Bonesaw 08.04.2006 21:52:50 (muokattu 08.04.2006 21:53:20) | |
---|
No nyt meni offtopiciksi:( Edit. Janillako se ZZ-Top tatuointi oli? It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
janik 08.04.2006 21:54:07 | |
---|
2 lävistystä, 2 korvareikää, 1 persereikä, 1 tatuointi. |
Jani The Rock 08.04.2006 21:54:44 | |
---|
Montako? Mä en osaa päättää minkä otan seuraavaks. Tatuoinko ranteet, niskan vai mahan. 11 erillistä kuvaa. Kandee tosiaan harkita mihin otat seuraavan tatskan. Mä tein sen mokan että menin hakkauttaan kaikki ns. parhaat paikat ekana. Eli ranteet ja olkavarret... Nyt oon sit säästellyt tota vasenta kämmenselkää ja oikeeta hauiksen kohtaa tulevia kuningasajatuksia varten. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Nipsu 08.04.2006 22:21:19 | |
---|
No nyt meni offtopiciksi:( Miten niin? |
Jani The Rock 08.04.2006 22:26:05 | |
---|
Edit. Janillako se ZZ-Top tatuointi oli? Jep. Ainoo bändiaiheinen tatuointi minkä oon uskaltanut ottaa. Aattelin että 20 vuoden diggailu vois jo riittää. Johnny Winter -tatuoinnin tuun hakkauttaan ihooni ihan varmasti, mutta ajankohtaa en tiedä. Ja joku Ramones-aiheinen vois olla kans hieno. Tatuointimessuilla tuli nähtyä hemmetin hienoja meksikolaistyyppisiä juttuja. Sellasia "day of the dead" -henkisiä. Joku sellanen vois olla asiaa. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Nipsu 08.04.2006 22:47:28 | |
---|
Jep. Ainoo bändiaiheinen tatuointi minkä oon uskaltanut ottaa. Ja mulle te nauroitte, kun otin tän tatskan. Mielenkiintoista. |
Jani The Rock 08.04.2006 23:04:23 | |
---|
Ja mulle te nauroitte, kun otin tän tatskan. Mielenkiintoista. Niin no joo. Tää ei nyt oo mitään vittuilua, mutta jos mä olisin tosta sun ikäsestä lähtien ottanu kuvan jokasesta bändistä tai artistista johon oon hurahtanu totaalisesti, niin niitä olis jo ainakin 50. Ja olis aikamoista tyylien sekamelskaa, kun Gösta Sundqvistin pärstän vieressä olis Iggy Popin luiseva hahmo ja niiden alla vaiks Jerry Lee Lewisin naama ja teksti "Great balls of fire". Eipä silti, jokanen tehköön nahallaan ihan mitä haluaa. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Nipsu 08.04.2006 23:16:06 | |
---|
Niin no joo. Tää ei nyt oo mitään vittuilua, mutta jos mä olisin tosta sun ikäsestä lähtien ottanu kuvan jokasesta bändistä tai artistista johon oon hurahtanu totaalisesti, niin niitä olis jo ainakin 50. Ja olis aikamoista tyylien sekamelskaa, kun Gösta Sundqvistin pärstän vieressä olis Iggy Popin luiseva hahmo ja niiden alla vaiks Jerry Lee Lewisin naama ja teksti "Great balls of fire". Eipä silti, jokanen tehköön nahallaan ihan mitä haluaa. No on mulla ollu tiäs mitä lempi bändejä, Negative vaan on ainoo sellanen, mistä oon oikeesti tykänny enemmän kun kuukauden. Vappuna 4 vuotta jee jee. BILEET ,,/ No ei vaan. Ja se on syy siihen miks aloin soittaan. Esim. Jonnen lapsuus on ollu vähän niin kun mulla. Ja kun oon jutellu sen ja muiden Negsujen kaa, niin en mä oo ikinä ajatellu, että "voi vitsi, IIK! Nyt mä kuolen, oon puhunu Jonne Aaronin kaa!" Vaan ennemminkin sellasta, että ihminen puhuu ihmiselle, ei että ylifanaattinen fani puhuu rokkistaralle. Ja se mitä mä yritän sanoo on se, että ne on oikeesti kivoja ja mukavia tyyppejä, vaikka se ulkonäkö pettää useimmat. Siks mä niitä ihailen, tiätenkin myös sen musiikinkin takia, mutta myös sen takia, että julkisuus ei oo muuttanu niitä. Kyllähän Jonnekin on vielä se sama ujo poika, johon sillon ihastuin. Enkä tarkota, että rakastaisin niitä vaan...no miettikää ite. Tatuointi on hiano muisto siitä. |
Roitto 08.04.2006 23:25:33 | |
---|
