ballfish 23.05.2010 20:14:37 | |
---|
doom crew: No kiinassa kaikki Coverset tehdään joka tapauksessa. On mulla Vietnamissa tehdyt converset. Kiinatuotteitakin myös. "Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori |
geeza 24.05.2010 13:53:36 | |
---|
Tande: Tuo hintaero on suorastaan absurdi. Suomessa aidot maksavat halvimillaan kuutisenkymppiä.Kesäkuun Amerikan reissulla olisikin tarkoituksena ostaa muutama pari. Tuo mulle kans? Maksan hakupalkkaa. JOHN COLOSSAL |
Jokapaikanapina 08.06.2010 12:50:50 | |
---|
Löysin eilen Halpa-hallin roskiksesta feikki-Converset. Oli omaa kokoa, eli 43, nappasin mukaan. |
fuzz 09.06.2010 22:03:05 | |
---|
En kyllä pitänyt yhtään noista pitkävartisista convereista. Voi olla että koko oli hiukka liian iso, mutta olipahan jotenkin ärsyttävät kengät. En osta enää, oli kuinka kulttimaineessa tahansa. "Anime is a prime example of why two nukes just wasn't enough" |
Jokapaikanapina 13.06.2010 15:15:40 | |
---|
Converseissa on muuten tosi ohuet pohjat. En kauheesti fiilistele |
Sleka 13.06.2010 23:31:01 | |
---|
Jokapaikanapina: Converseissa on muuten tosi ohuet pohjat. En kauheesti fiilistele Ohutpohjaisilla kengillä juoksevilla/kävelevillä on huomattavasti vähemmän polvivammoja kuin pehmustetuilla pohjilla varustetuissa kengissä juoksevilla http://www.dailymail.co.uk/home/mos … sive-running-shoes-waste-money.htmlitse otin converse-kopsuistani pohjallisetkin irti, feels good man |
aalataur 14.06.2010 09:04:00 (muokattu 14.06.2010 09:04:33) | |
---|
Mun mielestä hyvät kävellä, on tullut käveltyä pitkiäkin matkoja kun ei mulla tällä hetkellä ole muita kenkiä kun lenkkikengät ja nämä. Autoa en omista ja julkisia käytän harvoin. Ei ongelmia. |
zappafan 29.10.2012 20:11:35 | |
---|
Itseltäni löytyy sellaiset talviconverset. Nahkaa ja vuorella ihan hyviltä tuntuvat :) hinnakkaat vain. "Mikä on sinun on myös minun, mutta mikä on minun ei taatusti ole sinun !" |
Jazkaa 31.10.2012 20:10:15 | |
---|
zappafan: Itseltäni löytyy sellaiset talviconverset. Nahkaa ja vuorella ihan hyviltä tuntuvat :) hinnakkaat vain. Elä vahingossakaan kerro että mistä. Useimmilta naisilta saa
kaksi kertaa. Ensin saa
vongata ja sitten saa
jäädä ilman. |
Quru 31.10.2012 20:33:58 | |
---|
Jazkaa: Elä vahingossakaan kerro että mistä. Mene katsomaan kenkäkaupasta. Tuollaiset talvitennarit löytyy jalasta joka toiselta vastaantulevalta teiniltä, tuskin ovat vaikeat löytää. Kakka roiskusi. |
Skywriter 02.11.2012 07:08:22 | |
---|
Onhan tämä edistystä, kun sentään käytetään talvikenkiä. Itsekin ostin tuollaiset vähän muodikkaammat talvikengät, eivät ole tosin tennarit. Suhteellisen lämpimät ne ovat, mutta ei niillä herra isä pysy pystyssä. Uskon, että vähän sama vaivaa näitä Converseja. Converseja en itse osta, sillä katteet ovat vähän turhan kohdillaan. Kitarismi on sairaus. |
TheNamelessGuy 02.11.2012 12:01:21 | |
---|
Itselläni on kesäkenkinä ainoastaan Converset, olen niitä käyttänyt päivittäin kaikki kesät vuodesta 2007, ja ovat vielä aivan ehjät ja käyttökelpoiset. Vuori on sisältä parista kohdasta rikki ja toisessa kengässä on sen muovimerkin vieressä reikä ulommassa kankaassa, mutta muuten ei valittamista. Kestävimpiä ja parhaita kenkiä mitä olen omistanut, eiköhän noilla vielä jokusen vuoden kävele. |
Pepe2 02.11.2012 16:16:55 | |
---|
