Aihe: Naisten pitkät kynnet
1 2 3 4
MetalliHippi
19.11.2004 09:11:47
Satis
Pah, pitkät kynnet on ihan syvältä. Eihän semmosten kanssa voi edes soittaa.

Hot RedX
(...) Kaikista kauheinta on, jos miehellä on pitkät kynnet!

Shaha Hevi-Kondoma
Hyi pitkät kynnet! pitkien kynsien alle kertyy vaikka mitä paskaa ja sitte saa kaiken maailman bakteeri tartuntoja. ja niillä on hankala soittaa..

hörhö
Minusta pitkät kynnet eivät ole edes mitenkään esteettiset naisilla tai miehillä.

Alttoviulisti
Jaa-a, mä inhoon pitkiä kynsiä... enkä itseasias voi ees pitää pitkiä kynsiä, tuon soittimen takia.

Johnnyk
Aaargh! Ihan kamalaa.
Siis jos on tosi pitkät kynnet.

Tämä on totaalisen masentavaa, suorastaan murskaavaa, mutta minä taistelen kynsieni puolesta. Ne ovat niin kauniit... ne ovat kauniit... kauniit... Ei näitä kaunokaisia voi leikellä, en minä leikkaa, en. Hihihii, kauniit kynteni, hihihii... Lakataanko? Joo, lakataan vain, pikkuiseni, teidät lakataan! Ei välitetä muista, puhukoot vain.
Suomalaisen Powerin uusin kokopitkä, "Ja mitä vitun tilulilu-,sankari-,pillu-,viikinki,vitun egypti-(EI Nile),gootti-,saksa-,manowar-,kalevala- ja folkkihevi nyt yleensä aiheuttaa sanoinkuvaamatonta vitutusta" on ilmestynyt!
Krice
20.11.2004 22:51:22

Kukaan ei vielä maininnut sitä miksi joillakin naisilla on pitkät kynnet. Antakaas kun setä kertoo.. sen voi selittää kahdella sanalla: naisellinen turhamaisuus.
-memmu-
21.11.2004 14:00:11
Kukaan ei vielä maininnut sitä miksi joillakin naisilla on pitkät kynnet. Antakaas kun setä kertoo.. sen voi selittää kahdella sanalla: naisellinen turhamaisuus.

Ja voin todeta kahdella sanalla: olet oikeassa.
|riivattu|
Hot RedX
22.11.2004 11:26:13

Kynsistä on apua monessa pikkunäpertelyssä, korujen kiinnittämisessä ja solmujen avaamisessa.
Kitaravirtuaali
22.11.2004 11:30:58

Kynsistä on apua monessa pikkunäpertelyssä, korujen kiinnittämisessä ja solmujen avaamisessa.

Ja itkua ja porua niiden katketessa tai lohkeillessa. En kuitenkaan halua yleistää, että kaikki naiset nillittäisivät moisesta.
naitti
22.11.2004 14:57:20
Meikä on syöny kynsiä joku 10vuotta, joten ne on aina lyhyet.
Ni!
Hot RedX
25.11.2004 07:25:08
Ja itkua ja porua niiden katketessa tai lohkeillessa. En kuitenkaan halua yleistää, että kaikki naiset nillittäisivät moisesta.

se tuntuu vähän samalta kuin pleku katkeis, paitsi et ei voi kaivaa uutta taskusta.
peltikojootti
25.11.2004 11:39:50
Kukaan ei vielä maininnut sitä miksi joillakin naisilla on pitkät kynnet.

Jäin miettimään että minkä helskutin takia olen suurimman osan elämästäni elänyt pitkien kynsien kanssa. Totuus on se, että en tiedä. Ei varmaan moni muukaan. Samaa voisin miettiä hiuksistani, pitkät ja vaaleat, mutta miksi? Yhtä hyvin ne voisi olla punaiset ja lyhkäiset.. Mutta eipä vain ole.
Kai se on jokin tottumus kysymys (ainakin minun osaltani), kerran antanut kynsien kasvaa, aina antaa niiden kasvaa..
Vähän niin kuin alkoholistin oireet, juo yksi pullo, juot vielä toisen :)

HYvin hoidetut kynnet antavat käsille kauneutta. Ja nyt en tarkoita sellaisia älyttömän pitkiä kynsiä, jotkut vetävät vain överiksi. Ja sormet näyttävät sirommilta.. Mitään muuta valitettavasti en pysty antamaan.
hinkataaks hampaita??
Suruharso
02.12.2004 15:14:15
Sama minulla, tottumuskymys. Joskus ala-asteella kasvatin aivan tarkoituksella pitkät kynnet. Siinä ne sitten katkeilivat mikä milloinkin, lopputuloksena kymmenen eripituista kynttä. :P Eipä sitä esteettiseksi voi sanoa.
Nykyään ne ovat kohtuullisen pitkät, sillä en voi sietää aivan lyhyitä enkä liian pitkiä kynsiä epäkäytännöllisyyden takia.

Kukaan ei muuten ole ottanut puheeksi varpaankynsiä. Ne minä pidän aina mahdollisimman lyhyinä. Inhottaa, jos ne on vähääkään kasvaneet, sillä ne tuntuu epämukavilta.
Ku menöö hyvin nii tavataha sanua jotta mikä ristus o ku ei aharista.
LNA
02.12.2004 15:51:00

Aina käy mielessä sitten kysyä, että mitä helvettiä te niillä pitkillä kynsillä, kun ei niistä näytä olevan mitään muuta kuin haittaa.

Me raavitaan niillä teidän selkänahkoja!