Montako? Mä en osaa päättää minkä otan seuraavaks. Tatuoinko ranteet, niskan vai mahan. Omien kokemuksien mukaan kannattaa välttää tuota nahkaa, etenkin jos on vielä kasvuikäinen, kaveri tatuoi mahaansa jonkun "harlemhot" tekstin, nyt on ihan järkyttävä kun tyyppi on lihonnut ja muuta. Ja naisilla voi raskauden jälkeen olla aikas kamalan näköinen joku mahatatuointi... Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Jani The Rock 08.04.2006 23:27:58 | |
---|
Tatuointi on hiano muisto siitä. Tottakai. Mä tykkään tatuoinneissa just siitä, että ne on elävää historiaa. Siksi en tajuakaan sitä, että mennään ja otetaan joku kuva joka on vaan sattunu näyttämään hyvältä jossain katalogissa. Jokanen tosiaan tehköön mitä tykkää, mutta henkilökohtasesti en ymmärrä tota. Jos kattoo asiaa vähän laajemmin, niin bändeihin tai muusikoihin liittyviä kuvia on sitten enemmänkin kuin tuo ZZ Top -kuva. Hartiassa oleva tiikerinpää liittyy Tiger Armyyn, oikean kämmenselän tähti Johnny Winteriin, oikean olkavarren pääkallo-rautaristi-rebellippu-jutska on modailtu Motörheadin levynkannesta, vasemman ranteen liekkikuvio taas on keikattu jostain cruisailumusaa sisältävän levyn kannesta, rinnassa oleva pääkallo on yhdistelmä Exploited-kalloa ja psykobillyä, oikean olkavarren "Rock `n Roll" -teksti on tehty Road Kingsin levynkannessa olleen tekstin mukaan... Että on sitä musikaalista historiaa jo kumminkin talletettu iholle aika paljon. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Heviasmo 08.04.2006 23:29:05 | |
---|
No puhutaan sitten tatuoinneista ja lävistyksistä. Käsi ylös keneltä niitä löytyy! *nostaa käden* Neljä korvalävistystä, joista yksi on 10mm venytys. Tarkoitus venyttää tässä väh. 12mm asti. Yksi tatuointi löytyy oikean käden olkapäästä. 22. päiväksi on varattu aika Tramp'siin seuraavaa tatuointia varten, josta olen höpissyt jo mooonta sivua aiemmin ennen tätä valtavaa perseilyä ketjussa. Jatkoideoita jo löytyy useampiakin (joista olen piirrellyt jo luonnoksia), mutta niitä tulee ihoon vasta korkeintaan ensi talvena. "Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee
valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa." |
Nipsu 08.04.2006 23:30:34 | |
---|
Omien kokemuksien mukaan kannattaa välttää tuota nahkaa, etenkin jos on vielä kasvuikäinen, kaveri tatuoi mahaansa jonkun "harlemhot" tekstin, nyt on ihan järkyttävä kun tyyppi on lihonnut ja muuta. Ja naisilla voi raskauden jälkeen olla aikas kamalan näköinen joku mahatatuointi... No jos mä lihoisin( tosin siitä ei oo huolta ) niin menisin heti rasvaimuun. Ja ne saa edelleenkin aina pois. Ja kuka nyt olis kasvuikänen? Haha. |
Nipsu 08.04.2006 23:35:32 | |
---|
Voin kertoa yhen jutun ja nauratte varmasti. Mun yhillä entisillä kavereilla on sellanen ihQpopbändi, joka yrittää soittaa heviä. No, se rumpali on sellanen hippi(tosin sanoo olevansa hevari) ja laulaja sellanen hirvee teiniX. Kerran se laulaja sano, että se ottaa sellasen tatskan missä lukee "Rock n´Roll" niin käteen. Kaikki tiätenkin repes ihan sikana ja sit kun mä otin tän tatskan niin se väitti ottavansa kanssa. No ei oo näkyny. Hiukan mietityttää toi, nimittäin se lässyttää ja leikkii jollain kinderyllätyksillä! Niin, ja onhan se kuitenkin mua vanhempi. Sille sopii kyllä tatska ,,/ ähähä!! |
Roitto 09.04.2006 00:24:23 | |
---|
rinnassa oleva pääkallo on yhdistelmä Exploited-kalloa ja psykobillyä onko tuo kuvattu sivusuunnasta? Ja sitten torttu pystyssä vai? Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Jani The Rock 09.04.2006 00:28:04 | |
---|
onko tuo kuvattu sivusuunnasta? Ja sitten torttu pystyssä vai? Sivusta joo. Exploitedin Beat the bastards -levyn kannen pohjalta piirtelin sen kallon ja lisäsin sitte tuutin. Se on duunattu pelkällä mustalla ja harmaalla. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
Sarko 09.04.2006 00:43:53 | |
---|