TheNamelessGuy: Itselläni on kesäkenkinä ainoastaan Converset, olen niitä käyttänyt päivittäin kaikki kesät vuodesta 2007, ja ovat vielä aivan ehjät ja käyttökelpoiset. Vuori on sisältä parista kohdasta rikki ja toisessa kengässä on sen muovimerkin vieressä reikä ulommassa kankaassa, mutta muuten ei valittamista. Kestävimpiä ja parhaita kenkiä mitä olen omistanut, eiköhän noilla vielä jokusen vuoden kävele. Mitäs mitäs, kestävät ne kyllä on, mutta puolen vuoden kohdalla alkaa mulla jo hajoilemaan. Neljä paria vähintään ollut, tosin nyt hankin Pumat etten vaa oo liian hipsterii hah. Valkoiset All Starit on kyllä tyylikkäät mun mielestä. Tai eihän ne kovin kauaa valkoisena pysy mut kuiteski. |
Ziggy Bubba 02.11.2012 18:25:35 | |
---|
Musta nuo All Starit ei kyllä ole kovinkaan kestäviä. Pitkälti yhden kesän tehokäytöllä ne saa suht raffiin kuntoon... Vaikka ovat tossa kohtaa vielä kasassa, niin kuitenkin aikas rujossa kunnossa noin ulkoisesti. Vansin Slip-Onit on oma suosikki kesäkengiksi nykyään. Pohjakin on paljon tanakampi ja onhan noi helpompi vetää jalkaankin. Ja ovat musta pikkasen "omaperäisempi" veto varsinkin nykyään, kun ainakin joka toisella on Converset :) |
Skywriter 02.11.2012 18:48:35 | |
---|
Itsellä on 10 euron halpis-kopio-converset. Kaksi kesää ovat kestäneet kohtalaista käyttöä. Kitarismi on sairaus. |
JPQ 02.11.2012 20:29:01 | |
---|
Ziggy Bubba: Musta nuo All Starit ei kyllä ole kovinkaan kestäviä. Pitkälti yhden kesän tehokäytöllä ne saa suht raffiin kuntoon... Vaikka ovat tossa kohtaa vielä kasassa, niin kuitenkin aikas rujossa kunnossa noin ulkoisesti. Vansin Slip-Onit on oma suosikki kesäkengiksi nykyään. Pohjakin on paljon tanakampi ja onhan noi helpompi vetää jalkaankin. Ja ovat musta pikkasen "omaperäisempi" veto varsinkin nykyään, kun ainakin joka toisella on Converset :) Kestävyys arvio riipuu aina kuinka paljon ihminen liikkuu autuolla ja kävellen jne tai millä se liikkuu. itse liikun aina kävellen jos en ole kenenkään kyydissä. joka vaatii eriasioita kengiltä kuin autoilu jne. ps. Converset miellyttää silmää mutta kaupassa totesin ei tuu mitään. Bootsit toimii itsellä parhaiten jopa pikkupakkasellakin ok. kunhan en pysähtele. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
zappafan 03.11.2012 13:20:14 | |
---|
Jazkaa: Elä vahingossakaan kerro että mistä. espoon isosta omenasta :-) en ainakaan kuopiosta löytänyt vastaavia mistään :-O löyty vaan sellaisia missä ei ollut kokovuorta toisin kuin näissä. Lämpimät ja mukavat muuten ovat (ja HIANOT) "Mikä on sinun on myös minun, mutta mikä on minun ei taatusti ole sinun !" |
lapio 12.11.2012 19:22:20 | |
---|
Nahkaiset allstarit on kyllä parhaat kengät. Uusimmissa malleissa on kehitetty uusi hajoamismekanismi. Pohja vaan repeää irti liimauksestaan. Tämän saanee vielä suutari korjattua kuitenkin. Entisistä vaan kului pohja olemattomiin. Hyvät kengät silti. |
zappafan 01.12.2012 18:18:28 | |
---|
lapio: Nahkaiset allstarit on kyllä parhaat kengät. Uusimmissa malleissa on kehitetty uusi hajoamismekanismi. Pohja vaan repeää irti liimauksestaan. Tämän saanee vielä suutari korjattua kuitenkin. Entisistä vaan kului pohja olemattomiin. Hyvät kengät silti. ei ainakaan vielä ole ollut havaittavissa kumpaakaan, mutta kattoo it et hajoovatko ihan käsiin koha o vhä enemmä käyytänö. "Mikä on sinun on myös minun, mutta mikä on minun ei taatusti ole sinun !" |
lapio 06.12.2012 17:39:43 | |
---|
zappafan: ei ainakaan vielä ole ollut havaittavissa kumpaakaan, mutta kattoo it et hajoovatko ihan käsiin koha o vhä enemmä käyytänö. Näissä meikän uusimmissa en ole tuohon hajoamismekanismiin myöskään vielä törmännyt. Edelliset odottavat tuossa vielä suutarikäyntiä. |