*allekirjoittanut pureskelee kynsiään hermostuessaan = turhan usein*
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
Kitaravirtuaali
02.12.2004 21:14:56

Kukaan ei muuten ole ottanut puheeksi varpaankynsiä. Ne minä pidän aina mahdollisimman lyhyinä. Inhottaa, jos ne on vähääkään kasvaneet, sillä ne tuntuu epämukavilta.

Varsinkin siinä vaiheessa kun ne hieman potkaisee johonkin. Kertaalleen taittunut isovarpaan kynsi keskeltä taakse ja takaisin futispelissä. Verta tuli ja otti hieman kimakkaa. Jotenkin ikävän näköistä kun kynnen alta vuotaa verta.
Hot RedX
03.12.2004 20:01:48
Varsinkin siinä vaiheessa kun ne hieman potkaisee johonkin. Kertaalleen taittunut isovarpaan kynsi keskeltä taakse ja takaisin futispelissä. Verta tuli ja otti hieman kimakkaa. Jotenkin ikävän näköistä kun kynnen alta vuotaa verta.

auts!
Kitaravirtuaali
04.12.2004 13:42:15

auts!

Jotain tuohon suuntaan saatoin tokaista, hieman painotetummin tosin.
Pämppy
13.12.2004 04:13:04

Joo, on se niin että kitaraa on aika helvetin vaikea soittaa pitkillä kynsillä. Mitä lyhemmät, sen parempi, siis vasemmassa kädessä.
:)
Music makes the people come together.
hörhö
13.12.2004 13:11:58

Joo, on se niin että kitaraa on aika helvetin vaikea soittaa pitkillä kynsillä. Mitä lyhemmät, sen parempi, siis vasemmassa kädessä.
:)

Sensijaan minua aina huvittaa nuo klasarikitaristit oikean käden kynsiä hoitaessaan. Koskaan eivät leikkaa, vaan viilalla hiplataan puoli tuntia. Sitten öljytään ja lakataan hiplataan viilalla lisää ja taas öljytään ja lakataan. Kai se tarpeen on, mutta ulkopuolisen silmään hassulta näyttää.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Jelena
13.12.2004 16:52:09
Sensijaan minua aina huvittaa nuo klasarikitaristit oikean käden kynsiä hoitaessaan. Koskaan eivät leikkaa, vaan viilalla hiplataan puoli tuntia. Sitten öljytään ja lakataan hiplataan viilalla lisää ja taas öljytään ja lakataan. Kai se tarpeen on, mutta ulkopuolisen silmään hassulta näyttää.

Miun pikkuveli harrastaa tuota, ja aika-ajoin ihmiset kattoo vähän karsastaen. Ja myönnettävä on, että miun kynnet on aika säälittävät veljeni oikean käden kynsiin verrattuna. Onneksi - kun joskus soittotunnilla sain noottia liian pitkistä kynsistä ja leikattiinpa sitten samantien. Normaalisti kynnet pysyy mukavan lyhyinä kun niitä pureskelee..
Ei riitä että on onnellinen. Tarpeen on myös että toiset eivät ole.
Paijukainen
23.12.2004 00:14:35 (muokattu 23.12.2004 00:16:23)
Ainakin eräät pitkäkyntiset tuttunu tuppaavat valittamaan katkeilemisista aivan turhan usein. Itselläni pienikin pituus osoittautuu epäkäytännölliseksi saman tien, ei ehkä ok:llä kitaraa soittaessa tietenkään mutta noin yleisesti. Eikä ne kyllä sen kauniimmat ole mielestäni kenenkään kädessä.
Lähinnä oksennan joidenkin rakennekynsienkin päälle joita tulee joskus nähtyä.Buah..

Satis
Pah, pitkät kynnet on ihan syvältä. Eihän semmosten kanssa voi edes soittaa.

Hot RedX
(...) Kaikista kauheinta on, jos miehellä on pitkät kynnet!

Shaha Hevi-Kondoma
Hyi pitkät kynnet! pitkien kynsien alle kertyy vaikka mitä paskaa ja sitte saa kaiken maailman bakteeri tartuntoja. ja niillä on hankala soittaa..

hörhö
Minusta pitkät kynnet eivät ole edes mitenkään esteettiset naisilla tai miehillä.

Juuri näin.
soittaminen on ainakin tapa unohtaa kaikki muu
Rocco_Longfella
23.12.2004 10:53:36
Se on koomisen näköistä kun toisessa kädessä on kohtuu pitkät kynnet ja toisessa aivan lyhyet. Ei sitä jaksa aina leikata oikeasta kun äkkiä vaan ottaa vasemmasta ylimääräiset pois, ettei kynsi iske otelautaan.
"Penis is ours we love it our way"
Sunna
23.12.2004 13:15:03

Minä en ainakaan pitkiä kynsiä pidä. Kitaroidessa tiellä ja muutenkin.
Twist
23.12.2004 21:26:43 (muokattu 23.12.2004 21:27:41)
Pakko kertoa jotain tänne... Miksi pitkät kynnet ja paksut meikit... ensimmäisestä on vaan harmia lohkeilee jne jne... ja toinen taas että aamulla ei ole kiva herätä jonkun vierestä ilman meikkiä... joka näytti meikit päällä paremmalta.

Ei kyllä taaskaan loppu liittyny koko aiheeseen. Mutta enpähän kasvata pitkiä kynsiä kun en ole nainen.. eikä ole muutenkaan tarkoitus kasvattaa... ja eikä ne kynnet pysyis ehjinä muutenkaan.
"I didn't see the show, but i know it was good!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)