Steelgod 09.03.2005 19:59:27 | |
---|
Yleensä en edes huomaa/muista jos jollakin olen lasit nähnyt. Mutta eipä kukaan ole tuosta huomautellut. "Within the power of Metal" |
wil-le 10.03.2005 09:53:43 | |
---|
En tiedä onko tälläistä juttua aikaisemmin, mutta minua kiinnostaa tietää, pilaako silmälasit hevarin. Elikkä, laskeeko se hevimiehen (tai muunkaan miehen) arvostusta. Otetaanko häntä ihan vakavasti? Mielipiteitä tähän vaan. Mitään oikeaa vastausta ei ole. HOHO! repesin. ei voi mitään. anteeksi. before you kill your idols, kiss them goodnight |
maelstrom 12.03.2005 00:24:04 | |
---|
Rillithän antavat älykkään vaikutelman, eikö? Itse olen toisinaan heviä soittava rillipää ja katsoisin että rillit sopivat pärstääni niin hyvin että on parempi, että käytän rillejä siitä yksinkertaisesta syystä, että ilman niitä näyttäisin dorkalle. Nyt näytän edes hyvältä, vaikka en niinkään heviltä. Mutta siis katsoisin että eiköhän se riipu aika paljon siitä että millaisia rillejä käyttää ja miten. Rillit antavat usein myös kivasti sellaista tunnistettavuutta (Hyvänä esimerkkinä käyköön Maj Karman Häiriö, joka näyttää sekä rokilta, hyvältä, uskottavalta, älykkäältä että persoonalliselta. Vain ja ainoastaan rilliensä takia. Muutenhan se on ruma ja tylsä.) On ässäarpa syntyä Suomeen.
IMIK #12 |
jwalk 12.03.2005 08:40:18 | |
---|
Miltäs Ozzy näyttäis ilman niitä rillejä? |
jwalk 12.03.2005 08:43:02 | |
---|
Lisätään vielä:Offspringin Nuudles. Kuuluu imagoon. Tai Offspringän on aina ollut punkkareille liian heviä ja hevareille liian punkkia. Mainio orkesteri enivei. Tais mennä vähän ohi aiheesta. |
RekoS 12.03.2005 22:43:26 | |
---|
HOHO! repesin. ei voi mitään. anteeksi. höpöä, mustat isoot rillit päähän ja pitkä tukka niin johan peittyy rumakin naama. |
Flash 14.03.2005 11:06:03 | |
---|
Onhan Zero Ninen molemmilla kitaristeillakin rillit päässä keikoillakin, eikä se ko. herrojen uskottavuutta mitenkään laske... There Is A Light That Never Goes Out |
wil-le 15.03.2005 10:24:35 | |
---|
höpöä, mustat isoot rillit päähän ja pitkä tukka niin johan peittyy rumakin naama. itselläni on mustat isot lasit. mutta tuo kysymys vaan oli niin naurettava. before you kill your idols, kiss them goodnight |
Öyvind 15.03.2005 22:22:11 (muokattu 15.03.2005 22:23:35) | |
---|
Tyhmä kysymys tosiaan, mutta kun pleksit joskus ala-asteella sain, laskivat ne kyllä sitä vähääkin arvostustani, ja sain kuulla niistä ylä-asteellakin, mutta niissä laitoksissa ihmiset ovat sen verran lapsellisia, että eipä niistä kommenteista toinna välittää. Omasta mielestäni silmälasit lisäävät jotenkin niitä kantavan ihmisen "luotettavuutta", tai juuri sitä viisautta, jotka eivät tietenkään liity mitenkään henkilön huononäköisyyteen, mutta minkäs näille assosiaatioilleen mahtaa. e. yrittäkääs tehä vielä tästä sekavampi kommentti. |
Juzzu 16.03.2005 18:14:58 | |
---|
e. yrittäkääs tehä vielä tästä sekavampi kommentti. Tyhmä zääpä zpöö kysymys tosiaan, mutta apua paeae kun pleksit joskus ala-asteella sain, laskivat ne kyllä sitä vähääkin tonttoroi arvostustani, ja sain kuulla niistä ylä-asteellakin että möömöö möö, mutta niissä laitoksissa ihmiset ovat sen verran pimepli pomlapsellisia, että eipä niistä kommenteista ohlöm köhlöm toinna välittää. Omasta mielestäni silmälasit lisäävät aivokapasiteetia ja jotenkin niitä kantavan ylihuomenna ihmisen "lainausmerkkejä", tai juuri sitä, siis just sitä viisautta, jotka ketkä kumpainen eivät tietenkään totta mooses trööt liity mitenkään henkilön huonoon ulkonäköön, mutta minkäs näille automaatioilleen mahtaa. "Olin lähettäny täysin kännissä kaveritytölle alkuviikosta viestin "taidan olla homosensuelli" ja ihmettelin aamulla vastausta "en usko että oot homo". Ehkä tota juttua ei pitäisi viljellä niin palio." -Vilhelmus |
Öyvind 16.03.2005 19:33:18 | |
---|
