Aihe: Parhaat kommentit hiuspehkostanne.
1 2 3 4 523 24 25 26 27 28 29
KiipparistiKotkasta
12.06.2009 20:25:43
wrshredder: Tuossa nyt sitten oma kuontaloni. Kuva ei ole parhaimmasta päästä mutta ainoa jossa raidat näkyy kunnolla..

http://muusikoiden.net/dyn/users/59552.jpg

Okkei, pakko sanoa: Tosta kuvasta päätellen KELLÄÄN EI OLE MITÄÄN varaa vinkua hiuksista :D Oikeesti, noi hiukset nimittäin sopii sulle älyttömän hyvin :D

Ja saanen lisätä, että jos sä leikkaat ne, mä etin sut käsiini ja nirhaan, selvä?? ;)
Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi.
lvis
13.06.2009 11:09:42
Mulle on sanottu että on sulla iso tukka. (tsekkaa profiili, tänäpäivänä se on kyllä vielä isompi ja korkeempi.) Humppatukka.
Tukka on ihmisen tärkein elin. Pikkumies
KiipparistiKotkasta
13.06.2009 12:32:00
Mulle se on oikeestaan sama, mitä ihmiset tulee avautumaa mun hiuksista. En mä varmaan ees huomais uloslähtiessäni, et onko ne hiukset miten... Kuhan roikkuu mukana, se riittää :D
Entä te? Jos tulee vinkumista hiuksista, ootteko ikinä heittäny takasin? Jos ootte, miten?
Jos sä soitat ja mokaat, ihmiset nauraa sulle. Ajattele positiivisesti. Ainaki sä olet tehny ihmiset onnellisiksi.
lehtomies
13.06.2009 17:37:41
hoijjakkaa

mulle ei kukaa oo tainnu uskaltaa tulla aukomaan kun oon nii pahannäköne ja suht isohko kaveri :D

kaverin kanssa 8 luokalla oltii yhessä smarketissa tetissä nii joku mummo huhuili että: Hei tytöt mistäköhän löytyis..... ja sitten käännyttii kattoo nii sano että: ai anteeks!oli niin pitkät hiukset että luulin.... ja jotain soperteli siinä.....

serkut ja eno vähä vittuillu että
"tollaha voidaan kohta mopata lattioita!"
"millo meinasit mennä parturiin?"
"haepas sakset voin leikata vaikka heti"
...ttu ku olis paritonnii ylimäärästä...
rage_minister
12.07.2009 17:17:32

Vanhempi narkkarirouva junassa oli vakuuttunut että soitan Hanoi Rocksissa, olin otettu.
Milkop
13.07.2009 09:15:52

"Noihan on komeet, pidä useemmin tukkaa auki."

Frendit heitti tuommoisen perjantaina. Hämmennyin vähän.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
ooonnaa
25.07.2009 17:33:34
aik moni luulee mua pojaks.

"Näytät iha töyhtöhyypält!!!"
Milkop
10.08.2009 20:58:45

Taas tuli kommenttia tukan auki pitämisestä. Myös vertausta Zack De La Rochaan heitettiin. Mikäs siinä.
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
eewo
12.08.2009 15:34:03
"Itseasiassa asiassa ne näyttää vähän kiiviltä"
(Joku känninen levy seppä hitsaaja oli edellispäivänä kertonut minulle, että mulla olen hedelmäpoika ja mulla on hedelmä-tukka ja tiedustelin kaverilta, onko asian laita näin)
"The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse."
Joulupukkijormala
13.08.2009 19:37:18
eewo: levy seppä hitsaaja

Tän ois voinu suoraan laittaa röytöketjuun.
Rumpukapulat: "Mulla on komodo. Se sanoo sääh ja se on mieesss."
eewo
14.08.2009 15:05:58
Joulupukkijormala: Tän ois voinu suoraan laittaa röytöketjuun.

Tai sitten se saattoi olla tarkoituksella "röydetty" tuohon muotoon, kuvatakseen ko. ihmislajia parhaalla mahdollisella tavalla.
"The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse."
Joulupukkijormala
14.08.2009 15:32:52
eewo: Tai sitten se saattoi olla tarkoituksella "röydetty" tuohon muotoon, kuvatakseen ko. ihmislajia parhaalla mahdollisella tavalla.

Ahaa, ovelaa. :)
Rumpukapulat: "Mulla on komodo. Se sanoo sääh ja se on mieesss."
tepeh
26.08.2009 22:54:34
"Muistan, kun sulla oli vielä ne lyhyet." Tuttu ala-asteelta. Viimeksi nähty ala-asteella.
Commoni
31.08.2009 14:46:41
"Hyi vittu, et enää kasvata enää!" -Meijän rumpalin pikkusisko, ku sanoin et kasvas letti.
"Ei taida poika tietää miehen ja naisen eroo..." -Jotkut ala-asteelaiset skidit tuli jotain änkyttämään :'D
"Huomenn parturiin? Mä maksan!"
"Oot sitte tommosen pehkon kasvattanu." -Setä

Negatiivisia kommentteja enemmän kuin positiivisia, mut mä asunki aika landella. Riparilla tosin tytöt tykkäs letittää. (Y)
trackie
01.09.2009 14:05:42
"Heii Michael Monroe!"
"Onks jossain ollu räjähdys?"
"Tarhapöllö"
"fuck'n Bill Kaulitz"
"Onpas täällä muusikon näköisiä oppilaita"
"enne oli siistit hiukset, mut sitten rock'n roll tuli ja WUTUMH"

ja joskus kaverin kans kävelles huoltoasemalle, joku humalainen tuli laulaa mörrimöykky- laulua (kenties hiustentakia?)
tepeh
02.09.2009 21:47:29 (muokattu 02.09.2009 21:48:19)
Meidän luokan tyttö: "Voinko mä letittää noi sun hiukset?" Sanoin et letittää sit myöhmmin.

EDIT. Joskus on koulun kotitaloustunnilla tehty saparot. Ei meinannu edes luokanvalvoja tunnistaa x)
BassLass
02.09.2009 21:56:17
Ai sulla on rastat`?

Ai sulla on vieläki ne rastat?

Miks sulla on rastat?
Quru
02.09.2009 22:17:58
BassLass: Ai sulla on rastat`?

Ai sulla on vieläki ne rastat?

Miks sulla on rastat?

Vastaat, että en minä mitään ihmisiä päässäni kasvata, ne on perkele locksit.
Antti1: Ehkä olen väärin ymmärretty nero, kuten Steven Seagal.
Påskägg
04.09.2009 17:22:43
"Sieg heil"
RETRIBUTION!
KiipparistiKotkasta
05.09.2009 13:20:23
Mult tuli tässä pari päivää sitte joku humalainen ukko kysymää et "hei likka - ootsä jotaa sukuu Alexi Laiholle?"

"En... Tietääkseni ainakaa..."
"Ai? Ku sul on tollanen humppaletti ja maastikset ni aattelin... Sun sivuprofiili on iha samanlainen ku Laiholla."

Seuraavaksi kun tuon känniläisen näin, se oli sammunu penkille ja uinu tyytyväisenä.
Musikaalisuus on lahja - tyhmyys sukuvika
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)