Oikeastaan ainoa bänditautointi jota olen joskus harkinnut ottavani ihan tosissaan oli se The Ramonesin klassinen Jenkki-vaakunareplika joskus vuosia sitten. Siitä itellä lähti tämä rokkihomman diggailu ja vieläkin on Ramot pysynyt messissä. Välillä on tullut mieleen kans ottaa Ace Frehleyn pärstä kätöseen, meikkien kera tietennii, koska Eissihän on melkoinen rock-symbooli meitsille. Loppujen lopuksi tulin siihen lopputulokseen että kuitenkin en viitti ottaa bänditatuointeja, niissä on jotain todella vistoa mun mielestä. En kuitenkaan dissaa ketään joka ottaa näitä, päinvaistoin. Hattua on nostettava tyypeille antaumuksesta ja diggailusta. Stakes are high, but so am i. |
Leper Messiah 09.04.2006 09:42:36 | |
---|
No jos mä lihoisin( tosin siitä ei oo huolta ) niin menisin heti rasvaimuun. Ja ne saa edelleenkin aina pois. Ja kuka nyt olis kasvuikänen? Haha. minä ainakin oon kasvuikäinen. Munmielestä kasvuikä on ihan hyvä juttu, niin ei olla kaikki tommosia puolmetrisiä. Voin kertoa yhen jutun ja nauratte varmasti. Mun yhillä entisillä kavereilla on sellanen ihQpopbändi, joka yrittää soittaa heviä. No, se rumpali on sellanen hippi(tosin sanoo olevansa hevari) ja laulaja sellanen hirvee teiniX. Kerran se laulaja sano, että se ottaa sellasen tatskan missä lukee "Rock n´Roll" niin käteen. Kaikki tiätenkin repes ihan sikana ja sit kun mä otin tän tatskan niin se väitti ottavansa kanssa. No ei oo näkyny. Hiukan mietityttää toi, nimittäin se lässyttää ja leikkii jollain kinderyllätyksillä! Niin, ja onhan se kuitenkin mua vanhempi. Sille sopii kyllä tatska ,,/ ähähä!! Missä tässä pitäis nauraa? Minunmielestä on parempi soitella kavereiden kanssa bändissä kuin rämpytellä yksin kotona negativea. Ja ehkä sen tyypin äiti oli senverta fiksu, ettei antanu lapsensa ottaa tatuointia? tai sitten se oli ite lopulta niin fiksu, että ei ainakaan vielä ottanut tatuointia. |
SSilver 09.04.2006 10:04:42 | |
---|
minä ainakin oon kasvuikäinen. Munmielestä kasvuikä on ihan hyvä juttu, niin ei olla kaikki tommosia puolmetrisiä.
Missä tässä pitäis nauraa? Minunmielestä on parempi soitella kavereiden kanssa bändissä kuin rämpytellä yksin kotona negativea. Ja ehkä sen tyypin äiti oli senverta fiksu, ettei antanu lapsensa ottaa tatuointia? tai sitten se oli ite lopulta niin fiksu, että ei ainakaan vielä ottanut tatuointia. Olisit nyt jättänyt sanomatta. Niin, ne tatuoinnit ja lävistykset... |
Leper Messiah 09.04.2006 10:10:11 | |
---|
Olisit nyt jättänyt sanomatta. Niin, ne tatuoinnit ja lävistykset... Aijoo, sori. niistähän tänne piti alunperin kirjoittaakin, sori tuosta offtopicoinnista. eli: niin, tottahan tässä nyt tatuointia on tullut suunniteltua, pienestä pitäen. Jos lihakset ois isommat, kehtais ottaa tuohon olkapäähän jonkun hassun (Huom! esim. suomileijona tai tribaali EIVÄT kuulu kategoriaan "joku hassu"). Semmoinen ihan toteutettava on tullut mieleen, että tuohon oikeaan käteen tahi ranteeseen G-avain ja vasempaan F-avain. Pianisti kun olen. Arpitatuointi kuulostais kyllä kanssa ihan mielenkiintoselta. Lävistyksiä ei ole ja tuskin tulen ottamaankaan. Kyllä ne piikillä tökkii ihan tarpeeks jo sairaalassakin. |
Nipsu 09.04.2006 10:17:54 | |
---|
minä ainakin oon kasvuikäinen. Munmielestä kasvuikä on ihan hyvä juttu, niin ei olla kaikki tommosia puolmetrisiä.
Missä tässä pitäis nauraa? Minunmielestä on parempi soitella kavereiden kanssa bändissä kuin rämpytellä yksin kotona negativea. Ja ehkä sen tyypin äiti oli senverta fiksu, ettei antanu lapsensa ottaa tatuointia? tai sitten se oli ite lopulta niin fiksu, että ei ainakaan vielä ottanut tatuointia. Harmi vaan jos oot kasvuikänen!! Haha! Ja kuka nyt yksin jotain Negativea soittais? Tai ylipäätänsä edes soittais? Sä varmaankin. |