Tyhmä zääpä zpöö kysymys tosiaan, mutta apua paeae kun pleksit joskus ala-asteella sain, laskivat ne kyllä sitä vähääkin tonttoroi arvostustani, ja sain kuulla niistä ylä-asteellakin että möömöö möö, mutta niissä laitoksissa ihmiset ovat sen verran pimepli pomlapsellisia, että eipä niistä kommenteista ohlöm köhlöm toinna välittää. Omasta mielestäni silmälasit lisäävät aivokapasiteetia ja jotenkin niitä kantavan ylihuomenna ihmisen "lainausmerkkejä", tai juuri sitä, siis just sitä viisautta, jotka ketkä kumpainen eivät tietenkään totta mooses trööt liity mitenkään henkilön huonoon ulkonäköön, mutta minkäs näille automaatioilleen mahtaa. tänks |
riffi-rotta 20.03.2005 11:34:41 | |
---|
NO HEI HALOO!!!!!!!!!!!!! Speedy ja Saku!! Molemmilla rillit!:) Ja itellänikin on mut ei ne aina oo päässä. Eikä pitäs kyllä arvostusta laskee, jos näin on nii eihän siihen oo muuta syytä ku rasismi! RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak. |
Ruoste 20.03.2005 17:18:32 | |
---|
Itelläni on sellaset "wallu walpio" lasit, tosin en pidä niitä muulloin kun koulussa kun pitää nähdä taululle. Lasit on kyllä asialliset, sellaset Hardcore-lasit varsinkin. Eikä lasit minusta ainakaan mitään "respectiä" vähennä, joissain tapauksissa jopa lisää sitä. I Like It When The Red Water Comes Out... |
tanjuli 21.03.2005 11:43:00 | |
---|
lasit on hankalat keikalla kun iho hikoaa ja sit ne alkaa valumaan nenänvartta pitkin.. kun on kädet kumminkin instrumentissa kiinni eikä malta niitä nostella sormenpäällä niin piankos ne on lattialla. onneksi on kertakäyttöpiilareita. [i hear voices but at least they're on tune] |
Willah 22.03.2005 13:02:35 | |
---|
jeas, nii se on mitä tuo tanjuli kertoili tuossa. Itse tuossa viime viikonloppuna olin kasarikemuissa ja sit soitettiin siellä pienehkö keikka nii mulla lens rillit päästä ja ylllätys yllätys... ne meni sitten rikki :D:D:D vois olla ihan fixua hankkia piilolinssit luulen ma Ajattele jos siilit valtaisivat maailman... |
Tompsi 23.03.2005 03:14:08 | |
---|
No asiahan nyt on niin että todelliset hevarit eivät käytä silmälaseja näkövaivoihinsa vaan monokkeleja. Jos häiriöitä esiintyy molempien silmien kuvatarjonnassa niin sitten stereokkeleja. Piilareita ei tueta kun ne on niin hyi ja ei ollenaan ihqa kamaa. |
Jackson Dinky 27.03.2005 23:04:52 | |
---|
Kyllähän Speedy ja Saku musta ihan hevareilta näyttää ;) "Ei tual takana ketää oo..? Kaksin ollaan liikentees" |
wil-le 31.03.2005 10:14:16 | |
---|
Kyllähän Speedy ja Saku musta ihan hevareilta näyttää ;) lähinnä amis hevareilta :) before you kill your idols, kiss them goodnight |
hevipuudum 18.09.2005 11:49:05 | |
---|
En tiedä onko tälläistä juttua aikaisemmin, mutta minua kiinnostaa tietää, pilaako silmälasit hevarin. Elikkä, laskeeko se hevimiehen (tai muunkaan miehen) arvostusta. Otetaanko häntä ihan vakavasti? Mielipiteitä tähän vaan. Mitään oikeaa vastausta ei ole. Itelläni on silmälasit ja olen sitä mieltä että ne pilaa. Tosin oon muutenkin niin ruma jätkä että näyttäsin paskalta vaikka pahvipussi päässä. Mutta pakkohan niitä laseja on käyttää jos jotain meinaa nähdä. Pillareita en halua. Joskus kyllä otan lasit pois ihan katu-uskottavuuden takia, vaikka en silloin näekkään ohi kulkevia naisia. Nuotteja lukiessa on pakko käyttää laseja. No onneksi rokkia ei soitetakaan nuoteista. |
Pelsi 19.09.2005 02:13:49 | |
---|
TOSI heawy META mies ei mitään nörtti silmä laseja pidä sätänähh! TOSI MIES näkee pullon pohjat vaa juodessaan hähää... Mutta siis, miksi ne arvostukseen millään tavalla vaikuttaisivat? Keikoillakin on taatusti artistin omassa harkinnassa, että käyttääkö vai ei. Luulisin tosin, että pitkän rokkirupeaman jälkeen ovat ihan hiessä ja räässä ne, joten sikäli niistä kannattaa keikan ajaksi luopua. Jos siis ylipäätään näkee, että miten päin pitää soitintansa. THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |