa varmaan jo suunnittelemaan Blue Bomber-tatuointia tulevaa kesää varten katsellen.
t.heiska
09.04.2006 13:00:30

Tässähän on taas ihan allekirjoitusainesta jollekin.
Nipsu
09.04.2006 13:02:58
Tässähän on taas ihan allekirjoitusainesta jollekin.

Äh. Mä voin keksiä jotain nasevampaa.
Bonesaw
09.04.2006 13:35:47 (muokattu 09.04.2006 13:35:55)
Kyllä mä niistäkin tykkään, mutta en niin paljon. Etkö ymmärtänyt? Täytyykö artiguloida?

Minäkin tykkään Slick Rickin yhdestä biisistä,joten vois alkaa harkitsemaan tatuoinnin ottoa.
Jani The Rock
09.04.2006 13:39:16

Minäkin tykkään Slick Rickin yhdestä biisistä,joten vois alkaa harkitsemaan tatuoinnin ottoa.

Men At Workin "Down under" on kans aika kova, hei!
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Sarko
09.04.2006 13:53:57
Culture Club "Karma Chameleon"!
Valokaari
09.04.2006 13:53:58

Men At Workin "Down under" on kans aika kova, hei!

Okei, mä oon aina halunnu tatuoijax, tuu tänne nii saat olla mun eka koe eläin, eikä maxa paljoo.

Mutta vakavasti puhuen, olen seurannut tätä ketjua ja vaikka tämä ihan viihdyttävää seurattavaa onkin ollut niin eiköhän jo alkaisi piisata.
En vieläkään tiedä onko Nipsu oikeasti se mikä sanoo olevansa tai sittenkin joku aikuinen mies joka leikkii trollia, mutta onko kummassakaan tapauksessa syytä lähteä leikkiin mukaan? Trolleja ei pidä ruokkia ja herkässä iässä olevien nuorien kanssa kinaaminen ei johda mihinkään. Älä Nipsu suutu jos oletkin aito asia, katsos kun täällä netissä pyörii jos jonkinlaista porukkaa ja se pakostikin on opettanut minut varovaiseksi ja suhtautumaan epäilyksellä kaikkeen mitä netissä sanotaan.

Jutellaanko vaikka bänditatuoinneista?

Itse olen harkinnut viime aikoina Alice Cooper -tatskaa. Ja ei, mä en ole enää teini-iässä. Ensimmäiset kuvani hankin jo lähemmäs 10 vuotta sitten, että voitte siitä päätellä jotakin.
Enkä nyt ehkä välttämättä aio ottaa selkään kissankokoisin kirjaimin ALICE COOPER FORVER -tekstiä, vaan ehkä jokin hillitympi kuvio, joka ei välttämättä edes aukea ulkopuolisille vaan mikä näyttää "tavalliselta" tatuoinnilta.
Eräs tatuointien merkityshän on ollut, että niillä eri ryhmien jäsenet ovat merkinneet itsensä ja todistaneet kuuluvansa jengiin. Sepä vasta nastaa olisikin, jos valistumattomat toteaisivat kuvani nähdessään vain että onpa hieno, paljon maksoi, mutta hyvän musiikin ystävät taas hiffaisivat että mitä se esittää.
Rok rok.
sus
09.04.2006 14:34:27

Artikulointi liittyy puhumiseen, ei kirjoittamiseen. :D
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
carlos
09.04.2006 14:39:07
What? Something wrong?

Joo. Mut onneks joku tajus sanoa sen jo tossa myöhemmin.

Artikulointi liittyy puhumiseen, ei kirjoittamiseen. :D

Hei kato sun pitää muistaa, et Nipsu puhuu paremmin englantia ku suomea. Muista samalla, että hän mainitsi vain puhumisesta, sillä kirjoitukset eivät ainakaan minua vakuuta.
Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up.
salmivaara
09.04.2006 16:59:30

.... vistoa ..

??
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)